Η Honda μας παρουσιάζει το ADV350 2024
Tο ADV350 αποκτά τέσσερα ολοκαίνουργια, μοντέρνα χρώματα
27.12.2023
Το ADV350 συνδυάζει το σκληροτράχηλο, adventure στυλ του X-ADV με τα χαρακτηριστικά αντοχής που προσφέρουν το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm και τα πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία αερίου
Ο κινητήρας χωρητικότητας 330κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 Ps (21,5kW) και ροπή 31,5Nm, ενώ το HSTC διαχειρίζεται την πρόσφυση του πίσω τροχού. Η ζελατίνα ρυθμίζεται ως προς το ύψος, ενώ υπάρχει χώρος για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα. Περιλαμβάνεται επίσης μία θύρα φόρτισης USB Type-C στο ντουλαπάκι. Ο LCD πίνακας οργάνων ενσωματώνει το σύστημα Honda RoadSync*, και η λειτουργία Smart Key αυξάνει τα επίπεδα άνεσης στην καθημερινότητα.
Για το 24YM, το ADV350 αποκτά τέσσερα ολοκαίνουργια, μοντέρνα χρώματα που έρχονται να αναδείξουν μία ιδιαιτέρως ελκυστική εμφάνιση.
*Το λογισμικό συνδεσιμότητας Honda RoadSync προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα μας.
1. Εισαγωγή
Όταν το 2016 η Honda αποκάλυψε το X-ADV, συνδυάζοντας τα χαρακτηριστικά ενός scooter μεγάλου διαμετρήματος και μιας μοτοσυκλέτας adventure σε ένα νέο στυλ ADV, ξύπνησε στους Ευρωπαίους αναβάτες την έντονη επιθυμία για ένα δίτροχο που ούτε καν είχαν φανταστεί μέχρι τότε. Μία πραγματικά καινοτόμα πρόταση απέναντι στην οποία λίγοι ανταγωνιστές μπορούσαν να παραταχθούν την περασμένη δεκαετία.
Η επιτυχία του μοντέλου, δικαίωσε και με το παραπάνω την τολμηρή απόφαση της Honda. Μέχρι τον Οκτώβριο του 2023, το X-ADV ήταν δεύτερο στην κατάταξη πωλήσεων στην κατηγορία άνω των 350cc, πίσω από τη νέα CB750 Hornet. Στο ίδιο καινοτόμο πνεύμα, το ADV350 μετασχηματίζει την έννοια του αστικού σκούτερ: αντλώντας έμπνευση απευθείας από το X-ADV συνδυάζει το εκλεπτυσμένο στυλ και την πρακτικότητα ενός σκούτερ μεγάλου διαμετρήματος, με το σκληροτράχηλο ADV σχεδιασμό και ενσαρκώνει άριστα τη φιλοσοφία ‘New Urban Adventure’.
Κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Honda Italia Industriale, και πρόκειται για ένα μοντέλο που προσελκύει ένα ευρύ κοινό (κυρίως νεαρούς αναβάτες), ενώ από το 22YM που παρουσιάστηκε πρώτη φορά, οι πωλήσεις του ξεπερνούν τις 22.000 μονάδες.
Το ADV350 δημιουργήθηκε για διαδρομές τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.
2. Επισκόπηση
Με το στιβαρό στήσιμό του, το ADV350 ξεχωρίζει από το πλήθος, ενώ οι αιχμηρές γωνίες και τα τολμηρά χρώματα αναδεικνύουν την off-road εμφάνιση. Το X-ADV ενέπνευσε αναμφισβήτητα με τη σχεδίασή του, όπως και η σειρά CRF μοτοσυκλετών, που διακρίνονται από τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Η πρακτικότητα ήταν ένα ακόμα ζητούμενο για τους σχεδιαστές: υπάρχει χώρος για δύο κράνη full-face κάτω από τη σέλα, επίσης διατίθεται θύρα φόρτισης USB και η λειτουργία Smart Key καθιστά ακόμα πιο άνετη την καθημερινότητα του αναβάτη. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε τέσσερις θέσεις ως προς το ύψος και ο πίνακας οργάνων LCD ενσωματώνει το σύστημα Honda RoadSync*.
Ο περιπετειώδης χαρακτήρας φαίνεται στο εμπρός τμήμα του ADV350. Η θέση οδήγησης προσφέρει φυσικό έλεγχο, και το πλαίσιο – που απαρτίζεται από ανεστραμμένο πιρούνι 37mm, με πάνω και κάτω τιμονόπλακες τύπου μοτοσυκλέτας, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο και πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία αερίου – είναι μελετημένο ώστε να παρέχει ευελιξία, καλή κατευθυντικότητα και άριστη πληροφόρηση και αίσθηση στον αναβάτη. Ελαφριοί τροχοί 15 ιντσών μπροστά/14 ιντσών πίσω φοράνε tubeless ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 μπροστά και 140/70-14 πίσω με πέλμα τύπου block pattern, που εξασφαλίζουν άφθονη πρόσφυση στο ADV350 ανεξαρτήτως των συνθηκών. Το σύστημα φρένων εξοπλίζεται με έναν δίσκο 256mm μπροστά και έναν πίσω δίσκο 240mm.
Το ADV350 κινείται με απίστευτη άνεση, τόσο την πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Ο τετραβάλβιδος κινητήρας SOHC 330κ.εκ. με τεχνολογία Enhanced Smart Power+ (eSP+), αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 Ps (21,5kW) και ροπή 31,5Nm. Τα συστήματα Honda Selectable Torque Control (HSTC) και Emergency Stop Signal προσφέρονται στο στάνταρ εξοπλισμό.
Το 24YM ADV350 θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές:
**ΝΕΟ** Matt Coal Black Metallic
**ΝΕΟ** Pearl Falcon Gray
**ΝΕΟ** Matt Pearl Cool White
**ΝΕΟ** Matt Pearl Pacific Blue
*Το λογισμικό συνδεσιμότητας Honda RoadSync προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα μας.
3. Κύρια Χαρακτηριστικά
3.1 Στυλ & Εξοπλισμός
• Διπλοί προβολείς LED, τοποθετημένοι ψηλά πάνω από τον εμπρός τροχό, αναδεικνύουν το adventure στυλ
• Ζελατίνα με ρύθμιση ύψους τεσσάρων θέσεων
• Πίνακας οργάνων LCD και λειτουργία Honda RoadSync*
• Χώρος για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα, θύρα USB Type-C στο ντουλαπάκι και λειτουργία Smart Key
Το στυλ του ADV350 προσφέρει κάτι περισσότερο από μία μικρή γεύση περιπέτειας. Οι διπλοί προβολείς LED (όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED) τοποθετούνται ψηλά πάνω από τον εμπρός τροχό, ενώ τα κοψίματα στο φέρινγκ αφήνουν σε κοινή θέα το ανεστραμμένο πιρούνι. Τονίζοντας περαιτέρω τον off-road προσανατολισμό του ADV350, τα βαμμένα πάνελ πλαισιώνουν τη σέλα και τα μαύρα κάτω τμήματα. Έτσι δημιουργείται η εντύπωση ενός υψηλότερου κέντρου βάρους, όπως ακριβώς συμβαίνει με το X-ADV και την αγωνιστικών προδιαγραφών CRF450R.
Πολυάριθμες λεπτομέρειες υποστηρίζουν την καθημερινή χρηστικότητα και εργονομία του ADV350. Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα σε τέσσερις θέσεις σε εύρος 133 mm. Στην ψηλότερη θέση, η ροή αέρα περνά ελεγχόμενα γύρω από τους ώμους του αναβάτη μειώνοντας την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια με υψηλότερες ταχύτητες. Σε συνθήκες πόλης – όπου ο δροσερός αέρας όπως και η απρόσκοπτη ορατότητα είναι κάτι που εκτιμούν οι αναβάτες – η χαμηλότερη θέση είναι ιδανική.
Υπάρχει άφθονος χώρος κάτω από τη σέλα – συνολικά 48 λίτρα – που σημαίνει ότι δύο full-face κράνη αποθηκεύονται άνετα. Ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να διαιρείται μέσω ενός διαχωριστικού, ανάλογα με τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη. Στο ντουλαπάκι εμπρός αριστερά, περιλαμβάνεται μία θύρα USB Type-C για τη φόρτιση ενός κινητού. Το ύψος της σέλας στα 795mm είναι άκρως πρακτικό για τον αναβάτη.
Βοηθώντας τον αναβάτη να είναι πάντα ενημερωμένος, ο πίνακας οργάνων LCD του ADV350 ενσωματώνει σύστημα Honda Smartphone Voice Control*, που συνδέει τον αναβάτη στο smartphone του εν κινήσει και επιτρέπει τη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και της μουσικής μέσω φωνητικών εντολών. Ένα ακουστικό ενσωματωμένο στο κράνος και η εφαρμογή Honda RoadSync App* είναι τα μόνα που χρειάζονται για την ενεργοποίηση του συστήματος. Το smartphone του αναβάτη συνδέεται μέσω Bluetooth. Ο έλεγχος του Honda Smartphone Voice Control System* γίνεται από το αριστερό γκριπ.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό άνεσης είναι η λειτουργία Smart Key, που επιτρέπει το χειρισμό του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς της σέλας με το κλειδί την τσέπη του αναβάτη, ενώ κλειδώνει αυτόματα το ADV350 όταν αυτός απομακρύνεται. Επίσης παρέχει πρόσβαση στο Smart top box 50L - αρκεί ο αναβάτης να το έχει μαζί του και το top box ξεκλειδώνει αυτόματα. Τέλος, πατώντας το κουμπί ανταπόκρισης του Smart Key, ενεργοποιούνται τα φλας της μοτοσυκλέτας για εύκολο εντοπισμό σε ένα πολυσύχναστο χώρο στάθμευσης.
*Το λογισμικό συνδεσιμότητας Honda RoadSync προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα μας.
3.2 Πλαίσιο
• Ελαφρύ σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm και πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου προσφέρουν ευέλικτο χειρισμό και φυσικό έλεγχο.
• Τροχοί από χυτό αλουμίνιο έξι μπράτσων συνδυάζονται με tubeless. block-pattern ελαστικά
• Δισκόφρενα μπροστά και πίσω και τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS)
Ως ένα σκούτερ σχεδιασμένο για να ανταπεξέρχεται στους κακοτράχαλους δρόμους των πόλεων, αλλά και σε ελαφρές off-road συνθήκες, το πλαίσιό του έχει κατασκευαστεί για να εμπνέει αυτοπεποίθηση. Το ελαφρύ, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο προσφέρει αντοχή, με μεταξόνιο 1520mm, γωνία κάστερ 26.5° και ίχνος τροχού 90mm. Το βάρος (πλήρες υγρών) είναι 186kg.
Το ανεστραμμένο πιρούνι 37mm, με διαδρομή 125mm, συνδέεται με πάνω και κάτω τιμονόπλακες τύπου μοτοσυκλέτας, αυξάνοντας την ακαμψία για ολόκληρο το εμπρός τμήμα. Δύο πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία αερίου, χρησιμοποιούν προοδευτικά ελατήρια με τρεις διαφορετικούς συντελεστές σκληρότητας και προσφέρουν εξαιρετική συμπεριφορά της ανάρτησης σε ποικίλες συνθήκες εδάφους, ακόμα και με συνεπιβάτη. Με διαδρομή 130mm συνεργάζονται με ένα μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι.
Η σχεδίαση των τροχών του ADV350 είναι μοναδική στην οικογένεια σκούτερ της Honda. Κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο και σε μαύρο φινίρισμα, οι ελαφριοί εμπρός 15” και πίσω 14” τροχοί χρησιμοποιούν ένα μοτίβο σχήματος ‘Χ’ με 6 διασταυρούμενα μπράτσα. Η σχεδίαση αυτή, βελτιώνει την αίσθηση από το δρόμο και αυξάνει την ευελιξία σε όλους τους τύπους οδοστρώματος. Εμπρός και πίσω tubeless, τύπου block-pattern ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 και 140/70-14, προσφέρουν υποδειγματική απόσβεση των ανωμαλιών και άνεση, χάρη στο φαρδύ πέλμα και τον άφθονο αέρα που εσωκλείουν.
Ένα δισκόφρενο 256mm αναλαμβάνει καθήκοντα πέδησης μπροστά, σε συνδυασμό με πίσω δίσκο 240mm και 2-κάναλο ABS. Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) ενεργοποιεί τα πίσω φλας ως αλάρμ σε ένα απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν και αυξάνοντας κατακόρυφα τα επίπεδα ασφάλειας για τον αναβάτη. Το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα.
3.3 Κινητήρας
• Τετραβάλβιδος κινητήρας 330cc με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC), και τεχνολογία enhanced Smart Power+ (eSP+)
• Μέγιστη ισχύς 29,2 PS (21,5 kW) στις 7.500 σαλ., ροπή 31,5 Nm στις 5.250 σαλ.
• Honda Selectable Torque Control (HSTC)
• Ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 11,7L και κατανάλωση 29,4km/l (WMTC mode) προσφέρει δυνητική αυτονομία 340km+
Ο τετραβάλβιδος κινητήρας χωρητικότητας 330cc του ADV350, με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) και τεχνολογία enhanced Smart Power+ (eSP+), πετυχαίνει άριστες περιβαλλοντικές επιδόσεις και υψηλή απόδοση ισχύος – για χρήση εντός και εκτός πόλης – χάρη στην υιοθέτηση τεχνολογίας χαμηλών τριβών.
Η μέγιστη ισχύς των 29,2 PS (21,5kW) που αποδίδεται της 7.500 σαλ. συνδυάζεται με μέγιστη ροπή 31,τηςστις 5.250 σαλ. Η διάμετρος του εμβόλου είναι 77mm και η διαδρομή 70.8mm. Η σχέση συμπίεσης είναι 10.5:1. Κοκοράκια με ρουλεμάν, κουζινέτα στροφαλοφόρου χαμηλών τριβών και στεγανός στροφαλοθάλαμος, προσφέρουν αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και ισχυρές επιδόσεις. Για βελτίωση της ψύξης του εμβόλου, ένα μπεκ λαδιού, όπως αυτό της CRF450R, ψεκάζει το λάδι στο πίσω τμήμα του εμβόλου, βελτιώνοντας το χρονισμό της ανάφλεξης και την αποδοτικότητα της καύσης. Η χωρητικότητα σε λιπαντικό είναι 1,8 λίτρα.
Ο αέρας τροφοδοτείται από ένα φιλτροκούτι 5,5 λίτρων και μια πεταλούδα 36mm τροφοδοτεί με μείγμα καυσίμου/αέρα τις βαλβίδες εισαγωγής διαμέτρου 28mm. Ο αυλός εισαγωγής προσφέρει αποδοτική ροή και στροβιλισμό του καύσιμου μείγματος εντός του κυλίνδρου, για πιο ομοιόμορφη καύση. Τα καυσαέρια εξέρχονται από τον κινητήρα μέσω του αυλού εξαγωγής ευθείας σχεδίασης, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την απόδοση, ενώ το σιλανσιέ αποτελείται δύο ξεχωριστούς θαλάμους.
Οι εσωτερικές τριβές έχουν μειωθεί χάρη στην έκκεντρη τοποθέτηση του κυλίνδρου κατά 5mm, στην υιοθέτηση υδραυλικού τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρου και στη χρήση μιας αντλίας επιστροφής λαδιού. Η αντλία αυτή που χρησιμοποιείται σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων, μειώνει την εσωτερική πίεση μέσα στον κινητήρα, την ανάδευση του λαδιού, καθώς και τις απώλειες και τις εσωτερικές τριβές στα κινούμενα μέρη. Ένας αντικραδασμικός άξονας ελαχιστοποιεί τους ενοχλητικούς κραδασμούς και συμβάλλει στην ομαλή, απολαυστική οδήγηση. Ένας αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης ελέγχει το κιβώτιο V-Matic (με κλιμάκωση κατάλληλη για άμεση απόκριση σε χαμηλές ταχύτητες και ζωηρή επιτάχυνση) και τον ιμάντα τελικής μετάδοσης.
Ο κινητήρας του ADV350 διαθέτει Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το σύστημα ανιχνεύει την οποιαδήποτε διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού, υπολογίζει το βαθμό ολίσθησης και ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω της διαχείρισης ψεκασμού καυσίμου, για ανάκτηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το HSTC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από έναν διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Μία ένδειξη ‘Τ’ στον πίνακα οργάνων αναβοσβήνει όταν το σύστημα επεμβαίνει για τη διαχείριση της πρόσφυσης
Η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή, μόλις 29,4km/l (WMTC mode), ενώ με χωρητικότητα ρεζερβουάρ 11,7L η δυνητική αυτονομία υπερβαίνει τα 340km. Ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές EURO5.
4. Αξεσουάρ
Μία γκάμα γνήσιων αξεσουάρ Honda διατίθεται για το ADV350. Αυτά περιλαμβάνουν:
Smart top box 50L
Πίσω σχάρα (άμεσης τοποθέτησης)
Εσωτερικές τσάντες για βαλίτσες
Θερμαινόμενα γκριπ
Κλειδαριά δισκόφρενου, τύπου U
Κουκούλα εξωτερικού χώρου
5. Τεχνικές Προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος SOHC μονοκύλινδρος, προδιαγραφών Euro 5 |
Χωρητικότητα | 330cc |
Διάμετρος & Διαδρομή | 77mm x 70.8mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.5:1 |
Μέγιστη ισχύς | 29,2 Ps (21,5 kW) στις 7.500 σαλ. |
Μέγιστη ροπή | 31.5 Nm στις 5.250 σαλ. |
Επίπεδο θορύβου (dB) | Lurban 75.5dB / Lwot 80.2dB |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό | 1.8 L |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | |
Ψεκασμός | Ηλεκτρονικός PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 11.7L |
Εκπομπές CO2 (WMTC)
|
79g/km
|
Κατανάλωση καυσίμου | 29.4km/L / (3.4L/100km) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Εκκίνηση (Μίζα) | Ηλεκτρική |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V-9.1Ah |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος συμπλέκτη | Αυτόματος, ξηρός, φυγοκεντρικός |
Τύπος κιβωτίου | CVT |
Τελική Μετάδοση | V-Belt |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ατσάλινο, σωληνωτό |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ) | 2200mm x 895mm x 1295mm |
Μεταξόνιο | 1.520mm |
Γωνία Κάστερ | 26.5° |
Ίχνος | 90mm |
Ύψος Σέλας | 795mm |
Απόσταση από το έδαφος | 145mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 186kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Ανεστραμμένο πιρούνι 37mm – διαδρομή 125mm |
Πίσω | Δύο αμορτισέρ - διαδρομή 130mm |
Τροχοί | |
Εμπρός | 15” από χυτό αλουμίνιο, έξι μπράτσων |
Πίσω | 14” από χυτό αλουμίνιο, έξι μπράτσων |
Ελαστικά Εμπρός | 120/70-15MC 56P |
Ελαστικά Πίσω | 140/70-14MC 62P |
ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος ABS | 2-κάναλο ABS |
Εμπρός | Ένας δίσκος 256mm με διπίστονη δαγκάνα της Nissin |
Πίσω | Ένας δίσκος 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα της Nissin |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
Όργανα | Full LCD, ρολόι, διπλός χιλιομετρητής, δείκτης κατανάλωσης καυσίμου, ένδειξη Honda SMART Key. |
Σύστημα προστασίας | Immobiliser |
Προβολέας | LED |
Πίσω φωτιστικό σώμα | LED |
Συνδεσιμότητα | Ναι (Honda RoadSync*) |
USB | Ναι |
Cruise Control | Όχι |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά | HSTC (Honda Selectable Torque Control) και ESS (Emergency Stop Signals) |
*Το λογισμικό συνδεσιμότητας Honda RoadSync προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα μας.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.