10.04.2020
Κοιτάζοντας την ιστορία των μοτοσυκλετών με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 250 κ.εκ. που αναβίωσε με την εμφάνιση του Kawasaki ZX-25R, ας θυμηθούμε το πρώτο μοντέλο της Honda
Μετά την Suzuki (διαβάστε εδώ) και την Yamaha (διαβάστε εδώ) η Honda παρουσίασε το 1986 το CBR250 Four που ήταν ο πρόγονος της race replica CBR250R.
Το μοντέλο της Honda μπορεί να ήταν το τρίτο κατά σειρά αλλά ήταν το πρώτο με την τεχνολογία Cam Gear Train, με την κίνηση του εκκεντροφόρου να γίνεται με γρανάζια αντί αλυσίδας.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας της Honda είχε όριο περιστροφής στις 17.000 σ.α.λ. Απέδιδε 45 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. και 2,5 kgm ροπή στις 10.500 σ.α.λ. Διαφοροποιήθηκε επίσης εξαιτίας του αλουμινένιου πλαισίου του. Οι τροχοί του ήταν 17 ιντσών με ελαστικά 100/80-17 μπροστά και 130/70-17 πίσω.
Το CBR250 Four είχε μισό φέρινγκ, όπως και τα αντίστοιχα 250άρια της Suzuki και της Yamaha και δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό που μέχρι τότε διέθετε μόνο το Phazer 250. Πίσω όμως υπήρχε ταμπούρο όπως στο μοντέλο της Suzuki.
Το 1987 παρουσιάστηκε CBR250R Hurricane με “ολόσωμο” φέρινγκ, σπορ ουραίο τμήμα και δισκόφρενο στον πίσω τροχό, ενώ το 1988 είδαμε το πρώτο CBR250R με τον ίδιο κινητήρα, μονό δισκόφρενο μπροστά αλλά την racing εμφάνιση ακολουθώντας την τάση της εποχής.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.