02.10.2023
Πλέον βρίσκεται αισίως στην τέταρτη γενιά του, είναι πιο πλήρες από ποτέ, βασιζόμενο στον κινητήρα και το πλαίσιο που έχουν περάσει με επιτυχία κάθε είδους δοκιμασία και πρόκληση όλα αυτά τα χρόνια
Το 2007 δίχασε με την εμφάνισή του, αλλά έπεισε για τις ικανότητες του, το 2010 το lifting δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, με αποτέλεσμα πολύ να ψάχνουν να αγοράσουν την πρώτη γενιά, που ήταν και σαν κατασκευή ποιοτικότερη. Από το 2015 το Versys απέκτησε την σχεδιαστική ταυτότητα της Kawasaki και το 2022 χάρη στη σχεδίαση του νέου φέρινγκ, τα πλαϊνά πάνελ που περιβάλλουν το ψυγείο, τα πλαϊνά του ρεζερβουάρ (θυμίζουν το Versys 1000), η αισθητική έχει γίνει πιο εκλεπτυσμένη, μοντέρνα και με μια πινελιά σπορ χαρακτηριστική της μάρκας.
Πίσω από το φέρινγκ δεσπόζουν τα νέα όργανα, αποτελούμενα από οθόνη TFT 4,3 ιντσών– που χρησιμοποιείται ήδη σε άλλα μοντέλα της μάρκας – γεμάτο πληροφορίες, ευανάγνωστο και με δύο λειτουργίες φόντου.
Το Versys 650 διαθέτει δικάναλο ABS, KTRC, το traction control της Kawasaki, ρυθμιζόμενο σε δύο επίπεδα (καθώς και με δυνατότητα απενεργοποίησης). Τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον όλα LED.
Για το 2024 θα είναι διαθέσιμο σε πράσινο με μαύρο και γκρι (Metallic Flat Spark Black/Candy Lime Green), σε γκρι με μαύρο και κόκκινο (Metallic Matte Dark Gray/Ebony) και σε κατάμαυρο.
Κάτω από τα φέρινγκ βρίσκεται ο δικύλινδρος σε σειρά με στρόφαλο 180 μοιρών, ικανός να αποδώσει 67 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 6,2 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ.. «Αγκαλιάζεται» από ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι που συνδυάζεται με αλουμινένιο, με ασύμμετρους βραχίονες ψαλίδι. Οι αναρτήσεις είναι Showa με μεγάλη διαδρομή (150/145 mm) και ρυθμιζόμενες σε επαναφορά και προφόρτιση, κάτι σπάνιο σε αυτή την κατηγορία.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.