15.12.2021
Σχεδιασμένο για να διασχίζει τις ομορφότερες ορεινές διαδρομές, όπως το Futa pass, που εκτείνεται από μεταξύ Μπολόνιας και Φλωρεντίας, το Ducati Multistrada επαναπροσδιορίζει τις μοτοσυκλέτες που μπορούν να τα κάνουν όλα από το 2002
Το πρώτο Multistrada 1000 DS έμοιαζε με μεγάλο supermoto. Προβλέποντας το μέλλον στην ουσία, η Ducati κατασκεύασε μια μοτοσυκλέτα ικανή για όλα, εφοδιασμένη με κορυφαία τεχνολογία.
Multistrada 1000DS – 1100DS 2003-2009
Η πρώτη απόπειρα της Ducati ήταν μια περίεργη σε εμφάνιση μοτοσυκλέτα μεγάλων διαστάσεων, με δικύλινδρο κινητήρα 992 κ.εκ., τροχούς 17 ιντσών, μονόμπρατσο ψαλίδι, πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα και σπορ αναρτήσεις. Παρά τα 820 χλστ της από το έδαφος η σέλα ήταν εργονομικά σχεδιασμένη και πάταγες εύκολα στο έδαφος. Βρήκε φανατικούς θαυμαστές αλλά και ορκισμένους εχθρούς, λόγω της όχι και τόσο εύπεπτης εμφάνισής της.
Παρουσιάστηκε το 2003 και η έκδοση S με αναρτήσεις Ohlins το 2005. Η γενιά του 2007 φόραγε κινητήρα 1100 κ.εκ.
Multistrada 620
Η μεσαίου κυβισμού έκδοση παρουσιάστηκε το 2005 και χρησιμοποιούσε τον κινητήρα 618 κ.εκ. του Monster 620 και ήταν 15 κιλά βαρύτερη από αυτό. Ήταν αντίγραφο του 1000 και σημείωσε αρκετά μεγάλη επιτυχία. «Χτυπήθηκε ανελέητα» από τον οικονομικότερο ανταγωνισμό, όπως το Yamaha Fazer και το Suzuki V-Strom 650.
Multistrada 1200 2010-2014
Τον Νοέμβριο του 2009 στην EICMA, το Multistrada που παρουσιάζεται είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα που έχει βλέψεις για ψηλότερα. Ηλεκτρονικό γκάζι (ride by wire), προγράμματα οδήγησης, traction control, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Το χωροδικτύωμα και το μονόμπρατσο παρέμειναν στην θέση τους. Ο υγρόψυκτος κινητήρας προέρχεται από το superbike 1198 με 150 ίππους. Ο στόχος του νέου Multistrada ήταν να δώσει στους αναβάτες μία μοτοσυκλέτα για κάθε είδους οδήγηση. Το 2013 η Ducati παρουσίασε την ανάρτηση Skyhook στο μοντέλο S. Το σύστημα εξελίχθηκε σε συνεργασία με Sachs και ρύθμιζε αυτόματα τις αναρτήσεις ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου. Αν και πρωτίστως ήταν μια ασφάλτινη μοτοσυκλέτα, τα Multistrada 1200 και 1200S ήταν ικανά να κινηθούν και off road.
Mulistrada 1200 2015-2017
To 2015 χωρίς να χάνει τα βασικά της σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, η δεύτερη γενιά είναι πολύ πιο όμορφη. Οι περισσότερες αλλαγές αφορούν στο μπροστινό τμήμα, όπου το Multi δείχνει πιο «κακό» λόγω της σχεδίασης του φέρινγκ και των προβολέων, αλλά ταυτόχρονα πιο «αρχοντικό» χάρη στην αύξηση του όγκου.
Στο ηλεκτρονικό πακέτο της νέας Multistrada, τον απόλυτο έλεγχο πλέον προσφέρει μια καινούργια κεντρική μονάδα μέτρησης αδράνειας ονόματι IMU (Inertial Measurement Unit). Δουλειά της είναι να μετρά τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα τις δυνάμεις που ασκούνται κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση. Στην έκδοση S, η ίδια μονάδα συνεργάζεται και με τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Το νέο Multistrada διαθέτει επίσης cornering ABS, το οποίο επιτρέπει ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και μέσα στη στροφή, σύστημα DWC (Ducati Wheelie Control), που ρυθμίζεται σε οκτώ επίπεδα για την αποφυγή ανεπιθύμητης ανύψωσης των δύο τροχών (σούζα - έντο), σύστημα DTC (Ducati Traction Control), ομοίως σε οκτώ επίπεδα λειτουργίας, Cornering Lights, για να ακολουθεί η δέσμη φώτων την πορεία της μοτοσυκλέτας και όχι να «χτυπάει» ευθεία μέσα στις στροφές, καθώς και τέσσερις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις χαρτογράφησης κινητήρα και ηλεκτρονικών (Sport, Touring, Urban, Enduro), οι οποίες παραμετροποιούνται συνεργαζόμενες με το σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων Ducati Skyhook Suspension (DSS) της έκδοσης S. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης και το cruise control!
Ο νέος δικύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 1.198 κ.εκ. αποδίδει 10 ίππους παραπάνω από πριν, φτάνοντας τους 160, ενώ πληροί και τις προδιαγραφές Euro 4! Η μεγάλη διαφοροποίηση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο είναι η χρησιμοποίηση συστήματος μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων. Αυτό βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα στις υψηλές στροφές, μειώνοντας, σύμφωνα με τη Ducati, κατά 8% την κατανάλωση. Η ροπή του κινητήρα φτάνει πλέον στο εξωπραγματικό 13,9 kgm στις 7.500 σ.α.λ., ενώ τα 8,1 kgm είναι διαθέσιμα από τις 5.750 σ.α.λ! Η ρύθμιση των βαλβίδων γίνεται κάθε 30.000 χλμ. και τα προγραμματισμένα service κάθε 15.000 χλμ.
Multistrada 950 2017-2019
Για εκείνους που αρέσκονταν στο Multistrada 1200 αλλά δεν είχαν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν ή τους έπεφταν «βαριά» τα 160 άλογα η έκδοση του 950 αποτέλεσε το πλέον χαρμόσυνο νέο στα τέλη του 2016. Το Multistrada 950 παρουσιάστηκε στις διεθνείς εκθέσεις και σύμφωνα με τα νούμερα ήταν έτοιμο να τα βάλει με όλους. Όμως η 950 είναι κάτι άλλο. Μόνο εμφανισιακά μπορείς να τη συγκρίνεις με τη μεγάλη αδελφή της. Η μικρή Multi είναι μια πολυχρηστική μοτοσυκλέτα. Με τέλεια θέση οδήγησης, κορυφαία εργονομία, σε βαθμό που όταν ανεβαίνεις πάνω της νομίζεις πως την έχεις χρόνια.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε διάταξη L, πληροί τις προδιαγραφές Euro4 και αποδίδει 113 ίππους και 9,8 κιλά ροπής. Πρόκειται για τον Testastretta 11°, με διαστήματα 15.000 χλμ. μεταξύ των service και 30.000 χλμ. για έλεγχο διάκενου βαλβίδων. To γκάζι, όπως και στο 1200, είναι τεχνολογίας Ride-by-Wire και ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch διαθέτει σώματα 53mm (έναντι 56mm στο 1200). Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων (με πιο κοντές τις 3 τελευταίες, όπως και η τελική μετάδοση) και ο συμπλέκτης τύπου ολίσθησης (slipper). Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και το διπλό ψαλίδι (που προτιμήθηκε έναντι του μονόμπρατσου του 1200) ομοίως αλουμινένιο και μεγαλύτερο σε μήκος, αυξάνοντας το μεταξόνιο (πάντα σε σχέση με το 1200) κατά 65 ολόκληρα χιλιοστά! Οι αναρτήσεις δεν διαφοροποιούνται από τον μεγάλο αδερφό και αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 48mm της KΥΒ και μονό αμορτισέρ -επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο- από τη Sachs, με διαδρομές στα 170mm μπροστά και πίσω. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και τα διπλά δισκόφρενα των 320mm μπροστά διαθέτουν ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες.
Το 950 είναι εφοδιασμένο με το Ducati Safety Pack, το οποίο αποτελείται από traction control οκτώ επιπέδων αλλά και από την πλέον σύγχρονη μονάδα ABS της Bosch 9.1 MP τριών επιπέδων. Όπως και το 1200, διαθέτει τέσσερα οδηγικά προγράμματα (enduro, urban, sport, touring), τα οποία εκτός της απόδοσης του κινητήρα ρυθμίζουν αντίστοιχα το ABS και το DCT.
Ducati Multistrada 950 2019-2021
Το μικρότερο Multistrada ανανεώθηκε το 2019. Νέα IMU, ψαλίδι και ζάντες και μια έκδοση S με ηλεκτρονική ανάρτηση. Στο ανανεωμένο 950 εμφανίζεται η νέα IMU (μονάδα μέτρησης αδράνειας 6 αξόνων) της Bosch, το Cornering ABS και το σύστημα ασφαλούς εκκίνησης της μοτοσυκλέτας Vehicle Hold Control (VHC). Επιπλέον το Multistrada 950 διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Η νέα έκδοση S δείχνει πιο off road χάρις στις ακτινωτές ζάντες. Διαθέτει στάνταρ το DQS, έγχρωμη οθόνη TFT, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, cruise control και φωτιζόμενους διακόπτες, προβολείς LED και Ducati Cornering Lights (DCL). Το κερασάκι στην τούρτα της έκδοσης S είναι το σύστημα ανάρτησης Ducati Skyhook Suspension (DSS). Βασίζεται σε πιρούνι 48mm και αμορτισέρ που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά.
Multistrada 1200 Enduro
Χρειάστηκαν αλλαγές στο 30% του σώματος της Ιταλίδας καλλονής για να μεταμορφωθεί το sport on/off της Ιταλικής εταιρίας σε μια πραγματική adventure μοτοσυκλέτα!
Οι συνολικά 266 αλλαγές που δέχτηκε το καινούργιο μοντέλο του Borgo Panigale αφορούσαν κυρίως τις εκτός ασφάλτου δυνατότητες του Multistrada Enduro .Για να το πετύχουν αυτό οι Ιταλοί έπρεπε να κάνουν σημαντικές επεμβάσεις στα άκρα του Multistrada. Οι αναρτήσεις απέκτησαν 200mm διαδρομή, αυξημένη κατά 30 σε σχέση με το “απλό” μοντέλο, ενώ ταυτόχρονα μεγάλωσε και η απόσταση από το έδαφος κατά 31mm (205 συνολικά). To ύψος άλλαξε, κυρίως λόγω των πιο χωμάτινων τροχών που συναντούμε σε αυτή την έκδοση, με τον κλασσικό 19αρη εμπρός (120/70) να κάνει τη διαφορά και με τον πίσω να παραμένει στις 17 ίντσες, με ελαστικό διαστάσεων 170/60. Και στις δυο περιπτώσεις οι τροχοί έχουν χοντρές ακτίνες. εφόσον ο αναβάτης επιλέξει να πάει σε κάποια χωμάτινη διαδρομή. Το μεταξόνιο έφτασε αισίως τα 1.594mm (+65) χάρη στο εντελώς νέο διπλό αλουμινένιο ψαλίδι, που φυσικά είναι ενισχυμένο για τις off-road κακουχίες, ενώ με αυτό ως γνώμονα έχει επανασχεδιαστεί και το κέντρο της πίσω ζάντας. Αλλαγές στη γεωμετρία έχουμε και μπροστά, με το ίχνος να έχει αυξηθεί κατά 4mm στα 110 και με τη γωνία κάστερ να “τεμπελιάζει” κατά μια μοίρα, φτάνοντας τις 25. Οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (DSS) με το σύστημα skyhook έχουν δεχτεί τις βασικές τους ρυθμίσεις με τα χωμάτινα ελαστικά τοποθετημένα.
H Multistrada στο Pikes Peak
Η Ducati έχει συνδυάσει το όνομά της και με την φημισμένη «ανάβαση στα σύννεφα» και για αυτό στην γκάμα τον Multistrada περιλαμβάνεται έκδοση Pikes Peak από το 2011, την πρώτη χρονιά που κέρδισε τον αγώνα με αναβάτη τον Carlin Dunne, ο οποίος ανέβασε στην κορυφή και το 2012 το ιταλικό μοντέλο. Το 2018 η Multi 1260 ξανακέρδισε τον αγώνα και πάλι με τον Dunne, που έχασε την ζωή του, λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό, ένα χρόνο αργότερα.
Multistrada 1260 2018-2020
Στα τέλη του 2017 παρουσιάζεται το νέο μοντέλο που χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα των 1.262 κ.εκ., φέρει νέο πλαίσιο, πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά, και μικρές αισθητικές αλλαγές. Ο νέο κινητήρας Ducati Testastretta DVT των 1.262 κ.εκ. ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές Euro4 έχει δεχθεί αλλαγές όσον αφορά την απόδοση του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με γνώμονα την καλύτερη συμπεριφορά του στην καθημερινή μετακίνηση. Το 85% της ροπής είναι διαθέσιμο μόλις στις 3.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ιπποδύναμη του είναι 158 ίπποι στις 9.750 σ.αλ., έξι περισσότεροι από το 1200 και 13,2 kgm ροπής στις 7.500 σ.α.λ.
Το νέο σύστημα ride by wire προσφέρει καλύτερο έλεγχο γκαζιού και συνδυάζετε με το Ducati Quick Shift (έκδοση S) το οποίο λειτουργεί τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα σχέσεων.
Η IMU της Bosch είναι αυτή που ελέγχει το Cornering ABS. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται φώτα τύπου led εφοδιασμένα με Cornering Lights (έκδοση S), ενώ το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο συμπληρώνεται από το Ducati Wheelie Control το οποίο όπως και το Ducati Traction Control ρυθμίζονται σε οχτώ επίπεδα. Το Vehicle Hold Control περιλαμβάνεται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό του 1260. Επιπλέον η IMU συνεργάζεται με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις Ducati Skyhook Suspension Evolution που περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό της έκδοσης S.
Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με Cruise Control, ενώ η έκδοση S είναι προικισμένη με το Ducati Multimedia System με το οποίο η μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth συνδέεται με smartphone για να ελέγχεται τις εισερχόμενες κλήσεις, να διαβάζεται γραπτά μηνύματα ή να ακούτε μουσική. Οι πληροφορίες εμφανίζονται στη νέα βελτιωμένη σε θέματα χειρισμού και εμφάνισης οθόνη TFT.
Το πλαίσιο είναι νέο και το ψαλίδι μακρύτερο με αποτέλεσματα το μεταξόνιο να είναι αυξημένο κατά 55mm.
Οι αναρτήσεις στην απλή έκδοση είναι της KYB με 48mm με ανεστραμμένο πιρούνι πλήρως ρυθμιζόμενο και αμορτισέρ της Sachs ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά του ελατηρίου. Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις της έκδοσης S προέρχονται από την Sachs.
Multistrada 1260 Enduro
Το Enduro στην έκδοση του 2019, φτάνει τους 158 ίππους, οι οποίοι παράγονται από τον δικύλινδρο Testastretta των 1.262 κ.εκ., με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (DVT). Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση έχει επιπλέον 64 κ.εκ και μια σειρά βελτιώσεων που του προσδίδουν εξαιρετικά ομαλή απόδοση σε όλο τον φάσμα των στροφών. Αυτό επιτρέπει λιγότερο συχνές αλλαγές σχέσεων, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να επικεντρώνεται στην απόλαυση της οδήγησης. Ενώ ο νέος κινητήρας Testastretta παρέχει εντυπωσιακή απόδοση, η ισχύς είναι απόλυτα εκμεταλλεύσιμη χάρη στα mode οδήγησης, τη νέα λειτουργία Ride by Wire, η οποία εξασφαλίζει καλύτερο έλεγχο γκαζιού και το DQS (Ducati Quick Shift) που λειτουργεί στα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα. Το πακέτο ηλεκτρονικών περιλαμβάνει Cornering ABS της Bosch, cornering φώτα, Wheelie Control (έλεγχος σούζας), traction control και vehicle hold control.
Οι τροχοί είναι 19 "μπροστά και 17" πίσω ενώ ταυτόχρονα το Multistrada 1260 Enduro διαθέτει αναβαθμισμένη ηλεκτρονική ημι-ενεργή ανάρτηση Sachs (με διαδρομή 185mm εμπρός και πίσω) και ρεζερβουάρ 30 λίτρων.
Με αναβαθμισμένη εργονομία (η σέλα, το τιμόνι και το κέντρο βάρους είναι όλα χαμηλότερα από την έκδοση 1200) και με νέα ρύθμιση ανάρτησης εξασφαλίζει περισσότερη άνεση και διασκέδαση.
Το νέο σύστημα συνδεσιμότητας (HMI) εξασφαλίζει - μέσω μιας έγχρωμης οθόνης TFT 5" και των χειριστηρίων - φιλικό προς τον χρήστη έλεγχο όλων των ρυθμίσεων και λειτουργιών της μοτοσυκλέτας, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πολυμέσων Ducati (DMS) που συνδέει τη μοτοσυκλέτα με το smartphone μέσω Bluetooth, παρέχοντας πρόσβαση σε όλες τις βασικές λειτουργίες πολυμέσων (εισερχόμενες κλήσεις, μηνύματα, μουσική).
Multistrada V4 2021-
Το Multistrada V4 διαθέτει έναν μοναδικό συνδυασμό, επιδόσεων, δυνατοτήτων και τεχνολογίας που προς το παρόν δεν συναντάται σε άλλη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας adventure και crossover. Τον Οκτώβριο του 2020 μάθαμε λεπτομέρειες για τον κινητήρα των 1.158 κ.εκ. που θα εξοπλίσει το Multistrada V4 και θα αποδίδει 170 ίππους.
Γύρω από αυτόν τον κινητήρα η Ducati κατασκεύασε τρεις εκδόσεις, που μεταμορφώνονται επιλέγοντας ένα από τα πολλά πακέτα αξεσουάρ που προσφέρει η ιταλική εταιρεία. Το Multistrada V4 θα διατίθεται στη βασική έκδοση, την «S» και την «S Sport».
Όλα μοιράζονται τα ίδια βασικά δομικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου πλαισίου αλουμινίου monocoque που βρίσκεται πάνω από τον κινητήρα V4, με υποπλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα για να θυμίζει την ιταλική παράδοση, που σιγά – σιγά χάνεται. Κοινές και στις τρεις εκδόσεις και οι διαστάσεις των τροχών με 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, «ντυμένοι» με ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II, 120 / 70 μπροστά και 170 / 60 πίσω. Η ανάρτηση έχει μεγάλη διαδρομή - 170 mm μπροστά και 180 mm πίσω – και η απόσταση από το έδαφος είναι 220 mm, 46 mm μεγαλύτερη από το Multistrada 1260.
Το ύψος σέλας ρυθμίζεται μεταξύ 840 mm και 860 mm ενώ υπάρχει και η επιλογή μιας χαμηλότερης στα 810 mm και της πιο ψηλής στα 875 mm. H Ducati ισχυρίζεται πως είναι σχεδιασμένη για να βοηθάει τον αναβάτη να πατάει σταθερά στο έδαφος. Όλες οι εκδόσεις θα διαθέτουν IMU έξι αξόνων, cornering ABS, wheelie control και cornering traction control. Υπάρχει χώρος για αποθήκευση smartphone στο επάνω μέρος του ρεζερβουάρ με ενσωματωμένη θύρα φόρτισης USB. Στον εξτρά εξοπλισμό, μεταξύ άλλων, υπάρχει σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών. Σε αυτή τη λίστα βρίσκεται και το Adaptive Cruise Control με το radar που εξελίχθηκε από την Bosch.
Multistrada V2 2022-
Πρόκειται για τη νέα έκδοση του δημοφιλούς crossover που είναι ελαφρύτερη σε σχέση με το Multistrada 950 και έρχεται με τον νέο, προδιαγραφών Euro5, Testastretta V2 11° 937 κ. εκ.
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας με desmo αποδίδει 113 hp @ 9.000 σ.α.λ και 94 Nm ροπής @ 6.750 σ.α.λ. Είναι ελαφρύτερος κατά 2 κιλά, ενώ οι αλλαγές που έχουν υποστεί κιβώτιο και συμπλέκτης συνδράμουν στις ταχύτερες και με μεγαλύτερη ακρίβεια αλλαγές ταχυτήτων. Σε ό,τι αφορά στα διαστήματα service, η Ducati ανακοινώνει αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Η V2 θα προσφέρεται και με απόδοση 35 kW για αναβάτες με δίπλωμα Α2.
Η νέα Multistrada V2 εξοπλίζεται με πακέτο ηλεκτρονικών τελευταίας γενιάς που προσφέρει όλα όσα επιζητά ένας οδηγός για να ταξιδέψει με ασφάλεια. Έχουμε και λέμε: σύστημα ABS Cornering ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Ducati Traction Control) που ρυθμίζεται σε 8 επίπεδα, σύστημα εκκίνησης σε ανηφόρα, Ducati Brake Light και τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Sport, Touring, Urban, Enduro. Η απλή έκδοση έρχεται με οθόνη LCD, ενώ η έκδοση V2 S εξοπλίζεται με έγχρωμη TFT 5 ιντσών. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με smartphone.
Ducati Multistrada V4 Pikes Peak 2022-
Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που δεν λογίζεται ως ένα ακόμα συμβατικό adventure, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της μάρκας, καθώς μπορεί κάλλιστα να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη της σε ένα track day. Και αυτό χάρη στα σπορ χαρακτηριστικά της: διαφορετική γεωμετρία τιμονιού, αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά, πιο σπορ θέση οδήγησης (τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα ψηλότερα και πιο πίσω, ενώ το τιμόνι είναι χαμηλότερο και πιο στενό) και τροχοί μικρότερων διαστάσεων.
H Multistrada V4 Pikes Peak έρχεται με μονόμπρατσο ψαίδι (για πρώτη φορά σε Multistrada V4) και τροχούς 17 ιντσών που εφοδιάζονται με σπορ ελαστικά Pirelli Rosso 4 διαστάσεων 120/70 μπροστά και 190/55 πίσω.
Στα «σωθικά» της συναντούμε τον πανίσχυρο Granturismo V4 (χωρίς Desmo) 1.158 κ. εκ. που έρχεται με αυξημένη απόδοση στους 170 hp @ 10.500 σ.α.λ. και 12.4 κιλά ροπής. Συνδυάζεται με τελικό της Akrapovic από τιτάνιο και ανθρακονήματα, ενώ διαθέτει και ένα επιπλέον πρόγραμμα οδήγησης, το Race, που για πρώτη φορά εμφανίζεται στην οικογένεια Multistrada V4. Σε αυτήν την περίπτωση επιτρέπεται μια πιο σταδιακή παρέμβαση του κόφτη, ακόμα πιο άμεση απόκριση γκαζιού ενώ υπάρχει και μια νέα ρύθμιση στο quickshifter για πιο επιθετικά κατεβάσματα ταχυτήτων.
Όπως και στις προκατόχους της, έτσι και η Multistrada V4 Pikes Peak διαθέτει σπέσιαλ λιβρέα που αντλεί έμπνευση από τα MotoGP και φέρει την υπογραφή του Aldo Drudi.
Το βάρος χωρίς τα υγρά της είναι στα 214 κιλά, 4 λιγότερα δηλαδή από την Multistrada V4 S και σε αυτό έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο οι νέοι (17 ιντσών) αλουμινένιοι τροχοί της Marchesini από τους οποίους εξοικονομήθηκαν 2.7 κιλά.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα διαμέτρου 330 mm μπροστά που συνδυάζονται με κορυφαίες δαγκάνες Brembo Stylema. Από κει και πέρα, η V4 Pikes Peak εφοδιάζεται με όλα τα καλούδια της Multistrada V4 S, συμπεριλαμβανομένων των ημιενεργών αναρτήσεων της Ohlins (Smart EC 2.0), του Adaptive Cruise Control (ACC) και του έγχρωμο πάνελ οργάνων με οθόνη TFT 6.5 ιντσών.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.