Νεα Μοντελα

Πως ένα supersport αποτελεί τον προάγγελο για adventure μοντέλο

Είστε έτοιμοι για τα CFMOTO 450MT;


31.08.2023

H CFMOTO θα χρησιμοποιήσει τον δικύλινδρο κινητήρα των 450 κ.εκ. της και σε άλλου είδους μοτοσυκλέτα

Φωτογραφία: Πέτρος Βασιλόπουλος

Είστε έτοιμοι για τα CFMOTO 450MT; Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες αλλά η λογική αυτό λέει. Θα μας φανεί πολύ περίεργο αν η CFMOTO, που δείχνει να έχει πιάσει τον παλμό της ευρωπαϊκής αγοράς, δεν παρουσιάσει adventure μοτοσυκλέτα, «κομμένη και ραμμένη» για την κατηγορία A2, με τον συγκεκριμένο κινητήρα. Έχουμε να κάνουμε με έναν δικύλινδρο σε σειρά, με 450 κ.εκ., 46 ίππους και 4 kgm ροπή. Αντίστοιχο, λίγο μεγαλύτερης η μικρότερης χωρητικότητας διαθέτουν και άλλοι κατασκευαστές, που όπως η CFMOTO τον χρησιμοποιούν σε μοντέλα διαφορετικών κατηγοριών (adventure, cruiser, naked, supersport).

Η CFMOTO έχει δείξει τις προθέσεις της. Θέλει να φτιάξει μια πλήρη γκάμα στις πιο εμπορικές κατηγορίες. Σε αυτήν των adventure και crossover έχει τρία μοντέλα, τα crossover 650MT και 700ΜΤ και το adventure 800ΜΤ, χωρίς να ξεχνάμε και το scrambler 700CLX Adventure.

Με δεδομένο λοιπόν πως έχει ήδη έναν μικρομεσαίου κυβισμού κινητήρα είναι σχεδόν βέβαιο πως στο άμεσο μέλλον θα δούμε ένα adventure με τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στο supersport 450SR, στο naked 450ΝΚ και στο cruiser 450CLC που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Κίνα. Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και την ανταγωνιστική τιμή που διατίθενται τα μοντέλα της CFMOTO. Κάτι που αναμένεται να ισχύσει και στο 450MT, αν και όποτε παρουσιαστεί.

Αυτήν την στιγμή που μιλάμε στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμα 20 μοντέλα της CFMOTO. Θα είναι το 450ΜΤ το 21o ή θα το προλάβει το cruiser 450CLC;

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε όλες τις ταινίες Mad Max έχουμε δει απίστευτα οχήματα, είτε είχαν δύο, τέσσερις ή περισσότερους τροχούς
Έχουν περάσει πέντε χρόνια από τότε που η Κινέζικη εταιρεία άρχισε να εξελίσσει έναν τρικύλινδρο κινητήρα στο εργοστάσιο στην Guangzhou.
Είναι πολύ πιθανό αυτή η μοναδική μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε από την CFMOTO να είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με την τρικύλινδρη supersport παραγωγής που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα
Η SYM  φέρνει στην Ελλάδα το JET 14 EVO 125 L/C με υγρόψυκτο κινητήρα και δικάναλο ABS

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.