Αφιερώματα

ZXR 250: Η πρώτη τετρακύλινδρη 250 της Kawasaki

To 1989


14.04.2020

Ανατρέχοντας στην ιστορία των τετρακύλινδρων 250 παραγωγής, η οποία αναβίωσε μετά από πολλά χρόνια με το ZX-25R, θυμόμαστε το πρώτο της εταιρείας του Akashi

Η Kawasaki μπήκε τελευταία στην κατηγορία με μια μοτοσυκλέτα race replica το 1989. Με τεχνολογία αιχμής για την εποχή, οι “πράσινοι” άφησαν πίσω με το καλημέρα τους αντιπάλους τους.

Στο ZXR η Kawasaki τοποθέτησε Ram Air (Κ-RAS Kawasaki Ram Air System). Η εισαγωγή του αέρα από το φέρινγκ κατέληγε μέσω αεραγωγού στο φιλτροκούτι. Το K-CAS (Kawasaki Cool Air Sytem) μέσω δύο σωλήνων που ξεκινούσαν από το φέρινγκ και “χάνονταν” στο ρεζερβουάρ, έστελνε αέρα στον κινητήρα.

O τετρακύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, απέδιδε 45 ίππους στις 15.000 σ.α.λ. και 2,6kgm ροπής στις 11.500 σ.α.λ.. Το βάτος της μοτοσυκλέτας ήταν 144 κιλά, χωρίς υγρά.

Το πιρούνι 41 χλστ. ήταν ανεστραμμένο, το πλαίσιο E-ΒΟΧ αλουμινένιο και η εμφάνιση “αγωνιστική”, με τα πλαστικά βαμμένα στις old time classic τριχρωμίες, πράσινο, λευκό, μπλε και κόκκινο, γκρι, μαύρο, που χαρακτήρισε ολόκληρες γενιές μοτοσυκλέτων της Kawasaki. Ταυτόχρονα παρουσιάστηκε και η έκδοση R με καρμπυρατέρ 32 χλστ, ρυθμιζόμενο αμορτισέρ και ελαστικά radial.

Kawasaki ZXR250R 1989

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Αν δεν είστε από αυτούς που μετακινούνται με δίκυκλο όλο τον χρόνο, τότε η κίνηση θα γίνει σύντομα η καθημερινότητά σας. Όμως, για όσους προτιμούν να «ξεκουράζουν» τη μοτοσυκλέτα ή το scooter τους κατά τους χειμερινούς μήνες, η σωστή συντήρηση είναι απαραίτητη
Το concept «scooter 800cc» μας παρουσιάστηκε ως μοντέλο της Gilera αλλά συνεχίστηκε ως Aprilia, όμως παρέμεινε το μεγαλύτερο, ισχυρότερο και πιο γρήγορο scooter που κατασκευάστηκε ποτέ
Στο άκουσμα «μοτοσυκλετιστικά βιβλία» ένας άνθρωπος εκτός χώρου θα σκεφτεί λαδωμένα service manual που αναφέρονται σε διάκενα βαλβίδων και ώρες λειτουργίας του κινητήρα ή ακόμη χειρότερα ότι δεν πρέπει να πιείς τα υγρά φρένων
Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.