Αφιερώματα

Flat Track Racing Street Rod: Το αυθεντικό

Harley και Flat Track "πάνε μαζί"


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  23.10.2017

Harley-Davidson και flat track διαγράφουν κοινή πορεία για πάνω από έναν αιώνα. Δείτε μερικά video τους AMA Fla Track που συγκεντρώνει χιλιάδες κόσμου στις οβάλ χωμάτινες πίστες

Φωτογραφίες: Γιώργος Κούτος

Στην Ελλάδα φτιάξαμε την πρώτη πίστα στην Αθήνα και η δεύτερη είναι σχεδόν έτοιμη στα Τρίκαλα. Πριν τρεις μήνες ήμασταν προσκεκλημένοι για τα «εγκαίνια» με επίτιμο καλεσμένο έναν Αμερικάνο που μας μύησε στα μυστικά του flat track.

H Harley-Davidson Athena οργάνωσε το δεύτερο «ανοιχτό» event στην πίστα της Αθήνας. Υπήρχε λόγος και μάλιστα σοβαρός. Η έλευση ενός μοντέλου σταθμός στην ιστορία της, του Street Rod, που οδηγήσαμε και σας παρουσιάσαμε, ήταν η αιτία για να δοκιμάσουμε τις δυνατότητες της σε χωμάτινο τερέν.

H D Flat Track 6

Η πρώτη ημέρα ήταν αφιερωμένοι στους εκπροσώπους του τύπου, ενώ την δεύτερη 40 τυχεροί που αναδείχθηκαν μέσω κλήρωσης από τις 300 συμμετοχές, θα είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν το Street Rod στο ίδιο περιβάλλον.

H D Flat Track 9

Δύο «μαμά» Street Rod τα οποία διέφεραν απ’ αυτό που δοκιμάσαμε ως προς τα ελαστικά. Τα Michelin Scorcher αντικαταστάθηκαν με τα Dunlop SportMax Mutant που έφεραν πυκνή χάραξη όπως τα βρόχινα ελαστικά, ενώ το μακρύ μαύρο τελικό είχε δώσει την θέση του σε ένα πιο κοντό αλουμινένιο και «ελέυθερο» που έβγαζε έναν θόρυβο κατάλληλο για την περίσταση! Πέραν αυτών καμία άλλη αλλαγή.

H D Flat Track 5

Η εμπειρία πρωτόγνωρη, περίεργη και σίγουρα διαφορετική από την πρώτη φορά που στην ίδια πίστα είχαμε δοκιμάσει να κάνουμε flat track με μικρά 125άρια enduro. Τα Street Rod με 70 ίππους και με σχεδόν 7 κιλά ροπή σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού έσκαβε το σκληρό χωμάτινο τερέν της πίστας. Το βάρος της που φτάνει με γεμάτο ρεζερβουάρ τα 250 κιλά δεν είναι το καταλληλότερο όμως η συγκέντρωση των μαζών χαμηλά προσφέρει μια εμπιστοσύνη.

H D Flat Track 3

Αυτό που ξενίζει περισσότερο είναι η θέση οδήγησης και το φαρδύ ρεζερβουάρ που σε «κλειδώνει» στην «σκαφτή» σέλα και δεν σε αφήνει να κινηθείς πάνω στη μοτοσυκλέτα και να τραβηχτείς μπροστά κάτι που διευκολύνει. Όμως όλα αυτά ήταν γνωστά πριν ακόμη οδηγήσουμε στην πίστα.

Σκοπός του event είναι όσοι βρεθήκαμε εκεί να περάσουμε καλά και να «παίξουμε» με τα Street Rod τα οποία γλίστραγαν αρκετά αλλά λόγω του μεγάλου μεταξόνιου και του μεγάλου πέλματος ελαστικού «πάταγε» κάτω πειστικά. Χρειαζόταν μόνο η πρώτη σχέση για να γυρνάς την μικρή πίστα. Κάθε φορά που άνοιγε το γκάζι στην έξοδο της στροφής το «ελεύθερο» τελικό «πυροβόλαγε» και ο κόφτης στο τέλος των μικρών ευθειών επενέβαινε εύκολα.

H D Flat Track 2

Τέσσερα session συνολικά, το πρώτο στην άσφαλτο για μια πρώτη γνωριμία, και τρία στο χώμα. Μετά την πρώτη που ένοιωθες λίγο άβολα πάνω στη σέλα του Street Rod μέσα στην οβάλ πίστα τα πράγματα γίνονταν πιο «εύκολα». Χαλάρωνες και κοίταγες εκεί που ήθελες να πάς. Δηλαδή αριστερά!

H D Flat Track 7

Εκεί ήταν και η Red Bull με την μουσική της και την εντυπωσιακής τέντα της, αλλά και το Brokies που όπως και το καλοκαίρι με τον Aaron Colton φρόντισε να μας «ξεκουράσει» με τα burger του!

Η Harley-Davidson Athena διοργάνωσε μια χαλαρή και πρωτότυπη εκδήλωση στην οποία όσοι βρέθηκαν πέρασαν καλά. Καλή συνέχεια!

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.