Αφιερώματα

Ducati: Τέσσερα προσιτά μεταχειρισμένα μοντέλα που θα βάλουν στον κόσμο του Borgo Panigale

Από 1.500 έως 7.000 ευρώ


04.04.2022

Αν είσαι λάτρης της Ducati και ψήνεσαι να μπεις στο κλαμπ των Ducatisti, υπάρχει τρόπος να κάνεις το όνειρο πραγματικότητα και μάλιστα χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψεις πακτωλό χρημάτων

Κείμενο: Μένιος Κατής

Στα χρήματα που βρίσκεις σήμερα ένα καινούργιο παπί / scooter ή και λιγότερα, μπορείς να αγοράσεις κάποιο από τα κλασσικά μοντέλα της Ιταλικής μάρκας μεταχειρισμένο. Από εκείνα που είχαν ως κύριο χαρακτηριστικό το πλαίσιο χωροδικτύωμα, τον άθραυστο κινητήρα σε διάταξη L 90 μοιρών και -σε πολλές περιπτώσεις- τον ξηροκάμπανο συμπλέκτη.

Σήμερα μάλιστα, στην εποχή που το customizing ευημερεί, πολλά από εκείνα τα μοντέλα αποτελούν ιδανικό καμβά για να εκφράσεις τις ανησυχίες σου, δημιουργώντας το δικό σου cafe racer ή scrambler.

Πριν βέβαια προχωρήσεις στην αγορά καλό θα ήταν να κάνεις μια έρευνα και εφόσον ξεχωρίσεις κάποια μοντέλα, να τα ελέγξεις διεξοδικά σε κάποιον εξειδικευμένο μηχανικό.

Ας δούμε τέσσερα μοντέλα της Ducati που μπορείς να βρεις σε χαμηλές τιμές σε δημοφιλείς online πλατφόρμες αγοροπωλησιών.

ST2 / ST4

ducati used 3

Αποτελεί τη διάδοχο της 907 Paso και την πρώτη sport touring μοτοσυκλέτα της Ducati. Η έκδοση ST2 έρχεται με υγρόψυκτο διβάλβιδο κινητήρα desmo 944 κ. εκ. και 83 hp, το πλαίσιο χωροδικτύωμα της 916, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, τρία δισκόφρενα και ξηρό πολύδισκο συμπλέκτη. Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει η ST4 με τον κινητήρα της 916 των 105 hp.

Κάνοντας μια μικρή έρευνα εντοπίσαμε κάποιες αγγελίες με τις τιμές να κυμαίνονται από 2.500 έως 6.000 ευρώ.

Monster 400/600/620

ducati used 2

Το original τέρας είναι αυτό που αναζητούν οι φαν του θρυλικού μοντέλου που σχεδίασε ο Μiguel Angel Galluzzi. Μια μοτοσυκλέτα με ταυτότητα, που δημιούργησε νέα μόδα χάρη της απλότητάς της. Άλλωστε το απλό είναι πολλές φορές και το πιο δύσκολο. Πλαίσιο χωροδικτύωμα, αερόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας και ξηρός συμπλέκτης (σ.σ. υπάρχουν και εκδόσεις με υγρό) να κροταλίζει σαν δίχρονο ξηροκάμπανο άλλης εποχής αποτελούν τα συστατικά της πετυχημένης συνταγής του Monster που ακόμα και σήμερα αποτελεί σημείο αναφοράς.

Μπορείτε να βρείτε κάποια από τις μικρές εκδόσεις της οικογένειας σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές που ξεκινούν από τα 1.500 ευρώ και φτάνουν έως τις 6.000 ευρώ.

Μultistrada 620 / 1000

ducati used 7

H Multistrada μας συστήθηκε το 2003 ως μια dual-sport μοτοσυκλέτα που έφερε την υπογραφή του Pierre Terblance. Με εκκεντρική σχεδίαση και όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη μάρκα, κέρδισε το κοινό χάρη στον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της και τον κινητήρα της. Αρχικά κυκλοφόρησε στην έκδοση 1000 DS -και μετά ως 1100 DS- με κορυφαία καλούδια, για να ακολουθήσει η μικρότερη έκδοση με τον κινητήρα του Monster 620.

Μπορείτε να βρείτε κάποιo Multistrada σε πολύ προσιτές τιμές που ξεκινούν από τα 1.800 ευρώ και φτάνουν έως τα 6.900 ευρώ για τις κορυφαίες εκδόσεις.

Sport/SuperSport 750 & 620

ducati used 4

Τέλη δεκαετίας του '90 ο Terblance παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή της SS με κινητήρα 750 κ. εκ. Κυκλοφόρησε σε εκδοχές με ολόκληρο ή μισό φέρινγκ και δικύλινδρο αερόψυκτο desmo μοτέρ 748 κ. εκ. 68 hp. ενώ είχε και

έκδοση με τον κινητήρα του Monster 620. Μοντέλα που προσφέρονται για «πειραματισμούς» και που μπορείτε να βρείτε σε πολύ χαμηλές τιμές που κυμαίνονται από 2.000 έως 2.600 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.