EICMA 2017: Οι μοτοσυκλέτες και τα scooter του μέλλοντος
Τόσο κοντά αλλά και τόσο μακρία από την παραγωγή
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 20.11.2017
Κάθε χρόνο στην EICMA, εκτός από τις μοτοσυκλέτες που θα κοσμήσουν τις προθήκες των εκθέσεων τη νέα χρονιά, οι κατασκευαστές μας παρουσιάζουν και πολλά πρωτότυπα μοντέλα
Τα περισσότερα θα τα δούμε σε μια παραπλήσια μορφή ως μοντέλα παραγωγής, ενώ κάποια άλλα δεν θα κυλήσουν ποτέ τις ρόδες τους στο δρόμο
Honda CB4 Interceptor
H Honda φέτος ήταν από τους κατασκευαστές που τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας. Το βάρος το έριξε στα naked μοντέλα παρουσιάζοντας τρία μοντέλα παραγωγής. Το CB1000R και τα μικρότερα CB300 και CB125. Με βάση το μοντέλο παραγωγής των 1000 κ.εκ. μας έδειξε και ένα από τα εντυπωσιακότερα πρωτότυπα της έκθεσης. Το CB4 Interceptor για το οποίο διαβάσατε εδώ, είναι μια μοτοσυκλέτα future retro, που την θέση του προβολέα έχει πάρει μια ανεμογεννήτρια!
Husqvarna Svartpilen 701
Δίπλα στο Vitpilen που θα αποτελέσει μοντέλο παραγωγής το 2018 η Husqvarna μας έδειξε το πρωτότυπο αδελφάκι του. Το Svartpilen είναι μια future retro μοτοσυκλέτα, με έντονα στοιχεία Scrambler και σίγουρα θα αποτελέσει μοντέλο παραγωγής το 2019. Ο κινητήρας θα είναι ίδιος με του Vitpilen. Μονοκύλινδρος προερχόμενος από την «μαμά» ΚΤΜ. Το 2018 θα δούμε ως μοντέλο παραγωγής τον δίδυμο αδελφό Svartpilen 401 με τον μικρότερο κινητήρα των 400 κ.εκ. που προέρχεται από το ΚΤΜ Duke 390.
Indian Scout FTR 1200
H Indian στις H.Π.Α. κυριαρχεί στους αγώνες flat track και το να δούμε μια «καθαρόαιμη» μοτοσυκλέτα τέτοιου είδους ως μοντέλο παραγωγής ήταν θέμα χρόνου. Στην EICMA οι Αμερικάνοι παρουσίασαν την εκπληκτική FTR 1200 που βασίζεται στο μοντέλο Scout και αποτελεί προς το παρόν concept bike για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Σύντομα όμως όπως όλα δείχνουν όσοι επιθυμούν θα μπορούν να την αποκτήσουν σε μια μορφή παραπλήσια με αυτή των φωτογραφιών.
ΚΤΜ 790 Adventure
O «Δούκας» της ΚΤΜ που πέρσι ήταν το πρωτότυπο της εταιρείας παρουσιάστηκε μαζί με το πρωτότυπο Adventure. H πολυαναμενόμενη μεσαία Adventure των Αυστριακών θα χρησιμοποιεί τον νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα του εργοστασίου. Όσο για την μορφή… κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχει μεγάλες διαφορές με την μοτοσυκλέτα παραγωγής που θα δούμε στα τέλη του 2018. Ούτως ή άλλως η ΚΤΜ μας έχει συνηθίσει σε μοτοσυκλέτες που «προκαλούν». Σχετικό video μπορείτε να δείτε εδώ.
Kymco CV2 –CV3
Οι Ταϊβανέζοι πλέον επιδεικνύουν την ανωτερότητα τους σε κάθε ευκαιρία. Στην EICMA παρουσίασαν δύο πρωτότυπα μοντέλα το οποία όπως όλα δείχνουν θα βγουν σύντομα στην παραγωγή. Και τα δύο έχουν δημιουργηθεί με βάση το κορυφαίο ΑΚ550 για το οποίος μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Το CV2 είναι στην ουσία ο αντίπαλος του Honda X-ADV στην νέα κατηγορία των Adventure scooter, όμως η Kymco προχώρησε ένα βήμα παραπέρα παρουσιάζοντας ένα προσθαφαιρούμενο σύστημα αποσκευών που όμοιο του δεν έχουμε δει ως τώρα. Αναλυτικά για το CV2 μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Το CV3 είναι το μεγαλύτερο τρίροδο scooter που έχουμε δει ως τώρα. Και αυτό θα αποτελέσει σύντομα μοντέλο παραγωγής. Εκτός του συστήματος για την αύξηση των αποθηκευτικών δυνατοτήτων του που είναι ίδιο με του CV2, στο CV3 θα διατίθεται και με γυάλινη οροφή, η οποία θα προστατεύει τον αναβάτη του από τα καιρικά φαινόμενα.
Moto Guzzi V85 Enduro
Πάνω σε ένα πρωτότυπο classic enduro μας παρουσίασε η Moto Guzzi το νέο της κινητήρα των 850 κ.εκ. και μας θύμισε το μοντέλο Baja της δεκαετίας του ’80.
Ψηλόφτερο με διπλούς προβολείς, κόκκινο πλαίσιο και vintage βαφή, συμπληρώνουν την εμφάνιση του θηριώδους μοντέλου που θα αποτελέσει σύντομα μοντέλο παραγωγής. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
SYM FNX
To πιο «μικρό» πρωτότυπο ανήκει στην SYM. Το FNX είναι μια άσκηση των ανθρώπων της εταιρείας σε ένα νέου είδους design, το οποίο θα αποτελεί την βάση για όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Καθαρές γραμμές, ελαφρώς τετραγωνισμένες που με την SYM να αναφέρει πως η «δυτική σχολή σχεδίασης συγκρούεται με την ανατολική».
Εκτός από νέα εμφάνιση το FNX είναι προικισμένο με νέες τεχνολογίες.
Yamaha Tenere 700 World Raid
Περιμέναμε να το δούμε μοντέλο παραγωγής το 2018, όμως και πάλι η Yamaha το παρουσίασε ως πρωτότυπο. Το μεσαίο Adventure των Ιαπώνων με τον κινητήρα του ΜΤ-07 έχει σαφώς χωμάτινο χαρακτήρα. To «κουστούμι» του Tenere είναι από ανθρακονήματα, ενώ σε γενικής γραμμές είναι μια μοτοσυκλέτα σαφώς επηρεασμένη από τις μοτοσυκλέτες Paris Dakar.
Περισσότερα για τον απόγονο του θρυλικού Tenere μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.