Αφιερώματα

Μοτοσυκλέτες που θα βρει κανείς μόνο στην αγορά των Η.Π.Α.

Supersport, minibike, adventure και Hyper Tourer


21.07.2022

Εταιρείες γνωστές στην παγκόσμια και ευρωπαϊκή αγορά, έχουν μοντέλα που δεν θα βρει κανείς στην Ευρώπη. Αυτό φυσικά δεν περιορίζεται μόνο στην αγορά των Η.Π.Α., καθώς αντίστοιχα σε Αυστραλία, Ινδία και Ιαπωνία υπάρχουν δίκυκλα που κρίθηκαν κατάλληλα., για διάφορους λόγους, για αυτές αντί της Ευρωπαϊκής

Επιμέλεια: Ελένη Δανάη Μαυράκη

Βασικότερος λόγος για την επιλογή διάθεσης κάποιων μοντέλων μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι οι πολύ αυστηρή ευρωπαϊκοί κανονισμοί μείωσης εκπομπών ρύπων.

Ομολογουμένως, ενώ δεν θα επιλέγαμε απαραίτητα ένα από αυτά τα μοντέλα, η περιέργεια παραμένει στο να δούμε τι «χάνουμε».

Kawasaki ZZR 1400

Ένα πραγματικό μεγαθήριο της γκάμας της Kawasaki, το ZX-14R, όπως ονομάζεται στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, ζει και βασιλεύει στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Kawasaki Ninja ZX 14R

Ένας «ευγενής γίγαντας» γ που ουσιαστικά έχει αναλάβει τον ρόλο του μεγαλύτερου sport – touring, το ZX-14R έχει διατηρηθεί αρκετά «φρέσκο» με μια σειρά μικροαλλαγών και κόβει την ανάσα για όσους το προτιμήσουν, ως μια εναλλακτική του Suzuki Hayabusa. Με 1.441 κ.εκ. και ιπποδύναμη 208 ίππων, παραμένει αρκετά άνετο για καλύψει κανείς μαζί του πολλά χιλιόμετρα.

Honda CBR600RR

Η Honda μπορεί να έχει στην γκάμα της τα πολύ πιο προσιτά CBR650R και CBR500R, το CBR600RR όμως είναι διαθέσιμο σε άλλα μέρη του κόσμου. Ένας συνδυασμός περιορισμών εκπομπών και μείωσης των πωλήσεων της κατηγορίας τελικά «σκότωσαν» το CBR600RR στην Ευρώπη.

honda cbr600rr

Παρόλα αυτά, με 150 ίππους, προηγμένα ηλεκτρονικά και αγωνιστικό σχεδιασμό, το CBR600RR έχει τόσο μεγάλες δυνατότητες που τα αναμφισβήτητα πιο «χλιαρά» CBR650R και CBR500R δεν θα μπορούσαν ποτέ να πλησιάσουν.

Kawasaki KLR 650

Σε αντίθεση με τους Ιάπωνες ομολόγους της, η Kawasaki μόνο σε λίγες περιπτώσεις θεώρησε ότι είναι απαραίτητο να πατήσει χώμα κατά τη διάρκεια των δεκαετιών. Στην Ευρώπη, έχει στην γκάμα της το crossover Versys, που δεν είναι φτιαγμένο να «πατάει» χώμα.

kawasaki klr 650

Ωστόσο, η Kawasaki προσφέρει μια μεσαίου κυβισμού μοτοσικλέτα adventure σε διάφορες αγορές εκτός Ευρώπης με τη μορφή της KLR650. Μια από τις πιο αγαπημένες «ψευδό-εντούρο» και στην χώρα μας.

Kawasaki Z125 Pro

Στις Η.Π.Α. λένε πως «το μεγαλύτερο είναι το καλύτερο (bigger is better), αλλά όταν πρόκειται για το Kawasaki Z125 Pro, ισχύει το αντίθετο. Η απάντηση της Kawasaki στο Honda MSX125 Grom είναι το Z125 Pro, κάτι εξίσου χαριτωμένο με το «Αγάπη μου, συρρίκνωσα τη μοτοσυκλέτα».

Kawasaki Z125 Pro

Αν και δεν είναι τόσο γοητευτικό όσο το αντίστοιχο της Honda, φέρει όλα τα συνηθισμένα χαρακτηριστικά της Kawasaki, ενώ ο ζωηρός κινητήρας 125cc, ο εύκολος χειρισμός και ο διασκεδαστικός χαρακτήρας κάνουν κάθε διαδρομή μαζί του απόλαυση.

Suzuki GSX-R600

Όπως και το αντίστοιχο supersport της Honda, το Suzuki GSX-R600 μπορεί να μην διατίθεται στην Ευρώπη, αλλά συνεχίζει ακάθεκτο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Φέρει ατόφια όλη τη διάσημη κληρονομιά «Gixxer» της Suzuki και παραμένει μια ικανή μοτοσυκλέτα εντός και εκτός πίστας.

Suzuki GSX R600

Honda Ruckus

Για μια εταιρεία που είναι γνωστή ότι παρέχει οτιδήποτε χρειάζεται οποιοσδήποτε μοτοσυκλετιστής, το Honda Ruckus είναι ένα παράξενο δίκυκλο που δύσκολα εντάσσεται σε κατηγορία.

honda zoomer

Στην Ιαπωνία ονομάζεται Zoomer και με το ίδιο όνομα είχε κάνει «καριέρα» και στην χώρα μας στα τέλη της δεκαετία του 2000. Διέθετε πρωτοποριακή σχεδίαση, μπόλικη τεχνολογία για τα 50 κυβικά τους και σκληροτράχηλη εμφάνιση. Πουλήθηκαν ελάχιστα λόγω της πού υψηλής τιμής του

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.