Αφιερώματα

CBR250 Four: Το πρώτο τετρακύλινδρο 250 της Honda

Παρουσιάστηκε το 1986


10.04.2020

Κοιτάζοντας την ιστορία των μοτοσυκλετών με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 250 κ.εκ. που αναβίωσε με την εμφάνιση του Kawasaki ZX-25R, ας θυμηθούμε το πρώτο μοντέλο της Honda

Μετά την Suzuki (διαβάστε εδώ) και την Yamaha (διαβάστε εδώ) η Honda παρουσίασε το 1986 το CBR250 Four που ήταν ο πρόγονος της race replica CBR250R.

Το μοντέλο της Honda μπορεί να ήταν το τρίτο κατά σειρά αλλά ήταν το πρώτο με την τεχνολογία Cam Gear Train, με την κίνηση του εκκεντροφόρου να γίνεται με γρανάζια αντί αλυσίδας.

1986 honda cbr250r four special edition

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας της Honda είχε όριο περιστροφής στις 17.000 σ.α.λ. Απέδιδε 45 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. και 2,5 kgm ροπή στις 10.500 σ.α.λ. Διαφοροποιήθηκε επίσης εξαιτίας του αλουμινένιου πλαισίου του. Οι τροχοί του ήταν 17 ιντσών με ελαστικά 100/80-17 μπροστά και 130/70-17 πίσω.

Το CBR250 Four είχε μισό φέρινγκ, όπως και τα αντίστοιχα 250άρια της Suzuki και της Yamaha και δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό που μέχρι τότε διέθετε μόνο το Phazer 250. Πίσω όμως υπήρχε ταμπούρο όπως στο μοντέλο της Suzuki.

1987 Honda CBR250R hurricane

Το 1987 παρουσιάστηκε CBR250R Hurricane με “ολόσωμο” φέρινγκ, σπορ ουραίο τμήμα και δισκόφρενο στον πίσω τροχό, ενώ το 1988 είδαμε το πρώτο CBR250R με τον ίδιο κινητήρα, μονό δισκόφρενο μπροστά αλλά την racing εμφάνιση ακολουθώντας την τάση της εποχής.

1988 Honda CBR250 88

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η MV Agusta γιορτάζει 80 χρόνια ύπαρξης, σηματοδοτώντας οκτώ δεκαετίες καινοτομίας, αγωνιστικών επιτυχιών και μοναδικού σχεδιασμού στον κόσμο της μοτοσυκλέτας
Αν δεν είστε από αυτούς που μετακινούνται με δίκυκλο όλο τον χρόνο, τότε η κίνηση θα γίνει σύντομα η καθημερινότητά σας. Όμως, για όσους προτιμούν να «ξεκουράζουν» τη μοτοσυκλέτα ή το scooter τους κατά τους χειμερινούς μήνες, η σωστή συντήρηση είναι απαραίτητη
Το concept «scooter 800cc» μας παρουσιάστηκε ως μοντέλο της Gilera αλλά συνεχίστηκε ως Aprilia, όμως παρέμεινε το μεγαλύτερο, ισχυρότερο και πιο γρήγορο scooter που κατασκευάστηκε ποτέ
Στο άκουσμα «μοτοσυκλετιστικά βιβλία» ένας άνθρωπος εκτός χώρου θα σκεφτεί λαδωμένα service manual που αναφέρονται σε διάκενα βαλβίδων και ώρες λειτουργίας του κινητήρα ή ακόμη χειρότερα ότι δεν πρέπει να πιείς τα υγρά φρένων

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.