Η Aprilia «επιτίθεται» και στην κατηγορία των μικρών supersport
Θα είναι 440 κ.εκ., 330 κ.εκ. ή μικρότερο;
06.07.2023
Η κινητικότητα στην κατηγορία των supersport 400 είναι δεδομένη. Η Aprilia, όπως σας είχαμε ενημερώσει από τις αρχές του χρόνου, εξελίσσει δικύλινδρο μοντέλο που βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών στον δρόμο
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνταν Ασιατικά μέσα πρόκειται για μια υποκυβισμένη έκδοση του δικύλινδρου σε σειρά των 660 κ.εκ.. Η μοτοσυκλέτα των φωτογραφιών είναι ίδια εμφανισιακά με το RS 660 και μάλιστα για να μας μπερδέψουν οι Ιταλοί έχουν αφήσει και το αυτοκόλλητο στο φέρινγκ. Όμως με μια προσεκτικότερη ματιά καταλαβαίνεις πως θα είναι "μικρότερο".
Επίσημα στοιχεία για τον κινητήρα δεν υπάρχουν. Αν είναι τελικά 440 κ.εκ. η ισχύς του θα βρίσκεται μεταξύ 45 και 50 ίππων, υπάρχει περίπτωση όμως να είναι 330 κ.εκ., ακόμη και 250 κ.εκ.
Στις φωτογραφίες (δείτε εδώ) φαίνεται πως η μοτοσυκλέτα διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι και ένα πιο απλό σε σχεδίαση ψαλίδι δύο μπράτσων. Το δισκόφρενο μπροστά είναι μονό. Όσο για τα όργανα και τα χειριστήρια θα προέρχονται αυτούσια από το RS660.
Η μοτοσυκλέτα θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Piaggio στην Ινδία, οπότε σίγουρα η τιμή της θα είναι ανταγωνιστική σε σχέση με μοντέλα με δικύλινδρο κινητήρα όπως τα CFMOTO 450SR, Kawasaki Ninja 400, Yamaha YZF-R3 και Kove 321 RR.
Αν τελικά το μικρό supersport βγει στην παραγωγή τότε θα πρέπει να περιμένουμε και άλλα μοντέλα με τον ίδιο κινητήρα, όπως ένα Tuono ακόμη και ένα Tuareg.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.