15.09.2020
Honda, Kymco, Piaggio και SYM διαθέτουν τα δημοφιλέστερα scooter της παγκόσμιας αγοράς με μεγάλους τροχούς
Η κατηγορία που άλλαξε τα δεδομένα, που ήθελαν τα scooter να διαθέτουν μικρούς τροχούς και ογκώδη σχεδίαση άλλαξε, όταν παρουσιάστηκαν το πρώτα «αυτόματα» με μεγάλους τροχούς από 14 ίντσες και άνω. Τα μοντέλα αυτά πρόσφεραν στον αναβάτη την εμπιστοσύνη που δεν είχε στον μικρό τροχό. Με την οδική τους συμπεριφορά πλησίασαν αυτή των μοτοσυκλετών και όσοι τα οδηγούσαν έπαψαν να φοβούνται τις λακκούβες.
Τα χρόνια πέρασαν και οι περισσότεροι κατασκευαστές παρουσίασαν scooter με μεγάλους τροχούς. Ο κόσμος έδειξε εμπιστοσύνη στη νέα κατηγορία και μοντέλα όπως το SH και το Beverly ήταν best seller σε πολλές χώρες. Μετά τους Ιταλούς και τους Ιάπωνες στο «παιχνίδι» μπήκαν και οι κατασκευαστές από την Ταϊβάν (Kymco και SYM) και έτσι η κατηγορία γρήγορα γιγάντωσε και πλέον υπάρχουν πολλές επιλογές.
«Απομονώσαμε» τα 300άρια της αγοράς και σας τα παρουσιάζουμε.
Honda SH300
Το SH είναι από τα μοντέλα που καθιέρωσαν τα scooter με μεγάλους τροχούς στην συνείδηση του κοινού. Το 300 αποτελεί σταθερή αξία και μαζί με το 150 αποτελούν τα «όπλα» της Honda σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία.
Ένα από τα δυνατά σημεία του είναι το επίπεδο πάτωμα, που αυξάνει την λειτουργικότητα, ενός οχήματος τέτοιου είδους. O συνδυασμός με τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα αυξάνουν τις μεταφορικές και αποθηκευτικές ικανότητες του scooter της Honda. Είναι το μοναδικό scooter στην κατηγορία που έχει σύστημα εκκίνησης και ξεκλειδώματος σέλας χωρίς κλειδί.
Τo SH300 βασίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο φιλοξενεί τον μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα που αποδίδει 25,1 ίππους και 2,6 kgm ροπής. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών με ελαστικά 110/70 και 130/70. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό. Το ύψος σέλας είναι 805 χλστ και το βάρος 169 κιλά. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται:
• Kεντρικό & πλαϊνό σταντ
• Σχάρα
• Αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα και επίπεδο πάτωμα
• Πλήρης ψηφιακός-αναλογικός πίνακας οργάνων
• Σύστημα εκκίνησης και ξεκλειδώματος σέλας χωρίς κλειδί
• Φώτα τεχνολογίας LED
• Zάντες αλουμινίου 16″
• Γάντζος για κρέμασμα αντικειμένων στην ποδιά
• Παροχή 12V για φόρτιση κινητού
Kymco Agility 300i ABS
Το μεγαλύτερο Agility σε κυβισμό είναι το νεότερο μέλος της κατηγορίας των scooter των 300 κ.εκ. με μεγάλους τροχούς. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με και χωρίς το πολύ χρήσιμο σύστημα πολυμέσων Noodoe.
O τετράχρονος, μονοκύλινδρος κινητήρας του, αποδίδει 23,3 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 22,5 Nm στις 6.500 σ.α.λ.. Οι τροχοί είναι διαστάσεων 16 ιντσών μπροστά και 14 πίσω και φέρουν ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό. Το σύστημα φρένων εξοπλίζεται και με ABS της Bosch. Το ρεζερβουάρ του έχει χωρητικότητα 13 λίτρα και το βάρος του περιορίζεται στα 177 κιλά.
Ο βασικός του εξοπλισμός είναι από τους πληρέστερους της κατηγορίας. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED, με τον προβολέα να διαθέτει και φώτα ημέρας (DRL). To πάνελ οργάνων είναι ψηφιακό. Ο χρήστης έχει στην διάθεσή του έναν διακόπτη πολλαπλών χρήσεων που επιτρέπει την εκκίνηση χωρίς κλειδί. Ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να υποδεχθεί δύο κράνη, ενώ ο ανεμοθώρακας και οι χούφτες προστατεύουν τον αναβάτη από αέρα και νερό. Επιπλέον διαθέτει γάντζο για κρέμασμα τσαντών, ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα και έγγραφα και θύρα φόρτισης ηλεκτρονικών συσκευών.
Kymco People GTi 300 ABS E4
Η νέα πρόταση της Kymco στα maxi scooter με μεγάλους τροχούς είναι το People-S 300i ABS Noodoe. O κομψός σχεδιασμός είναι το πρώτο που κεντρίζει το ενδιαφέρον. Σπάνια συνδυάζεται με την απόλυτη άνεση και την εργονομία αλλά στο scooter της Kymco έγινε η υπέρβαση και το «πάτωμα» είναι επίπεδο, προσφέροντας μεγάλο χώρο τόσο για τα πόδια του αναβάτη, όσο και για φόρτωμα. Ο χώρος κάτω από την σέλα, αυξάνει ακόμη περισσότερο την λειτουργικότητα του scooter της Kymco. Επιπλέον το μοντέλο της εταιρείας από την Taiwan είναι το μοναδικό που είναι εξοπλισμένο με σύστημα πολύμέσων. Το εύχρηστο Noodoe ανά πάσα στιγμή φροντίζει να σας κάνει πιο εύκολη την ζωή.
Το πλαίσιο του People είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο φιλοξενεί τον μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητηρά G5 με απόδοση 27,34 ίππων. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών με ελαστικά 110/70 και 140/70. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό. Το ύψος σέλας είναι 785 χλστ και το βάρος χωρίς υγρά 179 κιλά. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται:
Φωτιστικά σώµατα full LED
Φώτα ηµέρας DRL
Πλήρης ψηφιακός πίνακας οργάνων πολλαπλών ενδείξεων µε οθόνη TFT µε δυνατότητα προσωπικής προσαρµογής των ενδείξεων
Σύστηµα ηλεκτρονικής διασύνδεσης Kymco Noodoe με GPS Navigator
Smart Key κεντρικός διακόπτης πολλαπλών χρήσεων με αντικλεπτική προστασία
Top Case στο χρώµα του scooter
Αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και επίπεδο πάτωμα
Δισκόφρενα μεγάλου μεγέθους με 3πίστονη πλευστή δαγκάνα μπροστά και σωληνάκια υψηλής πίεσης
Zάντες αλουμινίου 16″
Παροχή 12V για φόρτιση κινητού
Ένδειξη service
Piaggio Beverly 300
Το πιο δημοφιλές scooter της κατηγορίας είναι Ιταλικό. Το Beverly είναι συνώνυμο των scooter με μεγάλους τροχούς. Από τότε που παρουσιάστηκε πολύ έχουν αντιγράψει τα χαρακτηριστικά του, αλλά κανείς δεν έχει πλησιάσει την εμπορική του επιτυχία. Ένα scooter με απαράμιλλο στυλ, που αρέσει σε όλες τις ηλικίες και σε γυναίκες.
Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις. Την «βασική» και την «S» που έχει την ίδια τιμή και την «total black» Police. Παράλληλα η Piaggio έχει στην γκάμα της και το Beverly 350 σε δύο εκδόσεις (Sport Touring & Police). Το Beverly διαθέτει και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ASR) για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια. Το κεντρικό τούνελ μειώνει τον χώρο στην ποδιά, όμως στον αντίποδα υπάρχει χώρος κάτω από την σέλα.
Βασίζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο και έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα με ισχύ 21 ίππων και 2,3 kgm ροπής. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσων με ελαστικά 110/70 και 140/70. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό. Το ύψος σέλας είναι 790 χλστ και το βάρος 173,5 κιλά (χωρίς υγρά). Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται:
• Kεντρικό & πλαϊνό σταντ
• Σχάρα
• Αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα
• Πλήρης ψηφιακός-αναλογικός πίνακας οργάνων
• Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ASR)
• Φανάρι πίσω τεχνολογίας LED
• Άνοιγμα σέλας από απόσταση
• Μηχανισμός εντοπισμού Bike Finder
• Zάντες αλουμινίου 16″
• Γάντζος για κρέμασμα αντικειμένων στην ποδιά
• Παροχή 12V για φόρτιση κινητού
• Ντουλάπι στην ποδιά
SYM HD300
Το ολοκαίνουργιο maxi scooter με μεγάλους τροχούς της SYM, αποτελεί την πρόταση της εταιρείας στην premium κατηγορία με προσιτή τιμή. Ταυτόχρονα στην γκάμα της, διατηρείται και το Citycom S300.
Το HD300 φέρει σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρώτη φορά συναντάμε σε scooter της εταιρείας. Ρέουσες καμπύλες γραμμές, συνδυάζονται άψογα με τα χρωμιωμένα φιλέτα, την δερμάτινη σέλα και τα ασορτί γκριπ.
Η εργονομία του scooter βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Μπορεί το «κεντρικό τούνελ» να μειώνει τον χώρο στην ποδιά, αλλά κάτω από την σέλα τα 38 λίτρα, φτάνουν και περισσεύουν για πολλά πράγματα και ένα κράνος.
Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο σωληνωτό και ο κινητήρας ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος F4 με απόδοση 27,5 ίππων και 2,66 kgm ροπής. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών με ελαστικά 110/70 και 140/70. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό. Το ύψος σέλας είναι 800 χλστ και το βάρος χωρίς υγρά 174 κιλά. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται
• Kεντρικό & πλαϊνό σταντ
• Χειρολαβή με ενσωματωμένη σχάρα για εύκολη και άμεση τοποθέτηση βαλίτσας
• Εύχρηστο ντουλαπάκι στο εσωτερικό της ποδιάς για φύλαξη μικροαντικειμένων
• Αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα 38 λίτρα
• Πίνακας οργάνων με οθόνη LCD
• Κεντρικός πολύ-διακόπτης με αντικλεπτική προστασία
• Φώτα θέσης, φανάρι πίσω και φλάς τεχνολογίας LED
• Zάντες αλουμινίου 16″
• Θύρα USB QC 2.0 για φόρτιση κινητού
• Κρυφός αναδιπλούμενος γάντζος για τη μεταφορά ενός χαρτοφύλακα
• Αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη με φαρδύ πάτημα
SYM Citycom S.300i ABS Euro4
To Citycom 300 είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα scooter της ελληνικής αγοράς. Αν και έχουν περάσει πολλά χρόνια, με την εμφάνισή του να παραμένει σχεδόν ίδια, όσοι θέλουν ένα οικονομικό και αξιόπιστο μέσο μετακίνησης με ανέσεις και χώρους για δύο άτομα το προτιμούν.
Πλέον ο τετράχρονος, υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας του πληροί τις προδιαγραφές Euro4. Αποδίδει 27,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 25,5Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Οι τροχοί του είναι μεγέθους 16 ιντσών. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους, 280 χλστ. μπροστά και 260 χλστ πίσω, το οποίο υποβοηθάτε από σύστημα ABS. Το ρεζερβουάρ του έχει χωρητικότητα 10 λίτρα και το βάρους ανέρχεται σε 189 κιλά.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνονται, οπίσθιο φωτιστικό σώμα LED, κεντρικός μαγνητικός διακόπτης, 12V παροχή φόρτισης ηλεκτρονικών συσκευών, κεντρικό και πλαϊνό σταντ, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.