03.07.2019
Γιατί είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του F 750 GS και του R 1250 GS. Είναι σε προσφορά με στάνταρ πλούσιο εξοπλισμό και κάνει σχεδόν τα πάντα εύκολα
Από το 2007 που λανσαρίστηκε η σειρά F των δικύλινδρων εν σειρά GS το 800 γεφύρωνε το χάσμα που χώριζε το «ταπεινό» 750 και το «υπερόπλο» 1200 και τώρα πλέον 1250
Το 2018 «μεγάλωσε» αποκτώντας μεγαλύτερο κινητήρα 853 κ.εκ. Στην πραγματικότητα μοιράζετε τον ίδιο με το F 750 GS, όμως σε αυτήν την έκδοση ο δικύλινδρος σε σειρά αποδίδει 95 ίππους στις 8.250 σ.α.λ., δέκα περισσότερους από το F 800 GS.
H τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά και όχι στην δεξιά όπως στο F 800 GS
Το F 850 GS διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης
Διαθέτει επίσης νέο monocoque χαλύβδινο πλαίσιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του, χαρακτηριστικά που το κάνουν πιο ελαφρύ και προσδίδουν καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Για ακόμη καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο η BMW έχει χρησιμοποιήσει νέες αναρτήσεις, που αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνονται δύο προγράμματα οδήγησης (Road – Rain), ABS και ASC (traction control)
Το ρεζερβουάρ πλέον βρίσκεται στην κλασσική του θέση, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.
Το F 850 GS είναι σχεδιασμένο από την αρχή, με νέες πλαστικές επιφάνειες και ζελατίνα για καλύτερη προστασία από τα καιρικά φαινόμενα.
Οι τροχοί είναι διαστάσεων 21 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Στην στάνταρ έκδοση που κοστίζει 11.200€ (για περιορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών) μπορεί να αποκτηθεί μόνο σε κόκκινο χρώμα.
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ Διαβαστέ εδώ την δοκιμή του BMW F 850 GS
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.