Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 01.12.2017
Έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν στην κατηγορία των eBikes. Πρόκειται ουσιαστικά μια μοντέρνα επανεμφάνιση της ιδέας του μοτοποδηλάτου με ηλεκτρικούς κινητήρες
Το LMX σαν πρώτη εικόνα θυμίζει πολλά πράγματα, σίγουρα όχι μοτοποδήλατο. Το λιτό industrial στυλ του δίνει την αίσθηση πως πρόκειται για μια MX μοτοσυκλέτα υπό κατασκευή. Τα παράξενα δεν σταματούν εδώ όμως.
Το LMX φέρει μπροστινό τροχό ποδηλάτου τύπου Downhill 26 ιντσών και πίσω 19 ιντσών τροχό μοτοσυκλέτας. Στα φρένα και τις αναρτήσεις είναι εντελώς ποδηλατικό με μπροστινό πιρούνι RST Killah Coil RC, πίσω ανάρτηση DNM RCP2 και μπρος πίσω δίσκους 203 mm της TRP Zurich. Στα αξεσουάρ βγαίνει η μοτοσυκλετιστική φύση του με προβολέα LED , μαρσπιέ εντελως MX και τα ανάλογα Grips στο τιμόνι, , πιο υβρίδιο πεθαίνεις με λίγα λόγια
Τα πετάλια και οι ταχύτητες είναι προαιρετικά καθώς το LMX χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 8kW, δηλαδή περίπου 11 ίππους, ισχύ καθόλου αμελητέα για ένα μοτοποδήλατο με συνολικό βάρος 42 κιλά. Ειδικά εάν το συνδυάσουμε με τα ...30 κιλά ροπής που παράγει δεν φαίνονται καθόλου περίεργοι οι ισχυρισμοί της κατασκευάστριας για δυνατότητα ανάβασης ακόμα και σε κλίσεις 45 μοιρών.
Στο...ρεζερβουάρ έχουμε μια μπαταρία της Samsung με ισχύ 1.7 kWh η οποία στο eco mode (με ισχύ 4 ίππους περίπου) παρέχει αυτονομία 65 χιλιομέτρων ή 2 ώρες χωμάτινης διασκέδασης.
Το LMX βρίσκεται σε στάδιο χρηματοδότησης μέσω της πλατφόρμας indieGoGo και για να το αποκτήσετε θα πρέπει να αποχωριστείτε 6.500 ευρώ. Αναμένεται να βγει στην παραγωγή τον Μάρτιο του 2018 και είναι πολύ πιθανό οι επιδόσεις που αναφέραμε παραπάνω να έχουν μετριαστεί προκειμένου να βρίσκεται εντός των προδιαγραφών των μοτοποδηλάτων.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.