10.01.2024
Η Triumph αποκάλυψε μια ολοκαίνουργια σπορ τρικύλινδρη μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού για το 2024. Η Daytona 660 προσφέρει συναρπαστικές σπορ επιδόσεις, δυναμική οδήγηση και την υψηλότερη ποιότητα, ικανότητα και προδιαγραφές στην κατηγορία της
• Ένα θρυλικό όνομα που αναγεννήθηκε για μια νέα γενιά - ο ολοκαίνουργιος ηγέτης των σπορ μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού
• Συναρπαστικές σπορ επιδόσεις τρικύλινδρης ισχύος - μέγιστη ισχύς 95 PS και μέγιστη ροπή 69 Nm
• Διαισθητικός, ευέλικτος σπορ χειρισμός - με άνεση οδήγησης όλη την ημέρα
Διαθέτοντας μια σημαντική εξέλιξη του χαρακτηριστικού και μοναδικού τρικύλινδρου κινητήρα 660κ.εκ. της Triumph, τώρα με μέγιστη ισχύ 95 PS και 69 Nm μέγιστης ροπής, η Daytona 660 προσφέρει ομαλή, άμεση και γραμμική απόδοση με τον τέλειο συνδυασμό ροπής χαμηλά, και ισχύος στις μεσαίες και τις υψηλές. Εκτός από την παροχή 17% περισσότερης ισχύος και 9% περισσότερης ροπής από την Trident, η Daytona 660 διαθέτει επίσης μια ολοκαίνουργια εξάτμιση, δημιουργώντας ένα αδιαμφισβήτητο σπορ ήχο.
Το τέλειο ισορροπημένο πλαίσιο της Daytona 660 και ο διαισθητικός, ευέλικτος σπορ χειρισμός συνδυάζονται με ολοήμερη οδηγική άνεση, χάρη στον εξοπλισμό υψηλών προδιαγραφών, συμπεριλαμβανομένου του ανεστραμμένου πιρουνιού Showa 41 χλστ μεγάλου εμβόλου και του μονοσόκ αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης Showa. Τα ακτινικά φρένα τεσσάρων εμβόλων με διπλούς δίσκους 310 χλστ και τα σωληνάκια υψηλής συνδυάζονται με τα νέα ελαστικά Power 6 της Michelin.
Σε συνδυασμό με ύψος σέλας 810 χιλιοστών, στενή σιλουέτα και βελτιστοποιημένη θέση τιμονιού και μαρσπιέ, η Daytona 660 προσφέρει μια συναρπαστική οδήγηση που εμπνέει αυτοπεποίθηση.
Διασφαλίζοντας ότι οι αναβάτες αισθάνονται πάντα ότι έχουν τον απόλυτο έλεγχο, η Daytona 660 είναι εξοπλισμένη με τεχνολογία εστιασμένη στον αναβάτη που περιλαμβάνει τρία προγράμματα οδήγησης (Sport, Road και Rain) που βελτιστοποιούν τις ρυθμίσεις απόκρισης γκαζιού και ελέγχου πρόσφυσης για τις συνθήκες, καθώς και ένα νέο σύστημα προειδοποίησης επιβράδυνσης έκτακτης ανάγκης που ενεργοποιεί τα φώτα κινδύνου για να προειδοποιήσει άλλους χρήστες του δρόμου κατά τη διάρκεια της έντονης πέδησης.
Το αδιαμφισβήτητο σχεδιαστικό DNA της Daytona έχει επανασχεδιαστεί με φρέσκια προσέγγιση για μια νέα επιθετική σιλουέτα και καθαρές γραμμές. Οι διακριτικοί διπλοί προβολείς LED ενσωματώνουν μια κεντρική εισαγωγή αέρα και τα ελάχιστα πλαστικά τονίζουν το αθλητικό προφίλ, καταλήγοντας σε ένα πίσω φως LED με περίγραμμα. Υπάρχουν τρεις εντυπωσιακές επιλογές χρωμάτων διαθέσιμες, όλες με ένα τολμηρό γραφικό «660» εμπνευσμένο από τους αγώνες.
Όπως θα περίμεναν οι πελάτες της Triumph, η Daytona διαθέτει περισσότερα από 30 Γνήσια Αξεσουάρ Triumph για προσαρμογή των επιδόσεων, της άνεσης, του στυλ και της πρακτικότητας, συμπεριλαμβανομένου κιτ διπλώματος A2, με ειδικό γκριπ γκαζιού και ρύθμιση κινητήρα που περιορίζει την ισχύ στα 35 kW.
Το διάστημα σέρβις 16.000 χιλιομέτρων, η εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων δύο ετών και οι ισχυρές αξίες μεταπώλησης της Triumph συμβάλλουν στη διασφάλιση ενός ανταγωνιστικού κόστους ιδιοκτησίας, του χαμηλότερου στην κατηγορία.
Ο Steve Sargent, Chief Product Officer της Triumph, δήλωσε: «Η 660 έχει όλη τη συμπεριφορά και την ευελιξία που θα περίμενε κανείς από το όνομα Daytona και φέρνει μαζί της τη συναρπαστική, εύχρηστη, για πραγματικές συνθήκες απόδοση και ολοήμερη άνεση που αναζητούν οι αναβάτες σήμερα. Είμαστε ενθουσιασμένοι με τον αντίκτυπο που θα έχει η Daytona 660 στον αυξανόμενο κόσμο των σπορ μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού».
ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΣΠΟΡ ΑΠΟΔΟΣΗ
Με τον τέλειο συνδυασμός ροπής χαμηλά, συναρπαστικών υψηλών και απαράμιλλου χαρακτήρα, ο τρικύλινδρος της Daytona αποδίδει 95ps στις 11.250σαλ με ανατριχιστικό κόκκινο στις 12.650σαλ. Περισσότερο από το 80% της μέγιστης ροπής των 69 Nm είναι διαθέσιμο από τις 3.125 σαλ., προσφέροντας σπορ, πλήρως χρησιμοποιήσιμη απόδοση με απόκριση. Με την ανάμειξη της ροπής και του τραβήγματος ενός δικύλινδρου χαμηλά, με την εύστροφη ελεύθερη απόδοση ενός τετρακύλινδρου ψηλά, ο κινητήρας διαθέτει ένα μοναδικό τρικύλινδρο ήχο, ενισχυμένο περαιτέρω από τη νέα εξάτμιση που διαθέτει λαιμούς 3 σε 1 και ένα συμπαγές τελικό με φινίρισμα από ανοξείδωτο χάλυβα.
Η ισχύς παραδίδεται αβίαστα μέσα από ένα ακριβές κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων και ο συμπλέκτης υποβοηθούμενης ροπής της Triumph εξασφαλίζει μια προοδευτική, ελαφριά δράση μανέτας με βελτιστοποιημένο εύρος για καλύτερη πρόσβαση. Η σχεδίαση του συμπλέκτη βελτιώνει επίσης τον έλεγχο του πίσω τροχού υπό έντονη επιβράδυνση για ομαλή, σίγουρη είσοδο στις στροφές. Το Shift Assist της Triumph είναι διαθέσιμο ως αξεσουάρ για γρήγορα και άνετα ανεβοκατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη και ακόμα πιο εύκολη οδήγηση στην πόλη.
Για τους αναβάτες που ξεκινούν τη βόλτα τους επάνω στη Daytona με δίπλωμα A2, ένα αξεσουάρ κιτ μετατροπής επιτρέπει τη συμμόρφωση, με ένα ανταλλακτικό γκριπ γκαζιού και μια μοναδική ρύθμιση κινητήρα, που μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί ή να επαναφερθεί στο στάνταρ, από έναν ντίλερ της Triumph.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ, ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ
Η νέα Daytona 660 επωφελείται από την πολυετή εξέλιξη συνόλων που κερδίζουν αγώνες, και με το ελαφρύ σπορ πλαίσιό της, το κορυφαίας ποιότητας ανεστραμμένο μπροστινό Showa 41 χλστ μεγάλου εμβόλου, και τη μονάδα πίσω ανάρτησης Showa, προσφέρει εύκολη και ευέλικτη οδήγηση. Η πίσω ανάρτηση διαθέτει επίσης απομακρυσμένη ρύθμιση προφόρτισης για γρήγορες αλλαγές στη ρύθμιση.
Οι ελαφριές ζάντες πέντε ακτινών από χυτό αλουμίνιο διατηρούν χαμηλά την περιστρεφόμενη μάζα για χειρισμό με ακόμη καλύτερη απόκριση και βελτιωμένη απόδοση ανάρτησης, και τα νέα ελαστικά Power 6 υψηλών προδιαγραφών της Michelin τοποθετούνται στάνταρ για να προσφέρουν σίγουρη οδική συμπεριφορά σε βρεγμένες και στεγνές συνθήκες. Με δύο ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων σε συνδυασμό με ελαφρούς δίσκους 310 χλστ που τροφοδοτούνται από σωληνάκια υψηλής, καθώς και μονάδα ABS της Continental, η Daytona 660 έχει επίσης εξαιρετική ισχύ ακινητοποίησης και αίσθηση φρεναρίσματος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟΒΑΤΗ
Η Daytona 660 διαθέτει τεχνολογία που βελτιώνει την οδηγική εμπειρία και την ασφάλεια.
Το γκάζι ride-by-wire προσφέρει καθαρή και ακριβή απόκριση στο γκάζι και επιτρέπει επίσης τρία προγράμματα οδήγησης - Sport, Road και Rain. Κάθε πρόγραμμα προσφέρει διαφορετική απόκριση στο γκάζι και επίπεδο παρέμβασης ελέγχου πρόσφυσης, με τη λειτουργία Sport να παρέχει την πιο άμεση απόκριση στο γκάζι για γρήγορη οδήγηση στο δρόμο ή την πίστα. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί χρησιμοποιώντας το μενού οργάνων για αναβάτες που προτιμούν την πλήρη απελευθέρωση από την ηλεκτρονική παρέμβαση.
Τα πολυλειτουργικά όργανα διαθέτουν έγχρωμη οθόνη TFT ενσωματωμένη σε οθόνη LCD άσπρο-σε-μαύρο. Συμπαγείς και με απέριττη σχεδίαση, όλες οι πληροφορίες του αναβάτη εμφανίζονται καθαρά και είναι ευανάγνωστες σε διαφορετικές συνθήκες φωτισμού. Αυτή η προσεγμένη μονάδα είναι συμβατή με το αξεσουάρ My Triumph Connectivity που επιτρέπει την πλοήγηση στροφή προς στροφή και την αλληλεπίδραση τηλεφώνου και μουσικής. Όλες οι λειτουργίες εμφανίζονται καθαρά στην οθόνη TFT και ελέγχονται μέσω του διακόπτη για ευκολία στη χρήση κατά την οδήγηση.
ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΕΣΗ
Με αγωνιστικά κλιπ-ον τοποθετημένα επάνω από την πλάκα του τιμονιού και μαρσπιέ τοποθετημένα για τη βέλτιστη ισορροπία άνεσης και απόστασης από το έδαφος στο στρίψιμο, η φυσική θέση οδήγησης της Daytona 660 είναι ζυγισμένη τέλεια για να δώσει την ανατροφοδότηση που απαιτείται για δυναμική σπορ οδήγηση, μαζί με χώρο και άνεση που απαιτούνται για πολλές ώρες πάνω στη σέλα. Σε χαμηλότερες ταχύτητες, τα τέλεια ζυγισμένα χειριστήρια και το ελαφρύ στρίψιμο της Daytona προσφέρουν εξαιρετικό έλεγχο σε αστικά περιβάλλοντα.
Οι χωριστές σέλες αναβάτη και συνοδηγού, με ύψος σέλας αναβάτη 810 χλστ και στενή σιλουέτα καθιστούν τη Daytona 660 διαχειρίσιμη για αναβάτες όλων των μεγεθών, ενώ διατίθεται επίσης μια αξεσουάρ χαμηλή σέλα, μειώνοντας το ύψος τής σέλας κατά 25 χλστ σε μόλις 785 χλστ.
ΚΑΝΤΕ ΤΗ DAYTONA 660 ΔΙΚΗ ΣΑΣ
Υπάρχουν διαθέσιμα πάνω από 30 Γνήσια Αξεσουάρ Triumph, όλα κατασκευασμένα μαζί με τη μοτοσυκλέτα, δοκιμασμένα με τα ίδια υψηλά πρότυπα και φέρουν την ίδια διετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων.
Οι αναβάτες που αναζητούν ένα ακόμα πιο ξεχωριστό αγωνιστικό στυλ μπορούν να επιλέξουν ένα κάλυμμα σέλας στο χρώμα της μοτοσυκλέτας καθώς και μια σειρά από όμορφα κατασκευασμένα εξαρτήματα, όπως καπάκι πλήρωσης λαδιού, προ-τρυπημένο για καλωδίωση κλειδώματος, βίδες αγωνιστικού σταντ, φινιρίσματα ακρόμπαρων και ένα ρεζερβουάρ πίσω φρένου.
Το σύστημα My Triumph Connectivity επιτρέπει την εύκολη και διαισθητική λειτουργία τηλεφώνου και μουσικής, καθώς και πλοήγηση στροφή προς στροφή και είναι διαθέσιμο ως αξεσουάρ στη Daytona 660. Μπορεί επίσης να προστεθεί το Triumph Shift Assist, παρέχοντας ανέβασμα ταχύτητας χωρίς συμπλέκτη με πλήρες γκάζι και απρόσκοπτο κατέβασμα ταχύτητας με αυτόματο κλείσιμο.
Άλλες προσθήκες περιλαμβάνουν θερμαινόμενα γκριπ, υποδοχή USB κάτω από τη σέλα και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS). Διατίθενται επίσης tank bag και tail bag, προσθέτοντας 20 λίτρα κομψής χωρητικότητας μεταφοράς.
Τα νέα αξεσουάρ ασφαλείας, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα ανά χώρα, περιλαμβάνουν το σύστημα συναγερμού Triumph Protect+ και τον ιχνηλάτη Triumph Track+ με παρακολούθηση 24/7, καθώς και πλήρη σειρά κλειδαριών.
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Οι πελάτες μπορούν να μάθουν περισσότερα στο www.triumphmotorcycles.gr ή να κάνουν μια παραγγελία στον τοπικό αντιπρόσωπο της Triumph, με μοτοσυκλέτες να φτάνουν στις εκθέσεις από τα τέλη Μαρτίου 2024.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά, 240° σειρά ανάφλεξης | |
Χωρητικότητα | 660κ.εκ. | |
Διάμετρος | 74.04 χλστ | |
Διαδρομή | 51.1 χλστ | |
Συμπίεση | 12.05:1 | |
Μέγιστη Ιπποδύναμη | 95PS @ 11,250 σαλ | |
Μέγιστη Ροπή | 69 Nm @ 8,250 σαλ | |
Σύστημα Τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού | |
Εξάτμιση | Ατσάλινη ανοξείδωτη 3 σε 1 με χαμηλό πλαϊνό τελικό | |
Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα X-ring | |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης με υποβοήθηση | |
Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
ΠΛΑΙΣΙΟ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ
Πλαίσιο | Σωληνωτό ατσάλινο περιμετρικό | |
Ψαλίδι | Διπλό ατσάλινο | |
Εμπρός Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 5 ακτίνων, 17 x 3.5” | |
Πίσω Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 5 ακτίνων, 17 x 5.5” | |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 ZR 17 | |
Πίσω Ελαστικό | 180/55 ZR 17 | |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανάποδο πιρούνι Showa 41χλστ μεγάλου εμβόλου (SFF-BP) με ξεχωριστή λειτουργία, διαδρομή τροχού 110χλστ | |
Πίσω Ανάρτηση | Μονοσόκ αμορτισέρ Showa με ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή τροχού 130χλστ | |
Εμπρός Φρένα | Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310χλστ, ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων, ABS | |
Πίσω Φρένα | Μονός σταθερός δίσκος 220χλστ, συρόμενη δαγκάνα μονού εμβόλου, ABS | |
Όργανα | Πολuλειτουργικά όργανα με οθόνη TFT | |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ |
||
Μήκος | 2083.8 χλστ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 736 χλστ | |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1145.2 χλστ | |
Ύψος Σέλας | 810 χλστ | |
Μεταξόνιο | 1425.6 χλστ | |
Γωνία Κάστερ | 23.8° | |
Ίχνος | 82.3 χλστ | |
Υγρό Βάρος | 201 κιλά (@90% πληρότητα καυσίμου) | |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 14 λίτρα | |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
|
||
Κατανάλωση Καυσίμου | 4.9 λίτρα / 100 χλμ) | |
Νούμερα CO2 | 113 γρ/χλμ | |
Πρότυπο Εκπομπών |
EURO 5+ Τα νούμερα εκπομπών CO2 Euro 5 και κατανάλωσης καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται για συγκριτικούς σκοπούς μόνο. Ενδέχεται να μην αντανακλούν αποτελέσματα πραγματικής οδήγησης. |
|
ΣΕΡΒΙΣ |
||
Διάστημα Σέρβις | 16,000 χλμ) / 12 μήνες διάστημα σέρβις, όποιο έρθει πρώτο |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.