Νεα Μοντελα

To Ducati DesertX Rally έχει ακόμα περισσότερες δυνατότητες εκτός δρόμου (Video)

Βασισμένο στην μοτοσυκλέτα που συμμετείχε στο Erzbergrodeo


04.10.2023

Αν σας έλεγαν πριν μερικά χρόνια πως η Ducati θα είχε στην γκάμα της μια μοτοσυκλέτα Rally, μάλλον θα γελούσατε. Και όμως οι Ιταλοί αφήνουν όλο και πιο έντονες ροδιές στο χώμα

Εξελίχθηκε σε αγωνιστικό περιβάλλον, με τον 5 φορές Παγκόσμιο Πρωτατλητή Enduro Antoine Meo όχι μόνο να συμμετέχει αλλά και να κερδίζει στο Erzbergrodeo Iron Prolog. Τώρα σε μορφή παραγωγής, το νέο DesertX Rally διαθέτει ανάρτηση KΥΒ. με τεχνολογία εκτός δρόμου που προέρχεται από τον κόσμο του motocross. Μπροστά, το πιρούνι των 46 mm έχει αντικατασταθεί με ένα 48 mm κλειστού φυσιγγίου, ενώ και το αμορτισέρ είναι νέο, διαθέτοντας μεγαλύτερη διαδρομή έχει ρυθμίσεις που το κάνουν καταλληλότερο για ακραίες off road διαδρομές. Για τη μείωση της τριβής και την αύξηση της αντοχής στη φθορά, τα στελέχη του πιρουνιού διαθέτουν εσωτερική επίστρωση Kashima και εξωτερική επικάλυψη DLC.

MY 2024 DESERTX RALLY 88 UC557867 Low

Οι διαδρομές των αναρτήσεων του DesertX Rally σε σχέση με το «απλό» DesertX έχουν αυξηθεί κατά 20 χλστ. Μπροστά από 230 χλστ. είναι 250 χλστ. ενώ πίσω από 220 χλστ., 240 χλστ. Αντίστοιχα το νέο adventure έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, στα 280 χλστ., και αυξημένο ύψος σέλας από 875 χλστ., 910 χλστ. Μπορεί να εξοπλιστεί και με χαμηλότερη σέλα στα 885 χλστ.

Οι ζάντες διαστάσεων 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, είναι κατά μισό κιλό ελαφρύτερες και έχουν ακτίνες από ανθρακόνημα. Τα ελαστικά είναι με σαμπρέλα. Η προστατευτική ποδιά κινητήρας είναι και αυτή κατασκευασμένη από ανθρακόνημα και σύμφωνα με την Ducati εκτός από ελαφρύτερη είναι και ανθεκτικότερη.

MY 2024 DESERTX RALLY 19 UC557863 Low

Τέλος το μπροστινό φτερό είναι ψηλά τοποθετημένο γεγονός που αποτρέπει την συγκέντρωση λάσπης.

Κατά τα άλλα το DesertX Rally είναι ίδιο με το DesertX, το οποίο εφοδιάζεται με τον κινητήρα Testastretta 11° Desmodromic 937 κ.εκ., που είναι κατά 1,7 κιλά πιο ελαφρύς σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του κινητήρα και διαθέτει νέες σχέσεις μετάδοσης, για να διασφαλιστεί η καλύτερη off-road συμπεριφορά.

MY 2024 DESERTX RALLY 28 UC557865 Low

Ηλεκτρονικά

Ο προβολέας ο οποίος διαθέτει φώτα ημέρας (DRL), είναι full LED, όπως επίσης το πίσω φως και τα φλας. Διαθέτει το Ducati Brake Light που σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ενεργοποιεί αυτόματα το αναβοσβήσιμο του πίσω φωτιστικού σώματος για να ειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν για μια ενδεχόμενη επικίνδυνη κατάσταση.

Είναι εξοπλισμένο με μια υψηλής ανάλυσης έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που έχει τοποθετηθεί σε κάθετη θέση, ώστε να παρέχει την καλύτερη ορατότητα ακόμα και κατά την όρθια οδήγηση.

Η οθόνη μπορεί να ενσωματώσει το σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (διατίθεται ως αξεσουάρ), το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να συνδέσει το smartphone του μέσω Bluetooth και να ενεργοποιήσει την πλοήγηση Turn-by-Turn, που εμφανίζει τις οδηγίες απευθείας στο ταμπλό. Διαθέτει δύο είδη διαμόρφωσης : Standard και Rally.

Στην διαμόρφωση Rally, εμφανίζει την υπολειπόμενη αυτονομία και τη λειτουργία Trip Master, η οποία χρησιμοποιείται στις μοτοσυκλέτες ράλι κατά την πλοήγηση.

Στη διαμόρφωση Standard εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται για τη διαδρομή, με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο να βρίσκονται στο προσκήνιο.

Η ασφάλεια και οι επιδόσεις εξασφαλίζονται, επίσης, με τα ηλεκτρονικά συστήματα που αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όσον αφορά στις επιδόσεις και την ασφάλεια οδήγησης.

Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του 6 προγράμματα οδήγησης, καθένα από τα οποία προορίζεται για συγκεκριμένη χρήση. Εκτός από τα ήδη γνωστά προγράμματα Sport, Touring και Urban, υπάρχει το Wet, για χρήση σε βρεγμένο οδόστρωμα, καθώς και τα δύο προγράμματα οδήγησης που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για off-road οδήγηση: Το Enduro και το εντελώς καινούριο Rally.

Κάθε πρόγραμμα οδήγησης μπορεί να επιδράσει στον χαρακτήρα του κινητήρα μέσω των 4 Προγραμμάτων Ισχύος (Power Modes) - Full, High, Medium, Low - που τροποποιούν την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα Testastretta.

Πρόγραμμα Οδήγησης ENDURO
Το Πρόγραμμα Οδήγησης Enduro, χάρη στη μειωμένη ισχύ και τις ειδικά σχεδιασμένες ρυθμίσεις ελέγχου, επιτρέπει στον αναβάτη να αντιμετωπίσει ακόμα και τις πιο απαιτητικές off-road διαδρομές με μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ διευκολύνει αυτούς που είναι λιγότερο έμπειροι στην οδήγηση.

Πρόγραμμα Οδήγησης RALLY
Το Πρόγραμμα Οδήγησης Rally, με πλήρη ισχύ κινητήρα και περιορισμένο ηλεκτρονικό έλεγχο, έχει σχεδιαστεί για πιο έμπειρους αναβάτες που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις επιδόσεις της DesertX εκτός δρόμου.

Το ABS μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 διαφορετικά επίπεδα:
Επίπεδο 3: Κατάλληλο για χρήση στην άσφαλτο, πάντα ασφαλές και σταθερό.
Επίπεδο 2: Πιο χαλαρό από το επίπεδο 3, σχεδιασμένο για off-road χρήση.
Επίπεδο 1: Επίσης off-road, αλλά επιδρά μόνο μπροστά, για ακόμα πιο έντονη χρήση.
Τέλος, το σύστημα ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως μόνο στα προγράμματα οδήγησης Enduro και Rally. Πρόκειται για μια λεπτομέρεια που αφορά ειδικά στους αναβάτες που είναι πιο έμπειροι σε off-road διαδρομές.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας
Θέλετε μια ποιοτική custom κατασκευή, με την αύρα του παρελθόντος χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Η Mutt Motorcycles ειδικεύεται σε αυτές
Μοντέρνο, πανέμορφο, πλήρως εξοπλισμένο σε δύο εκδόσεις. Το XSUV 300 και 125 σχεδιάστηκε στην Ιταλία και καταφθάνει σύντομα στην Ευρώπη
Η ισπανική MITT παρουσίασε πρόσφατα έναν κλώνο του H-D Sportster

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.