Νεα Μοντελα

MV Agusta Lucky Explorer 5.5: Από την παραγωγή στην αναβολή

Οι Ιταλοί αναθεωρούν τα σχέδιά τους


01.06.2023

Με κάθε επισημότητα οι ιθύνοντες της MV Agusta έβαλαν τέλος στα όνειρα πολλών αναβατών που ήθελαν να αποκτήσουν την πιο προσιτή μοτοσυκλέτα της εταιρείας


Στην EICMA 2021 η MV Agusta ανακοίνωσε πως μπαίνει στην πιο εμπορική κατηγορία μοτοσυκλετών με δύο μοντέλα που θύμιζαν Cagiva Elefant.
Οι προπαραγγελίες για τις Lucky Explorer 5.5 και Lucky Explorer 9.5, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία , έφτασαν γρήγορα τις 15.000. Το «μικρό» θα αποτελούσε προϊόν συνεργασίας με την Qianjiang (ιδοκτήτρια της Benelli και της QJ MOTOR).

Ένα χρόνο αργότερα η MV Agusta επιβεβαίωσε πως το Lucky Explorer 5.5 θα βρίσκεται στα καταστήματα τον Φεβρουάριο του 2023. Η τιμή του υπολογιζόταν στις 8.000 ευρώ και το ενδιαφέρον για το προσιτό οικονομικά MV Agusta ήταν τεράστιο.

Στις αρχές του έτους που διανύουμε ο όμιλος Pierer Mobility γίνεται κάτοχος του 25,1 της εταιρείας από το Βαρέζε και αμέσως μετά ο διευθύνων σύμβουλος του group, Stefan Pierer, δηλώνει πως είναι αντίθετος με την υλοποίηση του project «Lucky Explorer». Ακόμη και για το όνομα είχε αντιρρήσεις ο Αυστριακός.

Φτάνουμε στο σήμερα. Αναγνώστης του ιταλικού περιοδικού Motociclismo ήθελε διευκρινίσεις για την τύχη του Lucky Explorer 5.5. Την απάντηση έδωσε η ίδια η MV Agusta, η οποία ξεκαθάρισε πως «Εστιάζουμε σε κορυφαία μοντέλα όπως το Superveloce 1000, το 921 S και το Lucky Explorer 9.5. Η εξέλιξη μοντέλων μικρότερου κυβισμού έχει αναβληθεί».

Έτσι η MV Agusta θα παραμείνει μια μάρκα που θα κατασκευάζει μοτοσυκλέτες κύρους. Όπως έκανε σχεδόν πάντα στην μακρόχρονη ιστορία της.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H παρουσίασή τους δεν έγινε σε κάποια ιταλική πόλη, αλλά σε πολιτιστικό κέντρο της Σανγκάη παρουσία της Γενικής Προξένου της Ιταλίας στην Κινέζικη πόλη Tiziana D’ Angelo
Οι μοτοσυκλετιστές θα μπορούν να κινηθούν στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης αρκεί να σέβονται δύο κανόνες
Μετά το 501-G που είδαμε στην EICMA 2023 ένα νέο μοντέλο παρουσιάστηκε σε έκθεση της Ασιατικής χώρας με πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.