Ένα Kymco AK 550 στο ενιαίο T Max cup της Ιαπωνίας (Video)

Τερμάτισε πέμπτο


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  23.01.2018

Θα έχετε διαβάσει αρκετές φορές πόσο καλό είναι το Kymco AK 550. To πρώτο δικύλινδρο mega scooter της Kymco το οποίο από τον Απρίλιο έως και τον Δεκέμβριο του 2017 είχε καταφέρει να πουλήσει σχεδόν 9.000 τεμάχια


Στην Ιαπωνία πήγε λίγους μήνες αργότερα από ό,τι στην Ευρώπη. Μάλιστα η παρουσίασή του έγινε στην πίστα Twin Ring Motegi όπου διεξάγεται ο αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP.

Kymco AK vs Yamaha TMax 2

Οι Ιάπωνες συνεργάτες της Kymco δεν σταμάτησαν εκεί. Έριξαν το AK στον λάκκο με τα «φίδια». Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, στην πίστα με τα T Max!
To ΑΚ 550 τα έβαλε με καμιά δεκαριά scooter της Yamaha στην πολύ «κλειστή» πίστα της Tsukuba. Στον αγώνα κατέλαβε την πέμπτη θέση, αλλά όπως θα δείτε και στο video άξιζε και μια θέση παραπάνω, αφού ο αναβάτης του T Max που προπορευόταν ακολουθούσε κλειστές γραμμές κόβοντας τη φόρα από τον αναβάτη του AK στα πιο τεχνικά κομμάτια. Στην ευθεία, όπως θα δείτε, το T Max ξέφευγε, όμως όταν άρχιζαν οι στροφές το ΑΚ κολλούσε στον πίσω τροχό του.

Kymco AK vs Yamaha TMax 3

Ο ταχύτερος γύρος στον αγώνα ήταν 40.281, ενώ ο αντίστοιχος του AK 550 ήταν 40.635. Φανταστείτε ένα κύπελλο με mega scooter στα Μέγαρα. Γιατί όχι; Τόσα scooter κυκλοφορούν ανάμεσά μας!

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.