03.07.2023
Τα μονοκύλινδρα modern classic γνωρίζουν μεγάλη εμπορική επιτυχία στην Ινδία και την Ιαπωνία γεγονός που μπορεί να ωθήσει την ιαπωνική εταιρεία να προσφέρει νέες εκδόσεις
Παρ’ όλο που τα GB350 και GB350S δεν εισάγονται στην ευρωπαϊκή αγορά, το ενδιαφέρον είναι πολύ μεγάλο και για αυτό έχουμε ασχοληθεί με αυτά αρκετές φορές. Οι ρετρο μοτοσυκλέτες 350/400 κ.εκ. είναι πολύ δημοφιλή ειδικά στην Ιαπωνία και την Ινδία. Αυτό δείχνουν οι πωλήσεις μοντέλων της Honda και της Royal Enfield, ενώ το ίδιο θα συμβεί με τα νέα Triumph Speed 400 και Scrambler 400 X που παρουσιάστηκαν πρόσφατα (δείτε εδώ).
Οι πληροφορίες έρχονται από την Ιαπωνία. Οι συνάδελφοι του Young Machine γνωρίζουν πράγματα από «πρώτο χέρι» για τους big 4 και πριν από λίγες ημέρες ανέφεραν σε δημοσίευμα πως το 2024 η Honda θα παρουσιάσει τρία νέα μοντέλα που θα βασίζονται στο GB350.
Το 2022, πουλήθηκαν 12.197 μονάδες στην Ιαπωνία , και έτσι έγινε η πιο επιτυχημένη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία 251-400 κ.εκ. Το δεύτερο μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ιαπωνία σε αυτήν την κατηγορία ήταν το Honda CB400SF/SB (4.536 μονάδες).
Στην Ινδία, είναι διαθέσιμο το H'ness CB350 και πρόσφατα η Honda κατοχύρωσε την ονομασία " GB350C ", που θα μπορούσε να σημαίνει την άφιξη ενός cruiser που θα πλαισιώσει την την επιτυχημένη σειρά Rebel και θα τεθεί αντιμέτωπο, ειδικά στη γιγάντια ινδική αγορά, με το Royal Enfield Meteor 350 .
Το δεύτερο πιθανό μοντέλο που μπορεί να δούμε θα μπορούσε να ήταν ένα scrambler , που θα μπορούσε να είναι ο ανταγωνιστής Triumph Scrambler 400 X που θα δούμε στην στην Ευρώπη στις αρχές του 2024.
Και ενώ η Honda προσφέρει ήδη αξεσουάρ που μεταμορφώνουν το GB350 και το H’ness σε café racer, η τρίτη «παραλλαγή» ίσως είναι μια τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα με φέρινγκ, clip on και κάλυμμα για την σέλα συνεπιβάτη που θα χάριζαν racing εμφάνιση.
Η τρέχουσα τάση που ακολουθείται από την πλειοψηφία των κατασκευαστών είναι η δημιουργία διαφορετικών προϊόντων βασισμένα στα ίδια συστατικά (κινητήρας, πλαίσιο κ.τ.λ.). Αυτό αναμένεται να πράξει η Honda στην περίπτωση των μονοκύλινδρων modern classic. Ας ελπίσουμε πως θα σκεφτεί ξανά την διάθεσή τους και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.