19.09.2022
Το Honda Hornet 600 είναι μια από τις καλύτερες all round μοτοσυκλέτες για όσους ψάχνουν μια ποιοτική, οικονομική και διασκεδαστική λύση για καθημερινή μετακίνηση και τουρισμό μεσαίων αποστάσεων
Ως μοντέλο το Honda CB 600F Hornet παρουσιάστηκε το 1998 με συντηρητική αισθητική αλλά και με χαρακτηριστική ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση που κατέληγε στα δεξιά της ουράς. Οι αλλαγές που δέχτηκε ήταν λίγες (το 2000 τροχός 17in αντί για 16in, το 2003 μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 17lt αντί για 16lt και το 2006 τοποθετήθηκε upside down πιρούνι και αναβαθμίστηκε ο πίνακας οργάνων) μέχρι το 2007 που ανανεώθηκε τελείως.
Το μοντέλο από το 2007 και μετά διαθέτει αλουμινένιο πλαίσιο κεντρικής ραχοκοκκαλιάς (αντί για ατσάλινο) και τον κινητήρα του Honda CBR 600RR της χρονιάς εκείνης με ψεκασμό και με περιορισμένη μέγιστη απόδοση στους 102hp και αυξημένο εύρος ροπής, αν και η τελική του ταχύτητα είναι αρκετά υψηλή για την κατηγορία στα 230km/h, ένα νούμερο που δύσκολα το βλέπει ο αναβάτης λόγω της παντελούς απουσίας προστασίας από τον άνεμο. Μια άλλη μεγάλη αλλαγή που αφορά το Honda CB 600F Hornet από το 2007 και μετά είναι ότι κατασκευάζεται σε εργοστάσιο της Honda στην Ιταλία, επομένως το κόστος του κρατήθηκε σε λογικά επίπεδα. Αυτό όμως δεν έφερε πτώση στην ποιότητα κατασκευής της μοτοσυκλέτας.
Σημεία προσοχής
Αγοράζοντας λοιπόν ένα μεταχειρισμένο Honda CB 600F Hornet θα πρέπει να προσεχτούν τα εξής:
• Τα διαστήματα συντήρησης της μοτοσυκλέτας είναι στα 12.000km, επειδή όμως ο κινητήρας έχει ομαλή και αθόρυβη λειτουργία πολλοί ιδιοκτήτες παραλείπουν να κάνουν service, χωρίς αυτό να έχει βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις. Ελέγξτε το βιβλίο service αν υπάρχει και κάντε του μια καλή συντήρηση με την πρώτη ευκαιρία.
• Οι αναρτήσεις του όταν είναι καινούργιο δείχνουν ένα καλό πρόσωπο, αρκετά σύντομα όμως (έως τα 20.000km) μαλακώνουν αρκετά. Η αλλαγή των αναρτήσεων με after market συνεπάγεται μεγάλο κόστος, οι αναρτήσεις όμως μπορούν να συντηρηθούν από εξειδικευμένα καταστήματα αναρτήσεων και να σεταριστούν ανάλογα με το βάρος και τον τρόπο οδήγησης του αναβάτη. Αυτό πραγματικά μπορεί να μεταμορφώσει τη μοτοσυκλέτα χωρίς υπερβολικό κόστος.
• Η ισχύς των 102hp σημαίνει ότι ο ψεκαστός κινητήρας έχει δυνατή απόκριση στο γκάζι που είναι αρκετά διασκεδαστικός αλλά ταυτόχρονα η αλόγιστη χρήση του γκαζιού τρώει τα ελαστικά και την αλυσίδα. Ελέγξτε την κατάστασή τους πριν την αγορά για να προγραμματίσετε αναλόγως την αλλαγή τους.
• Η κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα είναι αρκετά λογική και κυμαίνεται με κανονική οδήγηση που περιλαμβάνει και περιβάλλον πόλης τα 5,6lt/100km, αν όμως ο αναβάτης κινείται με υψηλότερες ταχύτητες (από 160km/h και άνω) η κατανάλωση μπορεί να τα φτάσει και τα 8,5lt/100km.
• Προστασία από τον αέρα δεν υπάρχει κι έτσι η κίνηση με μεγάλη ταχύτητα είναι βασανιστική, υπάρχουν όμως στο εμπόριο διάφορα συστήματα ζελατίνων με μπράτσα που μπορούν να βοηθήσουν, αν το τελικό αποτέλεσμα συμβαδίσει και με τα αισθητικά σας κριτήρια…
• Το μοντέλο με το C-ABS έχει σημαντικά καλύτερα φρένα και αξίζει να το προτιμήσετε.
Επειδή το μοντέλο είναι αρκετά χρόνια στην αγορά υπάρχουν και πολλά after market στην αγορά (εξατμίσεις, δισκόπλακες, καλάμια, μανιτάρια κλπ) για να συνεφέρετε και να βελτιώστε ένα μεταχειρισμένο Honda CB 600F Hornet.
Χρώματα
2007: Μαύρο, Κίτρινο, Μπλε, Κόκκινο
2008: Λευκό πέρλα, Ασημί μεταλλικό, Μαύρο, Κίτρινο, Μπλε
2009: Κίτρινο, Μαύρο, Κόκκινο, Λευκό πέρλα με γραμμές, Ασημί μεταλλικό με γραμμές.
2011: Κίτρινο, Λευκό πέρλα, Μαύρο
2012: Γκρι μεταλλικό, Μπλε, Λευκό πέρλα
2013: Λευκό ματ, γκρι ματ, Μπλε, Λευκό πέρλα
Πηγή: used-moto
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.