26.06.2023
Μετά την επιτυχία που γνώρισε αμέσως μετά την πρώτη του παρουσίαση και την ριζική ανανέωσή του πριν ένα χρόνο, η Beta αναβαθμίζει ξανά το Xtrainer, τόσο εξωτερικά όσο και λειτουργικά
Η πιο ευέλικτη μοτοσυκλέτα που παράγεται στο εργοστάσιο της Φλωρεντίας προσφέρει πλέον έναν μοναδικό συνδυασμό τεχνικού εξοπλισμού, απόδοσης, εργονομίας και σχεδιασμού.
Ηλεκτρονικό κλειδί
Η μεγαλύτερη αλλαγή για το Xtrainer MY2024 αποτελεί η προσθήκη ηλεκτρονικού κλειδιού. Πρόκειται για ένα συνδυασμό μαγνητικού “kill-switch” και αντικλεπτικού συστήματος εξελιγμένο και πατενταρισμένο αποκλειστικά από τη Betamotor. Το νέο σύστημα αποτελείται από δύο μέρη, ένα που παραμένει σταθερά στη μοτοσυκλέτα (στο τιμόνι) και ένα μαγνητικό που δένεται με λουράκι στον καρπό του αναβάτη. Τα δύο μέρη θα πρέπει να είναι ενωμένα για να λειτουργεί ο κινητήρας ενώ σε περίπτωση αποσύνδεσης διακόπτεται αυτόματα η λειτουργία. Το σύστημα αυτό προστατεύει τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα τόσο σε περίπτωση πτώσης αφού δεν αφήνει τον κινητήρα να συνεχίσει να λειτουργεί (όπως συμβαίνει σε μερικές περιπτώσεις που κολλάει το γκάζι λόγω μιας πτώσης) όσο και ενάντια στην κλοπή καθώς κάθε μοτοσυκλέτα διαθέτει διαφορετική κωδικοποίηση κλειδιού και δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση της χωρίς το δικό της κλειδί. Έτσι για πρώτη φορά σε χωμάτινη μοτοσυκλέτα έχουμε προστασία κατά της κλοπής καλύτερη του απλού κλειδώματος του τιμονιού.
Βελτιώσεις στη σέλα και νέα γραφικά
Ο αφρός της σέλας για τα μοντέλα ΜΥ2024 έχει νέο σχήμα και διαφορετική πυκνότητα (όπως και στα νέα μοντέλα RR) για να παρέχει περισσότερη άνεση. Η μεγαλύτερη περιοχή στήριξης και η διαφορετική σύνθεση αυξάνουν σημαντικά την άνεση του Xtrainer κατά την οδήγηση. Τα νέα γραφικά θυμίζουν τα μοντέλα RR και το κόκκινο γράμμα “B” συνοδεύεται από αντίθεση ασπρόμαυρων στοιχείων.
Στοιχεία που διατηρούνται
Τα μοντέλα XTrainer είναι διαθέσιμα σε δύο εκδόσεις με δίχρονους κινητήρες 250cc και 300 cc, έχουν σαφώς λιγότερες σωματικές και τεχνικές απαιτήσεις σε σχέση με μια καθαρόαιμη enduro και αποτελούν την ιδανική λύση για αρχάριους αναβάτες που πρωτομπαίνουν στον κόσμο του enduro αλλά και για ενθουσιώδεις αναβάτες οποιουδήποτε επιπέδου.
- Βάρος μόλις 99kg.
- Χαμηλότερο ύψος σέλας (20mm σε σχέση με τη σειρά RR).
- Κορυφαία φρένα της Nissin με δίσκους διαμέτρου 260mm μπροστά και 240mm πίσω.
- Μπαταρία λιθίου χαμηλού βάρους.
- Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με πιρούνι USD και μονό αμορτισέρ.
- Ρυθμιζόμενη Προοδευτική Βαλβίδα Εξαγωγής (Beta Progressive Valve)
- Διπλή χαρτογράφηση ηλεκτρονικής με διακόπτη στο τιμόνι.
- Διάφανο ρεζερβουάρ 8.8lt.
- Αυτόματη μίξη λαδιού.
- Μαλακά ελαστικά.
- Βεντιλατέρ.
- Μίζα.
- Κινητήρας και συμπλέκτης από τα μοντέλα RR 250/300.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.