H Kymco εξοπλίζει με ραντάρ τα scooter της

Για ακόμη μια φορά πρωτοπορεί


07.06.2023

Η Kymco είναι μια εταιρεία που επενδύει στην τεχνολογία και το έχει αποδείξει στο πρόσφατο παρελθόν με το σύστημα πολυμέσων Noodoe. Ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα

Η υιοθέτηση προηγμένων συστημάτων ραντάρ για τη διασφάλιση μεγαλύτερης οδικής ασφάλειας, αποτελεί το νέο στόχο της εταιρείας. Ενώ έχουν ήδη βρει εφαρμογή στις μοτοσυκλέτες κατασκευαστών όπως της KTM, της Ducati, της BMW, της Kawasaki και της Yamaha και στο τρίτροχο MP3 της Piaggio, η ταϊβανέζικη εταιρεία φαίνεταβ πως θα πρωτοπορήσει για μια ακόμη φορά, εισάγοντας αυτήν την τεχνολογία σε «παραδοσιακά» scooter.

Η εταιρεία κατέθεσε πρόσφατα αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για blind spot assist ή αλλιώς για προειδοποίηση «τυφλού» σημείου. Η χρήση του πίσω ραντάρ είναι απαραίτητη για την προειδοποίηση του οδηγού για την παρουσία οχημάτων σε τυφλό σημείο, μια κατάσταση που μπορεί να προκαλέσει σοβαρά ατυχήματα, ειδικά κατά την αλλαγή λωρίδας. Το σύστημα, προειδοποιεί τον αναβάτη με σήματα που βρίσκονται στο οπτικό του πεδίο. Συνήθως είναι ενσωματωμένα ως φωτεινές λυχνίες στους καθρέφτες.

Kymco radar 5

Στα σχέδια το μοντέλο που απεικονίζεται είναι το KRV 200 που αναμένεται στην Ευρώπη. Σίγουρα τα πρώτα scooter που θα χρησιμοποιήσουν το ραντάρ θα είναι οι ναυαρχίδες της εταιρείας AK 550 Premium και CV3. Εμείς θα προτιμούσαμε να υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης σε όλα τα μοντέλα, με μια λογική σε κόστος επιβάρυνση. Με τον τρόπο αυτό η Kymco θα συνέβαλε στη μείωση ατυχημάτων, αφού τα scooter της κυκλοφορούν καθημερινά λύνοντας το πρόβλημα της καθημερινής μετακίνησης πολλών χιλιάδων ανθρώπων.

Επιπλέον μια τέτοια τεχνολογία θα έπρεπε να υπάρχει υποχρεωτικά σε όλα τα δίκυκλα εταιρειών delivery και courier, ώστε παρέχεται στους εργαζόμενους κάθε δυνατή προστασία.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπορεί να μην παράγεται από το εργοστάσιο του Hamamatsu αλλά είναι ιαπωνικής προέλευσης
Η ασπίδα (shield) της ινδικής Sepal είναι η εξέλιξη των σκεπάστρων για κάθε είδους μοτοσυκλέτα. Πως θα σας φαινόταν ένα Duke με «hard top»;
Μια ιταλική εταιρεία χρησιμοποιεί υγρούς κρυστάλλους για να δημιουργήσει μια επαναστατική ζελατίνα
H Honda εξελίσσει αερόσακο που θα προστατεύει τον αναβάτη ακόμη και σε περίπτωση που αποσπάται από την μοτοσυκλέτα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.