Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης // 02.02.2018
Η πρώτη είναι η ανύψωση και μείωση κραδασμών του καθρέπτη σας για καλύτερη ορατότητα και η δεύτερη ενός λουκέτου για τα αξεσουάρ σας
Θα σας πω μια ιστορία για το φίλο μου το Δημήτρη. Έχει πέσει θύμα μοτοκλοπής 3-4 φορές (νομίζω τρία παπιά, αλλά το ένα τού το έκλεψαν δύο φορές), αλλά μακράν το επικότερο σκηνικό ήταν όταν ήρθε μια φορά για καφέ χωρίς κράνος.
Σαν σωστός κάφρος φίλος τρέχω την εφαρμογή download kantilia 2.0 και πριν καν μιλήσει ο κακομοίρης τον έχω στολίσει. Παραγγέλνει τον καφέ του, ανάβει ένα τσιγάρο (παλιά ιστορία, ξηγιέται ηλεκτρονικό ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΤΟ ΚΟΨΕΙ ΤΩΡΑ ΕΙΠΑΜΕ) και ξεκινάει να μιλήσει:
«Λοιπόν, χθες ενώ γυρνούσα σπίτι, σταματάω για τσιγάρα. Σβήνω το παπί, κατεβαίνω, βάζω το κράνος στον καθρέφτη, γυρνάω στον περιπτερά Ένα... μαλακό παρακαλώ’, πληρώνω, παίρνω το πακέτο, γυρνάω και δεν έχω πλέον κράνος».
Σαν σωστός φίλος που συμπονεί έλιωσα στα γέλια και θα τον δουλεύω μέχρι το Nathan’s Saloon να γίνει τσιφτετελάδικο ή εγώ σοβαρός άνθρωπος. Όλη αυτή η εισαγωγή μπορεί να φαντάζει άσχετη, αλλά εσείς δεν θα σκεφτόσασταν το φίλο που του έκλεψαν το κράνος από τον καθρέπτη εάν βλέπατε αυτό;
Το κατά πόσο θα σας βολέψει η ανύψωση του καθρέπτη εξαρτάται καθαρά από το μοντέλο της μοτοσυκλέτας και τις διαστάσεις σας. Το 2WO π.χ. διαθέτει και έναν πρώην τσολιά ύψους 1.95μ. που μάλλον δεν του φτάνει η ανύψωση του Mirrorlok εκεί πάνω (κάτι σε selfie stick ίσως που είναι και πτυσσόμενα).
Δεδομένου ότι μιλάμε για ένα λουκέτο που λειτουργεί σε συνεργασία με συρματόσχοινο προφανώς δεν ενδείκνυται για παρατεταμένη στάθμευση, ωστόσο μειώνει πολύ τις πιθανότητες να σας κλέψουν το κράνος όταν κάνετε στάση για τσιγάρα (και το να κόψετε το κάπνισμα μειώνει αρκετά αυτές τις πιθανότητες. Όχι ; Καλά.)
Το Mirrorlok έρχεται με συρματόσχοινα δύο μεγεθών, ένα στις 12 ίντσες για να ασφαλίσετε το κράνος και ένα στις 24 ίντσες για το jacket σας (καμία απλώστρα για τα ισοθερμικά;)
Η τιμή κυκλοφορίας δεν έχει καθοριστεί, καθώς ο εμπνευστής του Al Jesse από την Αριζόνα απέχει πολύ από το να φτάσει στη χρηματοδότηση των 35 χιλιάδων δολαρίων προκειμένου να προχωρήσει το project σε παραγωγή.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.