Νεα Μοντελα

H Yamaha μας παρουσίαζει την νέα WR450F του 2024 (Video)

Κυριαρχεί παντού


14.09.2023

Η νέα WR450F του 2024 είναι η ελαφρύτερη, λεπτότερη και ταχύτερη μοτοσυκλέτα enduro 450 κ.εκ. που έχει κατασκευαστεί ποτέ από τη Yamaha

Βασισμένη στη νέας γενιάς YZ450F motocross που έχει αποδείξει τις νικηφόρες δυνατότητές της στα πρωταθλήματα MXGP και AMA Supercross, η επόμενης γενιάς WR450F προσφέρει εξαιρετικά ελεγχόμενη απόδοση, εύκολα προσαρμοζόμενη ισχύ και ευελιξία επόμενου επιπέδου.

2024 YAM WR250F EU DPBSE STU 006 03 preview

Το στυλ ενημερώθηκε ριζικά σε αυτή τη νέα μοτοσυκλέτα enduro, με την εξαιρετικά μικρών διαστάσεων εξωτερική σχεδίαση να προέρχεται από τη νεότερη YZ450F που έχει ήδη δεχτεί ευρεία αναγνώριση για τα υψηλά επίπεδα ευελιξίας της. Η WR450F του 2024 επωφελείται από πολλές σχεδιαστικές αλλαγές και ειδικές για enduro ρυθμίσεις. Συμπεριλαμβάνονται μια αναθεωρημένη ECU με βελτιωμένη χαρτογράφηση FI, αναθεωρημένη ακαμψία πλαισίου, ρυθμίσεις ανάρτησης WR με χαμηλότερο ύψος, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου και πλήρεις προδιαγραφές για αγώνες enduro.

Ολοκαίνουριος ισχυρότερος και ελαφρύτερος κινητήρας προερχόμενος απο την YZ450F
Ο νεότερης γενιάς κινητήρας με ανεστραμμένη κυλινδροκεφαλή που διαθέτει η WR450F έχει αναπτυχθεί από τον νικηφόρο κινητήρα της YZ450F. Παρέχει αυξημένη ισχύ χάρη στην υψηλής απόδοσης νέα εισαγωγή, η οποία επωφελείται από ένα επανασχεδιασμένο σωλήνα εισαγωγής, με πιο ευθεία διαδρομή προς τις μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου 39 χιλ.

2024 YAM WR450F EU DPBSE DET 001 03 preview

Εκτός από ελαφρύτερος και λεπτότερος από τον κινητήρα του προηγούμενου μοντέλου, αυτός ο υψηλής τεχνολογίας κινητήρας 450 κ.εκ. με ξηρό κάρτερ είναι εφοδιασμένος με νέο σφυρήλατο έμβολο, ελαφρύ κύλινδρο, απλό ρουλεμάν με μεγάλο άκρο και νέα καδένα εκκεντροφόρου, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να ανταπεξέρχονται στην αυξημένη απόδοση.

Αυξημένη απόδοση με αποτελεσματική διαχείριση αέρα και ρύθμιση FI
Το σύστημα διαχείρισης αέρα της WR450F του 2024 έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και το φιλτροκούτι αντλεί αέρα από το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, μέσω αγωγών που έχουν τοποθετηθεί στα νέα πλαϊνά καπάκια, το πλαίσιο και το ρεζερβουάρ. Περιλαμβάνεται επίσης, ένα πρόσφατα σχεδιασμένο κοντό τελικό εξάτμισης, το οποίο βελτιώνει τη συγκέντρωση των μαζών και υπογραμμίζει τις μικρές διαστάσεις της WR450F. Παρέχεται επίσης μια αναθεωρημένη ECU, ενώ οι ειδικές για την WR ρυθμίσεις FI έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν ακόμη πιο ελεγχόμενη ισχύ στις χαμηλότερες στροφές, καθώς και ισχυρή, γραμμική ροπή και εξαιρετική απόδοση στις μεσαίες και υψηλές ταχύτητες.

2024 YAM WR250F EU DPBSE ACT 002 03 preview

Ο νέος συμπλέκτης με ελατήριο δίσκων προσφέρει ελαφρύτερη αίσθηση
Για μειωμένο βάρος, ακρίβεια στον χειρισμό και ελαφρύτερη αίσθηση, η WR450F του 2024 είναι εξοπλισμένη με έναν πρόσφατα σχεδιασμένο συμπλέκτη με ελατήριο δίσκων, ο οποίος περιλαμβάνει οκτώ βελτιστοποιημένους δίσκους τριβής που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την WR. Το πρωτεύον κιβώτιο ταχυτήτων και το περίβλημά του έχουν ενσωματωθεί, ενώ τα 6 ελατήρια του προηγούμενου μοντέλου έχουν αντικατασταθεί από ένα μονό ελατήριο δίσκου, το οποίο παρέχει καλύτερο έλεγχο κατά την απελευθέρωση και την ολίσθηση του συμπλέκτη στις αργές στροφές.

Ελαφρύ κιβώτιο 5 ταχυτήτων με ευρεία αναλογία σχέσεων
Το νέο κιβώτιο 5 ταχυτήτων διαθέτει ευρεία αναλογία σχέσεων και χαρακτηρίζεται από την μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ του κύριου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης. Τα γρανάζια του κύριου άξονα είναι φαρδύτερα, για αυξημένη αντοχή σε συνδυασμό με μειωμένο βάρος. Η ευρύτερη αναλογία σχέσεων δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα, να επιτυγχάνει βέλτιστη απόδοση σε οποιεσδήποτε συνθήκες, από τα αργά τεχνικά εδάφη μέχρι και τη γρήγορη οδήγηση σε ανοικτές εκτάσεις.

2024 YAM WR250F EU DPBSE STA 001 03 preview

Νέο μικρών διαστάσεων πλαίσιο αλουμινίου
Το νέο πλαίσιο της WR450F έχει την ίδια συνολική σχεδίαση με το πλαίσιο της τελευταίας γενιάς YZ450F. Έχει δεχτεί σειρά ειδικών τεχνικών αλλαγών που διασφαλίζουν την επάρκειά του, στους αγώνες enduro και την cross country οδήγηση. Η βασική αλλαγή στο νέο πλαίσιο είναι ο επανατοποθετημένος σωλήνας του μπροστινού συστήματος, ο οποίος έχει προσαρμοστεί κατά 15 χιλ. χαμηλότερα. Μαζί με τις τροποποιημένες ράγες του ρεζερβουάρ με προφίλ σχήματος U στο πίσω μέρος, το αμφίπλευρο πλαίσιο αλουμινίου του 2024 εξασφαλίζει χαμηλότερο κέντρο βαρύτητας, για μεγαλύτερη ευελιξία στις στροφές.

Σε σύγκριση με το πλαίσιο που χρησιμοποιείται στην επιτυχημένη YZ450F motocross, το πλαίσιο της WR450F enduro επωφελείται από αναθεωρημένα χαρακτηριστικά ελαστικότητας, τα οποία έχουν ρυθμιστεί για να προσφέρουν βελτιωμένη απορρόφηση των κραδασμών. Επιτρέποντας μια ελαφρά πλευρική κάμψη κατά την απορρόφηση κραδασμών σε ανώμαλο έδαφος, το πλαίσιο της WR450F παρέχει ευκολότερες διορθωτικές κινήσεις και μειώνει την καταπόνηση του αναβάτη, προσφέροντας καλύτερη ανατροφοδότηση από το έδαφος. Στα νέα ειδικά για enduro χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται ειδικές βάσεις κινητήρα με πρόσθετο βαθμό ευελιξίας.

2024 YAM WR450F EU DPBSE DET 009 03 preview

Λεπτότερες και πιο μικρές διαστάσεις για ευκολότερες μετατοπίσεις του αναβάτη
Η ολοκαίνουρια εξωτερική σχεδίαση της WR450F περιλαμβάνει εξαιρετικά λεπτά καλύμματα, τα οποία έχουν στενέψει κατά 50 χιλ. Περιλαμβάνει επίσης, πολύ πιο λεπτό κεντρικό τμήμα και πιο επίπεδο προφίλ σέλας που διευκολύνουν τον αναβάτη να αλλάζει τη θέση του σώματός του, κατά το φρενάρισμα, την επιτάχυνση και τις στροφές.

Τα μικρών διαστάσεων πλαϊνά καπάκια αποτελούν μέρος της νέας υψηλής απόδοσης εισαγωγής αέρα με οπίσθιο αεραγωγό, ενώ τα μικρότερα φτερά εμπρός και πίσω, υπογραμμίζουν την λεπτή σχεδίαση που καθιστά την WR450F, το πιο ευέλικτο μοντέλο enduro 450 κ.εκ. της Yamaha. Το νέο μπροστινό φτερό παρέχει επίσης, βελτιωμένη ροή αέρα στα ψυγεία για πιο αποτελεσματική ψύξη, ενώ το νέου σχήματος πίσω φτερό ενσωματώνει ένα κάτω μέρος που διευκολύνει τον αναβάτη στο κράτημα της μοτοσυκλέτας, κατά την μετακίνησή της με τα χέρια.

2024 YAM WR450F EU DPBSE DET 007 03 preview

Ανάρτηση KYB με πιο μικρή διαδρομή, για χαμηλότερο ύψος σέλας
Η κορυφαία για την κατηγορία ανάρτηση της KYB για τους δύο τροχούς της WR450F φημίζεται για την εξαιρετική της απόδοση σε διάφορες ταχύτητες και σε ποικιλία εδαφών. Σε σύγκριση με την τελευταία YZ450F, η WR450F του 2024 διαθέτει μικρότερη κατά 10 χιλ. διαδρομή εμπρός και πίσω, η οποία παρέχει χαμηλότερο ύψος σέλας και χαμηλότερο κέντρο βάρους. Η συνδυασμένη επίδραση της μοτοσυκλέτας και του αναβάτη που κάθεται χαμηλότερα κατά 10 χιλ. κάνει σημαντική διαφορά στον χειρισμό, ειδικά στις κλειστές στροφές σε τεχνικά εδάφη.

Η θέση οδήγησης της WR450F του 2024 έχει αναθεωρηθεί με το χαμηλότερο ύψος της σέλας, αλλά και από τη μετατόπιση των μαρσπιέ χαμηλότερα για να αυξηθεί η απόσταση μεταξύ των γοφών και των ποδιών του αναβάτη κατά 10 χιλ. Επίσης, το τιμόνι έχει μετακινηθεί ελαφρώς πιο κοντά στον αναβάτη. Αυτό το νέο τρίγωνο αναβάτη δίνει μια πιο φυσική θέση οδήγησης, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη σύνδεση του αναβάτη με τη μοτοσυκλέτα, καθώς και υψηλότερο βαθμό ελέγχου του πλαισίου.

Το πιρούνι της KYB ενσωματώνει ένα νέο χειροκίνητο ρυθμιστή απόσβεσης συμπίεσης για ρύθμιση της ανάρτησης χωρίς εργαλεία. Ο συνδυασμός ενισχυμένων στεγανοποιήσεων και επανασχεδιασμένων προστατευτικών του πιρουνιού, παρέχουν στους σωλήνες μεγαλύτερη προστασία από βρωμιά και σκόνη και συμβάλλει στη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των στεγανοποίησεων.

2024 YAM WR450F EU DPBSE DET 008 03 preview

Απλοποιημένη εφαρμογή Power Tuner για τέλειο έλεγχο
Η Yamaha ήταν η πρώτη που έχει προσαρμόσει ασύρματη ρύθμιση στα 4-χρονα Off Road Competition μοντέλα της και η βελτιωμένη εφαρμογή Power Tuner της WR450F, ανεβάζει τη δυνατότητα ρύθμισης στο επόμενο επίπεδο. Η ανανεωμένη εφαρμογή διαθέτει τώρα μια λειτουργία “Quick Tuning” που επιτρέπει στον αναβάτη, να επιλέξει εύκολα οποιαδήποτε ρύθμιση κινητήρα από “Smooth” έως “Aggressive”, με το πάτημα μιας μόνο γραμμής κύλισης στο smartphone του. Είναι μια απλή και διαισθητική λειτουργία που επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέγει διαφορετικές ρυθμίσεις ισχύος για τον κινητήρα ώστε να ταιριάξει με τις εκάστοτε συνθήκες. Η νέα λειτουργία Lap Timer επιτρέπει στους αναβάτες και τις ομάδες, να βλέπουν ποιες ρυθμίσεις εξασφαλίζουν την καλύτερη απόδοση.

Η εφαρμογή Power Tuner διατηρεί επίσης την προηγουμένως διαθέσιμη προσομοίωση 4x4 (16 επίπεδα), η οποία δίνει στους αναβάτες την ευκαιρία, να κάνουν πιο λεπτομερείς αλλαγές στην τροφοδοσία καυσίμου και στον χρονισμό της ανάφλεξης.

Νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
Κάθε πτυχή της νέας WR450F έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στον αναβάτη μεγαλύτερο βαθμό ελέγχου σε διάφορες συνθήκες. Το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα ακόμη παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο έχει σχεδιαστεί αυτή η υψηλής τεχνολογίας enduro μοτοσυκλέτα, για να επιτρέπει σε αναβάτες κάθε επιπέδου και εμπειρίας, να έχουν την υψηλότερη δυνατή απόδοση. Διαθέτοντας δύο επίπεδα υποβοήθησης και λειτουργία απενεργοποίησης, αυτή η τεχνολογία ηλεκτρονικού ελέγχου καταστέλλει προσωρινά την ισχύ όταν ανιχνευτεί ολίσθηση του πίσω τροχού, χρησιμοποιώντας τον έλεγχο της ανάφλεξης.

2024 YAM WR450F EU DPBSE ACT 006 03 preview

Διακόπτης πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι
Οι αναβάτες μπορούν εύκολα να επιλέξουν διαφορετικές ρυθμίσεις για την χαρτογράφηση του κινητήρα και του ελέγχου πρόσφυσης, χρησιμοποιώντας τον διακόπτη πολλαπλών λειτουργιών που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Οι προσωπικές χαρτογραφήσεις μπορούν να φορτωθούν στη μοτοσυκλέτα με τη χρήση της εφαρμογής Power Tuner. Οι καλύτερες ρυθμίσεις μπορούν να επιλεγούν εν κινήσει, ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη απόδοση σε μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.

Πλήρεις προδιαγραφές για οδήγηση enduro
Η WR450F είναι πλήρως προετοιμασμένη για enduro οδήγηση και διαθέτει ελαφρύ πίσω τροχό 18 ιντσών, ελαστικά enduro, φώτα, όργανα, πλαϊνό σταντ και ανεμιστήρα ψυγείου. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου φτάνει τα 7,4 λίτρα και είναι μεγαλύτερη από της YZ450F, ενώ η πρόσβαση στο φίλτρο αέρα γίνεται χωρίς τη χρήση εργαλείων. Το προστατευτικό του κινητήρα και το enduro τελικό εξάτμισης συμπληρώνουν τις προδιαγραφές enduro.

2024 YAM WR450F EU DPBSE STA 005 03 preview

Κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά

  • Ολοκαίνουριος ισχυρότερος και ελαφρύτερος κινητήρας τύπου YZ450F
  • Υψηλότερης απόδοσης εισαγωγή αέρα Νέος συμπλέκτης με ελατήριο δίσκων και ελαφρύτερη αίσθηση
  • Ελαφρύ κιβώτιο 5 ταχυτήτων με ευρεία αναλογία σχέσεων
  • Νέο μικρών διαστάσεων πλαίσιο αλουμινίου
  • Ανάρτηση KYB με πιο μικρή διαδρομή, για χαμηλότερη συγκέντρωση των μαζών
  • Λεπτότερες και πιο μικρές διαστάσεις για ευκολότερες μετατοπίσεις του αναβάτη
  • Βελτιστοποιημένη εργονομία
  • Απλοποιημένη εφαρμογή Power Tuner για τέλειο έλεγχο
  • Νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
  • Πλήρεις προδιαγραφές για οδήγηση enduro

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.