Honda: Πόσο καλύτερο είναι το «ευρωπαϊκό» CB300R από το ινδικό CB300F
«Λίγο δύσκολο» να έρθει στην Ευρώπη ειδικά με αυτήν την τιμή
12.09.2023
Παρουσιάστηκε για την τεράστια αγορά της Ινδίας και όπως και το Hornet 2.0 κοστίζει κάτω από 2.000 ευρώ
Και αν για κάποιους ήταν φυσιολογικό ένα «ταπεινό» διακόσαρι με «βαρύ» όνομα να πωλείται 1.550 ευρώ (δείτε εδώ), τι σκέφτεστε άραγε όταν ένα 300άρι, μια μικρομεσαία μοτοσυκλέτα δηλαδή, κοστίζει στην Ινδία κάτι περισσότερο από 1.900 ευρώ;
Θα πει κάποιος, πως δεν έχει τον υγρόψυκτο του CB300R που κυκλοφορεί στην Ευρώπη και στην χώρα μας, αλλά έναν αεροελαιόψυκτο μονοκύλινδρο 300 κ.εκ , με απόδοση 24,1 ίππους και 2,6 kgm ροπής. Το «Neo Sports Café» διαθέτει ισχύ 31,1 ίππων και 2,8 kgm ροπή.
Από την άλλη έχει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, LED φωτιστικά σώματα, ανεστραμμένο πιρούνι, μονό αμορτισέρ, εξάρι κιβώτιο και συμπλέκτη ολίσθησης.
Το ύψος σέλας του F είναι χαμηλότερο από του R . 789 χλστ. αντί 799 χλστ. Η χωρητικότητα ρεζερβουάρ μεγαλύτερη στα 14,1 λίτρα, αντί των 10 λίτρων του R. Το CB300R είναι πιο ελαφρύ κατά 9 κιλά (144 κιλά – 153 κιλά).
Η τιμή του CB300R στην χώρα μας είναι 6.900 ευρώ. Τι λέτε τα αξίζει;
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.