Αφιερώματα

CBR250 Four: Το πρώτο τετρακύλινδρο 250 της Honda

Παρουσιάστηκε το 1986


10.04.2020

Κοιτάζοντας την ιστορία των μοτοσυκλετών με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 250 κ.εκ. που αναβίωσε με την εμφάνιση του Kawasaki ZX-25R, ας θυμηθούμε το πρώτο μοντέλο της Honda

Μετά την Suzuki (διαβάστε εδώ) και την Yamaha (διαβάστε εδώ) η Honda παρουσίασε το 1986 το CBR250 Four που ήταν ο πρόγονος της race replica CBR250R.

Το μοντέλο της Honda μπορεί να ήταν το τρίτο κατά σειρά αλλά ήταν το πρώτο με την τεχνολογία Cam Gear Train, με την κίνηση του εκκεντροφόρου να γίνεται με γρανάζια αντί αλυσίδας.

1986 honda cbr250r four special edition

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας της Honda είχε όριο περιστροφής στις 17.000 σ.α.λ. Απέδιδε 45 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. και 2,5 kgm ροπή στις 10.500 σ.α.λ. Διαφοροποιήθηκε επίσης εξαιτίας του αλουμινένιου πλαισίου του. Οι τροχοί του ήταν 17 ιντσών με ελαστικά 100/80-17 μπροστά και 130/70-17 πίσω.

Το CBR250 Four είχε μισό φέρινγκ, όπως και τα αντίστοιχα 250άρια της Suzuki και της Yamaha και δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό που μέχρι τότε διέθετε μόνο το Phazer 250. Πίσω όμως υπήρχε ταμπούρο όπως στο μοντέλο της Suzuki.

1987 Honda CBR250R hurricane

Το 1987 παρουσιάστηκε CBR250R Hurricane με “ολόσωμο” φέρινγκ, σπορ ουραίο τμήμα και δισκόφρενο στον πίσω τροχό, ενώ το 1988 είδαμε το πρώτο CBR250R με τον ίδιο κινητήρα, μονό δισκόφρενο μπροστά αλλά την racing εμφάνιση ακολουθώντας την τάση της εποχής.

1988 Honda CBR250 88

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μιλάμε πάντα για ασφαλή οδήγηση, αλλά τι γίνεται αν έχουμε ένα μικρό ατύχημα; Ένα κιτ πρώτων βοηθειών μπορεί να μας βοηθήσει με έναν τραυματισμό. Αυτά πρέπει να έχετε μαζί σας
Μοτοσυκλέτα, κράνος, βενζίνη. Αν πει κανείς ότι αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται για να πάρει τους δρόμους, τεχνικά, θα έχει δίκιο. Αλλά…
Για όσους σκέφτονται να μπουν στον χώρο της «χωμάτινης» οδήγησης, ακόμα και με εκδρομική διάθεση, προκύπτει ένα ερώτημα, κατά πόσο χρειάζεται ένα off road κράνος
Βρισκόμαστε στο 1994 και ο Max Biaggi με την RSW 250 κατακτά τον πρώτο τίτλο της Aprilia στην κατηγορία των 250 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.