Νεα Μοντελα

X-Wedge: Κινέζικες «υπερπαραγωγές» 2000 cc

Με κινητήρα S&S


03.10.2023

Η άγνωστη X-Wedge παρουσίασε πρόσφατα cruiser μοτοσυκλέτες με κινητήρα διάταξης V 2000 cc της αμερικάνικης S&S Cycle

Μια από τις εκπλήξεις του Moexpo Show στην Κίνα ήταν η παρουσίαση της X-Wedge , μιας νέας μάρκας μοτοσυκλετών. Το εργοστάσιό της βρίσκεται στο Chongquing, μια γιγαντιαία πόλη 30 εκατομμυρίων κατοίκων. Η εταιρεία ανήκει στην Hisun Motors, η οποία για την σχεδίαση των μοντέλων απευθύνθηκε στο σχεδιαστικό studio KISKA.

xwdge range 1

Η X-Wedge παρουσίασε δύο cruiser, ένα sidecar και δύο trike, όπως αυτά της CAN-AM, με δύο τροχούς μπροστά και έναν πίσω. Όλα με τον ίδιο κινητήρα. Έναν αερόψυκτο δικύλινδρο σε διάταξη V χωρητικότητας σχεδόν δύο λίτρων της αμερικανικής S&S Cycle.

Στο μέλλον ο κινητήρας θα κατασκευάζεται στην Κίνα. Θα έχει χωρητικότητα των 121 κυβικών ιντσών ( 1976 κ.εκ. ). Οι επίσημες πληροφορίες κάνουν λόγο για 103 HP στις 5000 rpm και μέγιστη τιμή ροπής 158 Nm στις 3000 στροφές.

Σε πρώτη φάση η γκάμα περιλαμβάνει ένα mega cruiser με φέριγκ και τριβάλιτσο, το Rover RL 1200, ένα bobber, το Ranger RX2000, ένα «παραδοσιακό» trike, το Vanguard VT2000, ένα cruiser με sidecar, το Voyager VS2000 και ένα ακόμη τρίροδο, το Walker WR1000, που μοιάζει με τα μοντέλα της CAN-AM.

Με τα μοντέλα που βλέπουμε η X-Wedge είναι λογικό να στοχεύει στην Αμερικάνικη αγορά. Δεν αποκλείεται όμως και λόγω της εμπλοκής του KISKA να τα δούμε και στην Ευρώπη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H παρουσίασή τους δεν έγινε σε κάποια ιταλική πόλη, αλλά σε πολιτιστικό κέντρο της Σανγκάη παρουσία της Γενικής Προξένου της Ιταλίας στην Κινέζικη πόλη Tiziana D’ Angelo
Οι μοτοσυκλετιστές θα μπορούν να κινηθούν στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης αρκεί να σέβονται δύο κανόνες
Μετά το 501-G που είδαμε στην EICMA 2023 ένα νέο μοντέλο παρουσιάστηκε σε έκθεση της Ασιατικής χώρας με πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.