AW 500 N και AW 500 R: Café racer και supersport με πλαίσιο αλουμινίου
Και τον δικύλινδρο κινητήρα της Loncin
21.06.2023
Η AW είναι μία ακόμη κινέζικη μάρκα που έκανε την εμφάνιση της το 2021. Τώρα επανέρχεται με δύο πανέμορφες μοτοσυκλέτες με αξιοσημείωτες τεχνικές λύσεις
Η εταιρεία ανήκει στον επιχειρηματικό όμιλο Hangzhou Weite. Δύο χρόνια μετά την πρώτη της παρουσία AW παρουσίασε ένα modern classic café racer με σαφής επιρροές στην σχεδίασή τους από τα MV Agusta Super Veloce και Honda Hawk 11 και ένα supersport
Όπως πολλοί Κινέζοι κατασκευαστές, η AW χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα της Loncin, που βασίζεται στον αντίστοιχο 500άρι της Honda. Στην εν λόγω έκδοση έχει ισχύ 48 ίππους, γεγονός εντάσσει τις μοτοσυκλέτες της στην κατηγορία αναβατών με άδεια οδήγησης Α2. Η τελική ταχύτητα των δύο café racer, σύμφωνα με την εταιρεία είναι 180 χλμ/ώρα.
Όμως δεν είναι ο κινητήρας που κάνει τα μοντέλα της AW να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, αλλά το αλουμινέιο περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου, το αφαιρούμενο υποπλαίσιο και το περίτεχνο ψαλίδι που είναι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Με αυτόν τον τρόπο η AW περιόρισε το βάρος τους στα 186 κιλά. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ δεν ανακοινώνεται, όπως και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν είναι ακόμα γνωστά.
Αυτά που γνωρίζουμε είναι πως το μεταξόνιο είναι μόλις 1.375 χλστ. γεγονός που κάνει τις μοτοσυκλέτες ιδιαίτερα ευέλικτες και εύκολες στο χειρισμό. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 17 ίντσες και τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω.
Τα περιφερειακά εξαρτήματα δείχνουν να είναι ανώτερης ποιότητας. Το ανεστραμμένο πιρούνι και το αμορτισέρ που διαθέτει μοχλικό σύστημα, είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Το σύστημα φρένων αποτελείται από δύο δισκόφρενα στο μπροστινό τροχό, με δαγκάνες ακτινικής στήριξης και ένα δισκόφρενο στον πίσω τροχό. Το όμορφο τελικό της εξάτμισης διαθέτει κάλυμμα από ανθρακόνημα.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μεγάλη οθόνη TFT με δυνάτοτητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth με smartphone.
Παραμένει άγνωστο αν τα δύο μοντέλα θα βγουν στην παραγωγή. Αν γίνει κάτι τέτοιο η διάθεσή τους θα ξεκινήσει από την Κίνα και στη συνέχεια ευελπιστούμε να τα δούμε στην Ευρώπη, γιατί πρόκειται αν μη τι άλλο για δύο πολύ όμορφες μοτοσυκλέτες.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.