Αφιερώματα

Αφιέρωμα Harley on Tour 2020: Τίποτα δεν το σταματά

Μια πρώτη γεύση από τα μοντέλα του 2020


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  01.07.2020

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά βρέθηκα στο Harley on tour, τη διοργάνωση που πραγματοποιεί σε ετήσια βάση η αμερικάνικη εταιρεία

Φωτογραφίες: Χρήστος & Γιώργος Καραγιωργάκης 

Το φορτηγό με τις βρετανικές πινακίδες δεν το σταματά ούτε ο κορωνοϊός. Απλά εξαιτίας των φετινών έκτακτων συνθηκών αντί να έρθει γεμάτο με τα νέα μοντέλα της H-D τον Απρίλιο, ήρθε μέσα στο κατακαλόκαιρο. Οι συνθήκες στο κέντρο της Αθήνας, στις εγκαταστάσεις της Harley-Davidson Athena στην οδό Πειραιώς, “καυτές” στα τέλη Ιουνίου. Ίσως γι αυτό να επιλέχθηκε η διαδρομή μέχρι τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο. Για να μείνουμε δροσεροί…

Harley on tour 2020 2

Σε μια τόσο απαιτητική διαδρομή για οποιουδήποτε είδους μοτοσυκλέτας θα διαπιστώναμε πόση δουλειά έχει γίνει στα νέα Harley σε όλους του τομείς. Όλα τα μοντέλα έχουν αναβαθμιστεί στους τομείς των αναρτήσεων και των φρένων, ενώ οι μεγάλοι αερόψυκτοι V2, έχουν πολύ λιγότερους κραδασμούς από το παρελθόν. Τόσους ώστε να μην σε κουράζουν στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και σε στριφτερούς δρόμους.

Harley on tour 2020 21

Μέχρι τη Χαλκίδα και ειδικά με μοτοσυκλέτα χωρίς προστασία από τον αέρα στην εθνική οδό ταξιδεύεις max με 140 χλμ/ώρα. Το κορμί σου γίνεται ανεμοθραύστης εξαιτίας και της θέσης οδήγησης. Αυτοί που φαίνεται να το απολαμβάνουν ήταν οι συνάδελφοι με τα μεγάλα τουριστικά, που εκτός από φέρινγκ είχαν και το ηχοστύστημα να τους συντροφεύει. Με το Low Rider με τον κινητήρα Milwaukee-Eight 107 (1.746 κ.εκ.), έφτασα μέχρι την γέφυρα της Χαλκίδας. Από εκεί και πάνω οδήγησα το Sport Glide, το μοντέλο που μου αρέσει περισσότερο στην γκάμα της H-D γιατί είναι “τόσο, όσο”. Είναι όμορφο, ταξιδεύει άνετα, έχει ωραία θέση οδήγησης και εξαιρετική οδική συμπεριφορά.

Harley on tour 2020 22

Μετά την σύντομη γνωριμία που είχα με το Low Rider S, που είναι ολοκαίνουργιο στην γκάμα του 2020 και διαθέτει τον μεγάλο κινητήρα των 1.868 κ.εκ. (Milwaukee-Eight 114), πήρα το δρόμο του γυρισμού με ένα Iron 883 που αποδείχθηκε πολύ εύκολο σε δρόμο με συνεχείς στροφές και αρκετά κουραστικό στην εθνική, καθώς η θέση οδήγησης δεν σε αφήνει να μετακινηθείς ούτε πόντο για να ξεκουράσεις το κορμί σου.

Harley on tour 2020 23

Όμορφή εμπειρία για μια ακόμη χρονιά, αν και λόγω υποχρεώσεων έπρεπε να αφήσω την παρέα λίγο νωρίτερα. Παρ’ όλα αυτά στόχος επετεύχθη και ευχαριστήθηκα οδήγηση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μοτοσυκλέτα, κράνος, βενζίνη. Αν πει κανείς ότι αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται για να πάρει τους δρόμους, τεχνικά, θα έχει δίκιο. Αλλά…
Για όσους σκέφτονται να μπουν στον χώρο της «χωμάτινης» οδήγησης, ακόμα και με εκδρομική διάθεση, προκύπτει ένα ερώτημα, κατά πόσο χρειάζεται ένα off road κράνος
Βρισκόμαστε στο 1994 και ο Max Biaggi με την RSW 250 κατακτά τον πρώτο τίτλο της Aprilia στην κατηγορία των 250 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας
Όλες οι πληροφορίες για τα ελαστικά αναγράφονται στο προφίλ και αποτελούνται από κωδικούς που προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους. Εδώ θα μάθετε το νόημά τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.