06.07.2020
To Honda NC 700X είναι μία από τις τρεις μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού που κατασκεύασε η Honda πάνω στην ίδια βάση (πλαίσιο, κινητήρας, αναρτήσεις)
Για την ακρίβεια το Honda NC 700X είναι η on-off έκδοση (οι άλλες δύο είναι το Honda Integra και το naked NC 700S που ουσιαστικά δεν εισήχθη στην Ελλάδα). Το Honda NC 700X έφερε μαζί του μια αρκετά σημαντική καινοτομία, το DCT το σύστημα διπλού συμπλέκτη που δίνει τη δυνατότητα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Η έκδοση με το DCT ήταν ακριβότερη από την απλή έκδοση, αλλά πραγματικά τα άξιζε τα λεφτά του. Γιατί κατά τα άλλα το Honda NC 700X ήταν μια όμορφη μεν, αλλά απλών προδιαγραφών μοτοσικλέτα, με ατσάλινο πλαίσιο και πολύ απλές αναρτήσεις. Τα δύο κύρια χαρακτηριστικά του Honda NC 700X ήταν και είναι η μικρή κατανάλωση (μόλις 4lt/100km) και ο χώρος για full face κράνος μπροστά από τον αναβάτη, εκεί που συνήθως σε άλλες μοτοσικλέτες βρίσκεται το ρεζερβουάρ, κάτω από ένα καπάκι. Αυτό από μόνο του είναι λόγος αγοράς και αυξάνει την πρακτικότητα της μοτοσικλέτας.
Η εντυπωσιακά μικρή κατανάλωση οφείλεται στα χαρακτηριστικά του κινητήρα (μεγαλύτερη διαδρομή από διάμετρο) ο οποίος έχει βασιστεί σε κινητήρα αυτοκινήτου, αυτόν του Honda Jazz. Είναι δικύλινδρος εν σειρά, 680cc με χαμηλό όριο περιστροφών και κόφτη στις 6.500rpm. Εύλογα λοιπόν ένας κινητήρας που δουλεύει την περισσότερη ώρα από τις 2.500rpm έως τις 4.000rpm καίει και λιγότερα. Η ισχύς των 51 ίππων είναι αντικειμενικά χαμηλή για ένα δικύλινδρο κινητήρα 680cc, αλλά οι επιδόσεις του είναι αξιοπρεπείς καθώς μπορεί να ταξιδεύει άνετα (και βέβαια οικονομικά) με ταχύτητες 120 – 150km/h.
Το 2014 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά Honda NC 750X, έτσι λοιπόν το Honda NX C 700X θα αποτελεί πλέον ένα σημαντικό «παίκτη» στην αγορά μεταχειρισμένου.
Όταν αγοράζετε ένα μεταχειρισμένο Honda NC 700X προσέξτε τα εξής:
• Το 2013 τα Honda NC 700X είχαν ανακληθεί για έλεγχο στην αλυσίδα τους, η οποία έπρεπε να αντικατασταθεί. Ρωτήστε αν το μοντέλο που σας ενδιαφέρει έχει κάνει αυτή τη διαδικασία. Αν πάντως «φοράει» κάποια after market αλυσίδα, τότε το πρόβλημα έχει εξαλειφθεί έτσι κι αλλιώς.
• Τα διαστήματα service είναι σχετικά μεγάλα στα 12.000km, οπότε βεβαιωθείτε ότι τα service έχουν πραγματικά γίνει όπως πρέπει.
• Η πρώτη γενιά Honda NC 700X δεν έχει υπολογιστή μέτρησης κατανάλωσης και γι’ αυτό για να οδηγείτε οικονομικά θα πρέπει να προσέχετε το στροφόμετρο. Στην έκδοση με το DCT (προτιμείστε τη αν έχετε επιλογή) οδηγείτε οικονομικά αυτομάτως, επειδή έτσι είναι ρυθμισμένο το σύστημα.
Το Honda NC 700Χ αντικαταστάθηκε το 2014 από το ακριβότερο Honda NC 750X, οπτικά ολόιδιο με το Honda NC 700X αλλά με λίγο μεγαλύτερο κινητήρα, νέο software στο σύστημα διπλού συμπλέκτη και νέα όργανα με μέτρηση κατανάλωσης.
πηγή: used-moto
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.