Θα αντικαθιστούσατε με ηλεκτρικό τον κινητήρα μιας Vespa;

Ιταλική πατέντα με εύκολη προσαρμογή


17.02.2025

Μια νέα μάρκα, η Rimini Motoveloci έφτιαξε το Retrokit που μετατρέπει διάφορες, δίχρονες εκδόσεις της δεκαετίας του 70 σε ηλεκτρικές


Στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας κατασκευαστές όπως η Jaguar και η Aston Martin έφτιαξαν kit για να μετατρέψουν κάποια από τα πιο ιστορικά μοντέλα τους σε ηλεκτρικά. Στον τομέα του δικύκλου ωστόσο παρόμοιες λύσεις δεν υπάρχουν.

Vespa Retrokit 2

Η Motoveloci από το Rimini προτείνει μια λύση με την οποία μπορείτε να μετατρέψετε την παλιά δίχρονη Vespa σας σε ηλεκτρική. Το κιτ αντικαθιστά τον κινητήρα και καταργεί το ρεζερβουάρ διατηρώντας τον τροχό και το πίσω φρένο ως έχουν. Για την εγκατάστασή του δεν χρειάζεται καμία αλλαγή στο πλαίσιο.

Vespa Retrokit 5

Η μπαταρία λιθίου ζυγίζει μόλις 6 κιλά και μπορεί να αφαιρεθεί για να φορτιστεί όπου θέλετε. Έχει χωρητικότητα 2,5 kWh, με μέγιστη ισχύ 7 kw και χρειάζεται 4 ώρες για να φορτιστεί σε μια απλή πρίζα. Η αυτονομία σε αστική μετακίνηση ανέρχεται σε 80 χιλιόμετρα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 80 χλμ/ωρα.

Vespa Retrokit 7

Περισσότερα δείτε εδώ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


  Η talet-e επεκτείνει τη γκάμα των σκούτερ που είναι συμβατά με το ηλεκτρικό κιτ μετατροπής, προσφέροντας μια βιώσιμη και οικονομική λύση για την αστική μετακίνηση
Μια νέα μάρκα, η Rimini Motoveloci έφτιαξε το Retrokit που μετατρέπει διάφορες, δίχρονες εκδόσεις της δεκαετίας του 70 σε ηλεκτρικές
Η Suzuki συνεργάζεται με την ιαπωνική ωρολογοποιία Kentex για τη δημιουργία συλλεκτικών ρολογιών εμπνευσμένων από τα εμβληματικά μοντέλα Hayabusa και Katana
Η Ελληνική αντιπροσωπεία ανακοινώνει τη διάθεση της εφαρμογής Honda RoadSync για μοτοσυκλέτες και scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.