Δελτία Τύπου

Daytona by Zontes 310T1 & 310R1: Με μονόμπρατσο ψαλίδι και πιο πλήρης σε εξοπλισμό

Δύο νέες μονόμπρατσες εκδόσεις για την οικογένεια των DAYTONA


26.02.2020

Από το 2018 που παρουσιάστηκε η σειρά προϊόντων 310 της DAYTONA στο σαλόνι μοτοσυκλέτας, έχουν επέλθει σημαντικές αναβαθμίσεις στην γκάμα των προϊόντων και τα χαρακτηριστικά τους

Μετά την παρουσίαση των R310 και Χ310, ακολούθησε το 2019 η κυκλοφορία των V310 και Τ310 με το δεύτερο να φτάνει στην κορυφή των ταξινομήσεων μοτοσυκλετών στη χώρα μας.

Η εξέλιξη στη σειρά 310 είναι συνεχής. Το 2020, δύο νέες εκδόσεις έρχονται να προστεθούν στην γκάμα των 310. Πρόκειται για τις 310 R1 και 310 Τ1. Οι νέες εκδόσεις φέρουν όλα τα βασικά χαρακτηριστικά και αναβαθμίσεις των R310 και Τ310 καθώς και μονόμπρατσο ψαλίδι και έγχρωμη TFT οθόνη.

# 310 R1

daytona 310r1 1

Άκρως εντυπωσιακή, με επιθετική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά στάνταρντ. Πρόκειται για τον ορισμό της μυώδους μοτοσικλέτας με ενδιαφέροντες συνδυασμούς πλαστικών τμημάτων στο μπροστινό τμήμα, και γοητευτική ουρά που θυμίζει διαστημόπλοιο.

# 310 Τ1

Daytona 310T1 4

Η Νο1 σε πωλήσεις στην Ελλάδα για το 2019 Daytona T 310 αποκτά νέα έκδοση. Η 310 Τ1 με την τελειότητα κατασκευής θα σε μαγνητίσει αμέσως και ο adventure χαρακτήρας της σε καλεί για να ζήσεις νέες εξορμήσεις.

Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων

daytona 310r1 4

Και οι δύο εκδόσεις κινούνται με το σύγχρονο χαμηλών τριβών κινητήρα 312cc. Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας, φέρει δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες. Ο κύλινδρος είναι από αλουμίνιο και διαθέτει λεπτά τοιχώματα, προσφέροντας ταχύτερη ψύξη του κινητήρα και υψηλότερες επιδόσεις. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, με την ιπποδύναμη τους να φτάνει τους 35.4 ίππους στις 9.500 rpm, η ροπή τα 30 Nm στις 7.500 rpm και η σχέση συμπίεσης να είναι 12.5:1. Η λίπανση του κινητήρα γίνεται με ξηρό κάρτερ, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων με διπλή χαρτογράφηση ECO/SPORT και η κατανάλωση κυμαίνεται μόλις στα 3.6 l/100km (Euro4)

Πλήρης Εξοπλισμός

daytona 310r1 6

Όπως και σε όλες τις εκδόσεις των Daytona, ο εξοπλισμός είναι κορυφαίος για την κατηγορία.
Και τα δύο νέα μοντέλα της Daytona διαθέτουν:
• Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού
• Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί. Ένας σένσορας ξεκλειδώνει τη μηχανή από το 1,5 μέτρο.
• Διπλή χαρτογράφηση eco/sport κινητήρα
• Ρυθμιζόμενες μανέτες
• Led φώτα
• Χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό
• Ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ
• Σέλα χυτής σχεδίασης
• Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
• Αντίβαρα τιμονιού

Daytona 310T1 8

Επιπλέον, η 310 Τ1 φέρει στον στάνταρντ εξοπλισμό και τα παρακάτω:
• Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
• Προστατευτικές χούφτες χεριών
• Προστατευτικά κάγκελα
• Σχάρα αποσκευών

Τι νέο φέρνουν τα 310 Τ1 και 310 R1;
Τα DAYTONA 310, από την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησαν μέχρι σήμερα, έχουν ανεβάσει ακόμα υψηλότερα το επίπεδο του εξοπλισμού. Έτσι στις δύο νέες εκδόσεις συναντάμε τα εξής χαρακτηριστικά:

daytona 310r1 9

• Μονόμπρατσο Ψαλίδι
Το μονόμπρατσο ψαλίδι, γίνεται σημείο αναφοράς. Όμορφο και ομοιογενές σχήμα, προσδίδει μία άγρια ομορφιά στη μοτοσυκλέτα. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.
Η αποσυναρμολόγηση και η συναρμολόγηση του πίσω τροχού επιτυγχάνεται απλά και γρήγορα.

• Μεγαλύτεροι Δίσκοι
Το αναβαθμισμένο σύστημα φρένων αποτελείται από ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας, προσφέροντας αποτελεσματικότερη και άμεση πέδηση.

daytona

• Έγχρωμη TFT Οθόνη
Η έγχρωμη οθόνη TFT διαθέτει ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

• Συμπλέκτης Ολίσθησης
Ο συμπλέκτης ολίσθησης κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

daytona 310r1 8

• Διπλή θύρα USB
Η θύρα φόρτισης USB που βρίσκεται κοντά στο τιμόνι, γίνεται πλέον διπλή. Mε έξοδο 2.1Α, προσφέρεται για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.

• Μεγαλύτερο Δοχείο Καυσίμου (310 Τ1)
Η αυτονομία πηγαίνει πλέον σε άλλο επίπεδο, με το νέο ρεζερβουάρ της 310 Τ1 να φτάνει στα 19 λίστα (από 15,5 λίτρα της έκδοσης Τ310).

Περισσότερες πληροφορίες www.daytonamotors.gr

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, επίσης αντιπρόσωπος της Yamaha στη χώρα μας, ανακοινώνει το νέο τιμοκατάλογο με ισχύ από 1 Ιανουαρίου 2025
Τα μοντέλα EVO Factory αντιπροσωπεύουν την αγωνιστική εξέλιξη των trial μοτοσυκλετών της Beta και, όπως συνηθίζεται, κυκλοφορούν στην αγορά λίγο πριν την έναρξη της αγωνιστικής περιόδου, έτοιμα να ανταγωνιστούν στο υψηλότερο επίπεδο
Το universal προστατευτικό λαιμού εξάτμισης Armadillo της Polisport συνδυάζει το ανοξείδωτο ατσάλι και τη σιλικόνη για να παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία στο λαιμό της εξάτμισής σας
Το ελληνικό brand Two Wheels Only συνδυάζει την αγάπη για τις μοτοσυκλέτες με το μοντέρνο στυλ. Με έμπνευση από το πνεύμα της ελευθερίας και της περιπέτειας, δημιουργήσαμε μια συλλογή casual ρούχων που μιλά στη γλώσσα των μοτοσυκλετιστών

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.