Αφιερώματα

Μιλάμε με τον ταλαντούχο ΜΧer Αντώνη Σάγμαλη

Σε όλα πρώτος


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  16.11.2017

Σε παιδιά όπως τον Αντώνη δεν αρέσουν τα πολλά λόγια. Περνάνε απευθείας στην πράξη. Κάνουν Motocross, πηγαίνουν σχολείο και έχουν όνειρα για το μέλλον


Ο Αντώνης αν και μικρός σε ηλικία είναι πλέον καταξιωμένος αναβάτης motocross και χαίρει μεγάλης εκτίμησης από όλους τους αγωνιζόμενους. Η ΚΤΜ αναγνώρισε πολύ νωρίς το ταλέντο του και τον έχει κοντά της τα τελευταία χρόνια. Συναντήσαμε τον Αντώνη Σάγμαλη Πρωταθλητή ήδη στις κατηγορίες SΧ 65 και SΧ 85 στην παρουσίαση των off road μοντέλων της ΚΤΜ και της Husqvarna για το 2018.

Antonis Sagmalis 4

Υπάρχει κάποιος που σε προέτρεψε να ασχοληθείς με το motocross και τους αγώνες;

Ο πατέρας μου είχε μια Enduro μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιούσε για βόλτες στο βουνό με φίλους. Βλέποντας τον «ζήλεψα» και ζήτησα να μου πάρει και εμένα μια, ώστε να μπορώ να τον ακολουθώ. Δύο χρόνια αργότερα του ζήτησα να λάβω μέρος σε αγώνες

Πόσα χρόνια ασχολείσαι με το Motocross;

Ξεκίνησα οκτώ χρονών και ασχολούμαι ήδη επτά συνεχόμενα χρόνια

Πότε συμμετείχες στον πρώτο σου αγώνα;

Το 2013 σε ένα φιλικό αγώνα που διεξήχθη στο Ριζόμα, οπού κατέκτησα και την πρώτη θέση.

Antonis Sagmalis 3

Οι φίλοι σου και οι γνωστοί σου στο σχολείο, πως σχολιάζουν το άθλημα που έχεις επιλέξει; Διακρίνεις κάποια αλλαγή στο πώς σε αντιμετωπίζουν;

Στην αρχή όταν έμαθαν πως συμμετέχω σε αγώνες Motocross μου επεσήμαναν συνεχώς το πόσο δύσκολο και επικίνδυνο είναι το αγώνισμα. Σταμάτησαν μετά από αρκετό καιρό να ασχολούνται πολύ και απλά κάθε Δευτέρα μετά από κάποιο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο με ρωτούν για το πώς τα πήγα.

Έχεις επηρεάσει κάποιον από τους φίλους σου. Σε ακολουθήσουν σε κάποια προπόνηση Enduro ή Motocross;

Αρκετά παιδία θέλουν να έρθουν μαζί μου, άλλα οι γονείς τους δεν τους αφήνουν.

Antonis Sagmalis 5

Πως συνδυάζεται το σχολείο, οι αγώνες και οι προπονήσεις;

Όταν κάτι σου αρέσει τόσο πολύ βρίσκεις χρόνο να το κάνεις και ταυτόχρονα να μην παραμελείς τα υπόλοιπα. Κάνω προπόνηση με μοτοσυκλέτα τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα και προσπαθώ να πηγαίνω γυμναστήριο δύο με τρεις φορές. Σε συνδυασμό με το σχολείο είναι κουραστικό αλλά μου αρέσει. Δουλεύω πολύ την τεχνική, την αντοχή και την ταχύτητα στις προπονήσεις με την μοτοσυκλέτα.

Από την αρχή της καριέρας σου αγωνιζόσουν με μοτοσυκλέτες της KTM ή έκανες τα πρώτα σου βήματα με κάποια άλλη;

Τα πρώτα μου χιλιόμετρα έγιναν με ένα Yamaha PW 50κ.εκ. και συνέχισα με ένα KTM SX ίδιων κυβικών.

Πως είναι να είσαι μέλος μιας ομάδας με τόσο μεγάλη ιστορία στους  χωμάτινους αγώνες όπως η KTM που σε έχει επιλέξει ως επίσημο αναβάτη της;

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που το κατάφερα αυτό. Από μικρός είχα σαν στόχο να καταφέρω να ενταχθώ σε μια ομάδα. Η βοήθεια που μου παρέχεται και η στήριξη είναι μεγάλη, ακόμα και όταν αγωνίζομαι στο εξωτερικό.

Antonis Sagmalis 2

Σε ποιους αγώνες στο εξωτερικό έχεις λάβει μέρος;

Κυρίως σε Βαλκανικά πρωταθλήματα, Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ένα αγώνα στη Γερμανία και ένα Πανευρωπαϊκό.

Ποιες διαφορές διέκρινες σε σχέση με το Πανελλήνιο πρωτάθλημα στους αγώνες αυτούς;

Είναι πιο οργανωμένοι στο σύνολο τους. Το επίπεδο των αναβατών είναι πολύ υψηλό μιας και μιλάμε για τη συμμετοχή των καλύτερων αναβατών της Ευρώπης.

Το 2018 σε ποια κατηγορία θα αγωνίζεσαι?

Στην MX2T και MX2.

Έχεις αρχίσει ήδη προπονήσεις με την νέα σου μοτοσυκλέτα;

Ναι προπονούμε ήδη ώστε να προσαρμοστώ στη νέα μου μοτοσυκλέτα και να προετοιμαστώ όσο το δυνατόν καλύτερα για το επερχόμενο πρωτάθλημα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.