Αφιέρωμα Harley on Tour 2020: Τίποτα δεν το σταματά
Μια πρώτη γεύση από τα μοντέλα του 2020
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 01.07.2020
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά βρέθηκα στο Harley on tour, τη διοργάνωση που πραγματοποιεί σε ετήσια βάση η αμερικάνικη εταιρεία
Φωτογραφίες: Χρήστος & Γιώργος Καραγιωργάκης
Το φορτηγό με τις βρετανικές πινακίδες δεν το σταματά ούτε ο κορωνοϊός. Απλά εξαιτίας των φετινών έκτακτων συνθηκών αντί να έρθει γεμάτο με τα νέα μοντέλα της H-D τον Απρίλιο, ήρθε μέσα στο κατακαλόκαιρο. Οι συνθήκες στο κέντρο της Αθήνας, στις εγκαταστάσεις της Harley-Davidson Athena στην οδό Πειραιώς, “καυτές” στα τέλη Ιουνίου. Ίσως γι αυτό να επιλέχθηκε η διαδρομή μέχρι τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο. Για να μείνουμε δροσεροί…
Σε μια τόσο απαιτητική διαδρομή για οποιουδήποτε είδους μοτοσυκλέτας θα διαπιστώναμε πόση δουλειά έχει γίνει στα νέα Harley σε όλους του τομείς. Όλα τα μοντέλα έχουν αναβαθμιστεί στους τομείς των αναρτήσεων και των φρένων, ενώ οι μεγάλοι αερόψυκτοι V2, έχουν πολύ λιγότερους κραδασμούς από το παρελθόν. Τόσους ώστε να μην σε κουράζουν στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και σε στριφτερούς δρόμους.
Μέχρι τη Χαλκίδα και ειδικά με μοτοσυκλέτα χωρίς προστασία από τον αέρα στην εθνική οδό ταξιδεύεις max με 140 χλμ/ώρα. Το κορμί σου γίνεται ανεμοθραύστης εξαιτίας και της θέσης οδήγησης. Αυτοί που φαίνεται να το απολαμβάνουν ήταν οι συνάδελφοι με τα μεγάλα τουριστικά, που εκτός από φέρινγκ είχαν και το ηχοστύστημα να τους συντροφεύει. Με το Low Rider με τον κινητήρα Milwaukee-Eight 107 (1.746 κ.εκ.), έφτασα μέχρι την γέφυρα της Χαλκίδας. Από εκεί και πάνω οδήγησα το Sport Glide, το μοντέλο που μου αρέσει περισσότερο στην γκάμα της H-D γιατί είναι “τόσο, όσο”. Είναι όμορφο, ταξιδεύει άνετα, έχει ωραία θέση οδήγησης και εξαιρετική οδική συμπεριφορά.
Μετά την σύντομη γνωριμία που είχα με το Low Rider S, που είναι ολοκαίνουργιο στην γκάμα του 2020 και διαθέτει τον μεγάλο κινητήρα των 1.868 κ.εκ. (Milwaukee-Eight 114), πήρα το δρόμο του γυρισμού με ένα Iron 883 που αποδείχθηκε πολύ εύκολο σε δρόμο με συνεχείς στροφές και αρκετά κουραστικό στην εθνική, καθώς η θέση οδήγησης δεν σε αφήνει να μετακινηθείς ούτε πόντο για να ξεκουράσεις το κορμί σου.
Όμορφή εμπειρία για μια ακόμη χρονιά, αν και λόγω υποχρεώσεων έπρεπε να αφήσω την παρέα λίγο νωρίτερα. Παρ’ όλα αυτά στόχος επετεύχθη και ευχαριστήθηκα οδήγηση.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.