Αφιερώματα

Μιλώντας με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Enduro Andrea Verona

Παγκόσμιο πρωτάθλημα, επόμενη μέρα, καθημερινότητα


01.11.2022

Μόλις μια βδομάδα μετά την «στέψη» ο 23χρονος Ιταλός, βρέθηκε στην χώρα μας και στα πρώτα OFF ROAD DAYS 2022 στη Ζήρεια

Συνέντευξη: Ελένη Δανάη Μαυράκη

Καλεσμένος της K-Motors South East Europe και του επίσημου συνεργάτη της και μεταπωλητή GASGAS, The Family Motor Sport, βρέθηκε από την Ιταλία στο χιονοδρομικό κέντρο Ζήρειας την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου.

Εντυπωσιάστηκε από την οργάνωση και τις συμμετοχές του test ride που διοργανώνει η K-MOTORS SEE και μετάνιωσε που δεν έφερε τον εξοπλισμό του για να οδηγήσει. Άφησε πάντως ανοιχτό το ενδεχόμενο να ξανάρθει στην χώρα μας για προπόνηση.

andrea verona interview 2

Ντυμένος στα κόκκινα της GASGAS και χαμογελαστός, ήταν ανοιχτός για συζήτηση με όποιον συμμετέχοντα στην εκδήλωση ήθελε να μάθει γι’ αυτόν, την μοτοσυκλέτα του, ή απλά να βγει φωτογραφία μαζί του.

Έχοντας συστηθεί, τον είχα προειδοποιήσει ότι έχω «και εγώ» να του κάνω ερωτήσεις, και είχαμε τον χρόνο για συνέντευξη και μερικές γρήγορες «this or that» ερωταπαντήσεις που μας έκαναν να γελάσουμε.

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro ήταν το πρώτο θέμα συζήτησης. Μιλώντας για το πώς κατέκτησε τον τίτλο του 2022, σε σχέση με την περσινή χρονιά που ήταν στην 3η θέση, ανέφερε ότι «ο στόχος φέτος ήταν η σταθερά ανοδική πορεία και ο στόχος ήταν να οδηγώ τον κάθε αγώνα χωρίς λάθη και χωρίς μεγάλη ένταση, ώστε ακόμη και αν δεν κέρδιζα να ήμουν πάντα στην 3άδα».

andrea verona interview 7

«Οδηγούσα καλά και με συνέπεια, απέφευγα λάθη ή πτώσεις και έτσι κατάφερα στους 12 από τους 14 αγώνες να ανέβω στο βάθρο».

Αναφέρθηκε στην ανανέωση του συμβολαίου του με την GASGAS για τα επόμενα δύο χρόνια, για την συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro, καθώς και στον πιο θεωρεί τον σημαντικότερο αντίπαλο για το 2023.

«Είμαστε και οι δύο, αναβάτες που έχει επιλέξει ο Fabio Farioli. O Josep Garcia (KTΜ) είναι πολύ καλός οδηγός και πιστεύω μετά την ανάρρωση από το ατύχημα που τον έβγαλε εκτός διεκδίκησης τίτλου φέτος, θα έχουμε πολύ καλές και ποιοτικές μάχες, με ανταγωνισμό μεταξύ μας που θα μας κάνει να βελτιώσουμε τεχνική και επιδόσεις».

andrea verona interview 8

Στο Six Days Enduro 2022, όπου κατέκτησε την δεύτερη θέση με την Εθνική ομάδα της Ιταλίας

Όσο για το παρελθόν, αναφέρθηκε στους δύο αγώνες Παγκοσμίου που τον είχαν φέρει στην Ελλάδα.

«Έχω τρέξει 2 αγώνες στην Ελλάδα, το 2017 στα Γρεβενά και το 2019 στις Σέρρες. Και τις δύο φορές έκανε απίστευτη ζέστη, δεν θα το ξεχάσω ποτέ! Ο αγώνας στα Γρεβενά ήταν πολύ καλός και η διαδρομή είχε πολύ ενδιαφέρον, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω αγαπημένο αγώνα, θα επέλεγα αυτόν στις Σέρρες, κυρίως λόγω ανταγωνισμού. Αλλά θα ήθελα λιγότερη ζέστη – πώς οδηγείτε στην Ελλάδα με τόση ζέστη;»

Οι άνθρωποι δίπλα του

Έχοντας μαζί του την σύντροφό του, Jenny, μιλήσαμε για την σημασία των ανθρώπων που είναι δίπλα σε έναν αγωνιζόμενο. Από την οικογένεια και τους φίλους, μέχρι τους θεατές που εμψυχώνουν στους αγώνες, όλα αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι για την ψυχολογία και την απόδοση ενός αγωνιζόμενου.

andrea verona interview 9

«Ο μηχανικός μου είναι πολύ σημαντικός για εμένα. Είμαστε μαζί από το 2018, πριν μπω στην ομάδα της GASGAS και είμαστε ακόμα μαζί, μιλάμε σχεδόν κάθε μέρα και πλέον για εμένα είναι φίλος. Ο διευθυντής ομάδας της GASGAS, Fabio Farioli πιστεύει σε εμένα και με στηρίζει πάντα, με συμβουλεύει και με καθοδηγεί με τρόπο που με βοηθά να ξεκαθαρίζω τις σκέψεις και τις προτεραιότητές μου. Η οικογένεια είναι πολύ σημαντική, πάντα με στήριζαν, ιδιαίτερα όταν ξεκίνησα να τρέχω αγώνες και άρχισαν οι μεγάλες οικονομικές υποχρεώσεις. Ο πιο σημαντικός άνθρωπος είναι η σύντροφός μου, Jenny, που δείχνει κατανόηση, είναι πάντα μαζί μου, με στηρίζει και το κυριότερο, αντιλαμβάνεται τις απαιτήσεις και τις δυσκολίες. Ξέρεις, δεν είναι κάθε μέρα λιακάδα στη ζωή ενός αγωνιζόμενου, έχουμε πολλές μέρες που είναι κακές, είτε σε προπόνηση είτε σε αγώνα, πολλές μέρες με εκνευρισμό, κούραση ή απλά κακή διάθεση, και είναι σημαντικό να έχεις δίπλα σου έναν άνθρωπο που τα καταλαβαίνει αυτά και σε στηρίζει».

Επόμενα βήματα

Συζητώντας για επόμενα βήματα και το μέλλον του στο άθλημα, ήταν αρκετά σαφής.

andrea verona interview 4

«Έχω συμβόλαιο για άλλα 2 χρόνια με την GASGAS στο Παγκόσμιο Enduro. Δεν θέλω να σκέφτομαι το μετά γιατί δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση τα επόμενα χρόνια. Δεν το αποκλείω να στραφώ σε κάποιο άλλο άθλημα, αν και για εμένα το enduro είναι το πιο ολοκληρωμένο εκτός δρόμου μηχανοκίνητο άθλημα, συνδυάζει πλοήγηση στις απλές, ισορροπία και διαχείριση trial στα δύσκολα σημεία και ταχύτητα motocross στα ανοιχτά!»

«Οποιαδήποτε κι αν είναι η μετάβασή μου πάντως, δεν θα βιαστώ, θα την κάνω οργανωμένα και στοχευμένα, οτιδήποτε άλλο έχει σαν αποτέλεσμα κακούς ή μέτριους χρόνους και αποτελέσματα και μεγάλες πιθανότητες τραυματισμού, κάτι που για εμένα είναι σημαντικό να αποφύγω».

Καθημερινότητα

«Δεν οδηγώ μοτοσυκλέτα στην καθημερινότητά μου» απάντησε, διευκρινίζοντας «όχι, ούτε Vespa». «Δεν θέλω να ρισκάρω την υγεία μου με κάποιο ατύχημα, εσείς οι Έλληνες μάλλον νιώθετε τι σημαίνει τρέλα στον δρόμο, και στην Ιταλία είμαστε πολύ κοντά με εσάς σε κινδύνους στον δρόμο με μοτοσυκλέτα».

andrea verona interview 3

«Κάθε εβδομάδα οδηγώ κυρίως enduro αλλά αναλόγως προγράμματος ή αναγκών, θα οδηγήσω και τις άλλες δύο μοτοσυκλέτες μου. Θα κάνω προπόνηση trial για να μην έχω δυσκολίες σε περάσματα με βράχους ή περίεργα σημεία, ενώ έχω και μια motocross που την οδηγώ για να βελτιώσω τους χρόνους μου σε ανοιχτά κομμάτια των ειδικών».

This or That

Κλείνοντας, παίξαμε ένα παιχνίδι γρήγορων απαντήσεων, είχε να διαλέξει ανάμεσα σε 2 επιλογές:

This / That Απάντηση και σχολιασμός
Trial/ MX; Motocross
Extreme enduro / Rally; Extreme Enduro (με σχόλιο ότι ίσως αυτό φανερώνει μελλοντική κατεύθυνση
Τρέξιμο/ Ποδήλατο; Ποδήλατο
Βανίλια / Σοκολάτα; Σοκολάτα
Καφές / Τσάι; Καφές (είναι Ιταλός, μην το ξεχνάμε!)
Πίτσα / Μακαρόνια; Πίτσα (με μικρό δισταγμό)
Βουνό / Θάλασσα; Βουνά
Κόκκινο / Μπλε; Κόκκινο – με βλέμμα «ΠΡΟΦΑΝΩΣ?!?!»
Βράδυ Παρασκευή/ Βράδυ Σαββάτου; Βράδυ Σαββάτου – το βράδυ πριν τον αγώνα!
Ξανθές/ Μελαχρινές; Ξανθές – με χαμόγελο προς την Jenny
Οδήγηση χωρίς συμπλέκτη/ Οδήγηση χωρίς φρένα; Οδήγηση χωρίς συμπλέκτη – μετά από αρκετό δισταγμό
GASGAS EC 350F / MC 450F; GASGAS EC 350

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.