13.06.2023
Η καθημερινή μετακίνηση γίνεται πιο διασκεδαστική και εύκολη, ενώ και οι περιηγήσεις εκτός δρόμου μπαίνουν στο πρόγραμμα. Όλα αυτά και πολλά παραπάνω πρεσβεύει το KLX 300 της Kawasaki
Το KLX 300 και το KLX 300SM ανανεώνονται για το 2024. Δυστυχώς καμία έκδοση δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά. Θα τις χαρούν στις Η.Π.Α. όμως.
Διαθέτουν εμφάνιση που παραπέμπει στα μοντέλα KX, με ανασχεδιασμένο «κουστούμι» πλαστικών που κάνει πιο εύκολη την κίνηση του αναβάτη πιο εύκολη. Το μπροστινό σετ είναι πιο μακρύ και στενό, ενώ και τα πλαϊνά πλαστικά έχουν νέα σχεδίαση που διευκολύνει τον αναβάτη.
Το νέο μπροστινό φτερό του τονίζει την σπορ σιλουέτα και ο LED προβολέας είναι ενσωματωμένος σε μια πιο κομψή μάσκα. Το πίσω φωτιστικό σώμα επίσης είναι νέο όπως και ο λασπωτήρας-βάση πινακίδας που σχεδιάστηκε για να κρατάει μακριά νερό και λάσπη.
Η «καρδιά» και των δύο είναι ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας 292 κ.εκ. που αποδίδει 24 ίππους και 2,2 kgm ροπή. Το πλαίσιο είναι περιμετρικό αποτελούμενο από χαλύβδινους σωλήνες. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο 43 χλστ. με διαθέσιμη ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης με διαδρομή 254 χλστ. για το KLX 300 και 231 χλστ. στο SM. Το αμορτισέρ Uni-Trak φέρει σύστημα μοχλισμού. Οι τροχοί του KLX 300 είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, ενώ στην έκδοση SM έχουν διάσταση 17 ιντσών.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δισκόφρενα. Στο KLX 300 ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 250 χλστ με δαγκάνα δύο εμβόλων και ο οπίσθιος 240 χλστ. με μονοέμβολη δαγκάνα. Το SM έχει μπροστινό δίσκο διαμέτρου 300 χλστ., ενώ ο πίσω παραμένει 240 χλστ.
Τα δύο μοντέλα διαφέρουν ελαφρώς και ως προς την εργονομία. Το KLX 300 έχει πιο φαρδύ τιμόνι από το SM. Τα όργανα αποτελούνται από μεγάλη οθόνη LCD, που περιέχει στροφόμετρο, ταχύμετρο, ολικό και μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη στάθμης καυσίμου και μια σειρά από προειδοποιητικές λυχνίες.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.