15.07.2020
Ήταν το 1980 όταν η BMW Motorrad παρουσίασε το πρώτο μοντέλο “διπλής χρήσης” στην ιστορία της, το R 80 G / S
Με δυνατότητα να κινείται στο χώμα αλλά και να διανύει πολλά χιλιόμετρα σε αυτοκινητοδρόμους ο μοτοσυκλετιστικός κόσμος γνώρισε τις On Off και “κόλλησε” σε αυτές. Απόδειξη τα περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες GS που έχουν πουληθεί τα τελευταία 40 χρόνια σε όλο τον κόσμο.
Η BMW GS εδραιώθηκε στη συνείδηση των μοτοσυκλετιστών όταν κέρδισε το Rally Paris-Dakar το 1981 με τον Hubert Auriol πάνω στο R 80 G / S. Η εμπορική επιτυχία του μοντέλου ήταν τεράστια και η BMW προχώρησε στην εξέλιξη και την κατασκευή πολλών μοντέλων GS, για να καλύψει τις ανάγκες πολλών και διαφορετικών αναγκών. “Πάνω” στα GS είδαμε τον δικύλινδρο boxer να εξελίσσεται όλα αυτά τα χρόνια και να αποτελεί την βάση για πολλά και διαφορετικού είδους μοντέλα της BMW Motorrad.
Σε τέσσερις δεκαετίες παρουσιάστηκαν πολλά διαφορετικά μοντέλα GS. Με κινητήρα boxer αρχικά, στη συνέχεια με μονοκύλινδρους και δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες, αλλά και “μίνι” GS με 310 κ.εκ. Από το μικρό αλλά διασκεδαστικό BMW G 310 GS μέχρι το κορυφαίο R 1250 GS , η οικογένεια GS έχει γίνει συνώνυμη με τις On Off και adventure μοτοσυκλέτες.
Ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί αν θα παραχθεί κάποιο επετειακό μοντέλο περιορισμένης παραγωγής για τα 40 χρόνια, αλλά ελπίζουμε πως μέχρι τέλος του χρόνου η BMW Motorrad θα μας εκπλήξει ευχάριστα. Μέχρι τότε διαβάστε την δοκιμή των BMW R 1250 GS και Adventure.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.