Νεα Μοντελα

Honda CBR 250RR-R: 4κύλινδρο με 55 ίππους και «κόκκινα» στις 20.000 στροφές

Άγνωστο αν προορίζεται για την Ευρώπη


01.08.2023

Η Honda παρουσιάζει το CBR 250RR-R με τετρακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 55 ίππους και μπορεί να περιστρέφεται μέχρι τις 20.000 στροφές

Η Honda ανανέωσε το CBR250RR το 2023, ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα και κατασκευάζεται στην Ινδονησία. Αλλά τα μεγάλα νέα είναι ότι μέσα στο 2024 θα δούμε ένα ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο Honda CBR250RR-R. Το «θα δούμε» είναι σχετικό καθώς δεν έχει γίνει γνωστό αν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά.

honda cbr250rr r 2024 2

Στα τέλη Ιουλίου, εμφανίστηκαν οι πρώτες εικόνες του Honda CBR250RR-R (τις οποίες βλέπετε μαζί με κάποιες του CBR250RR). Η μεγάλη καινοτομία του baby Blade είναι ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 55 ίππων , ικανός να περιστρέφεται μέχρι περίπου τις 20.000 σ.α.λ. Το 4κύλινδρο supersport θα βασίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών και ψαλίδι αλουμινίου. Θα διαθέτει προηγμένη σουίτα ηλεκτρονικών, δικάναλο ABS και οθόνη TFT.

honda cbr250rr r 2024 3

Το Honda CBR250RR , με δικύλινδρο, είναι διαθέσιμο στην Ασία εδώ και λίγα χρόνια. Για το 2023 παρουσιάστηκε η έκδοση SP , με απόδοση 42 ίππων (τριών περισσότερων από της βασικής έκδοσης). Επιπλέον, το SP μπορεί να εξοπλιστεί με quick shifter. Στην Ινδονησία, όπου κατασκευάζεται, η βασική έκδοση κοστίζει περίπου 3.900 ευρώ και το SP με quick shifter κοστίζει περίπου 4.900 ευρώ. Στην Ιαπωνία είναι διαθέσιμο στην έκδοση των 42 ίππων (χωρίς το όνομα SP) και κοστίζει περίπου 6.100 ευρώ .

honda cbr250rr 2023 6

Το μόνο που μένει να δούμε είναι αν ο τετρακύλινδρος της Honda μπορεί να «περάσει» τις προδιαγραφές Euro5 για να εισαχθεί στην Ευρώπη το τετρακύλινδρο Honda CBR250RR-R

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παπιά υπάρχουν πολλά που δεν «φτάνουν» στην χώρα μας και η βασική αιτία είναι οι προδιαγραφές ρύπων της ευρωπαϊκή ένωσης. Επιλέξαμε εννέα από αυτά που πιστεύουμε πως στην Ελλάδα θα πουλούσαν εκατοντάδες μονάδες, αρκεί να πωλούνταν σε λογική τιμή
Όποτε παρουσιάζεται ένα «παπί» γίνεται χαμός, ενώ τα τελευταία χρόνια μας έχει κάνει εντύπωση πως υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα δίκυκλα του είδους με off road χαρακτηριστικά
Όπως όλα δείχνουν τα Speed 400 και Scrambler 400 X ήταν μόνο η αρχή
Έπειτα από διαπραγματεύσεις του υποργείου υποδομών με τους παραχωρησιούχους «κλείδωσε» αύξηση της τάξης 7,6% - 7,7%

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.