Νεα Μοντελα

Η Aprilia «επιτίθεται» και στην κατηγορία των μικρών supersport

Θα είναι 440 κ.εκ., 330 κ.εκ. ή μικρότερο;


06.07.2023

Η κινητικότητα στην κατηγορία των supersport 400 είναι δεδομένη. Η Aprilia, όπως σας είχαμε ενημερώσει από τις αρχές του χρόνου, εξελίσσει δικύλινδρο μοντέλο που βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών στον δρόμο

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνταν Ασιατικά μέσα πρόκειται για μια υποκυβισμένη έκδοση του δικύλινδρου σε σειρά των 660 κ.εκ.. Η μοτοσυκλέτα των φωτογραφιών είναι ίδια εμφανισιακά με το RS 660 και μάλιστα για να μας μπερδέψουν οι Ιταλοί έχουν αφήσει και το αυτοκόλλητο στο φέρινγκ. Όμως με μια προσεκτικότερη ματιά καταλαβαίνεις πως θα είναι "μικρότερο".

Επίσημα στοιχεία για τον κινητήρα δεν υπάρχουν. Αν είναι τελικά 440 κ.εκ. η ισχύς του θα βρίσκεται μεταξύ 45 και 50 ίππων, υπάρχει περίπτωση όμως να είναι 330 κ.εκ., ακόμη και 250 κ.εκ.

Στις φωτογραφίες (δείτε εδώ) φαίνεται πως η μοτοσυκλέτα διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι και ένα πιο απλό σε σχεδίαση ψαλίδι δύο μπράτσων. Το δισκόφρενο μπροστά είναι μονό. Όσο για τα όργανα και τα χειριστήρια θα προέρχονται αυτούσια από το RS660.

Η μοτοσυκλέτα θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Piaggio στην Ινδία, οπότε σίγουρα η τιμή της θα είναι ανταγωνιστική σε σχέση με μοντέλα με δικύλινδρο κινητήρα όπως τα CFMOTO 450SR, Kawasaki Ninja 400, Yamaha YZF-R3 και Kove 321 RR.

Αν τελικά το μικρό supersport βγει στην παραγωγή τότε θα πρέπει να περιμένουμε και άλλα μοντέλα με τον ίδιο κινητήρα, όπως ένα Tuono ακόμη και ένα Tuareg.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.