16.03.2020
Περίπου 4.000 κοστίζει ένα από τα δύο winglet που βρίσκονται στο άνω μέρος του φέρινγκ του υπερτροφοδοτούμενου H2R. Με αυτά τα χρήματα μπορείτε να αγοράσετε και σε πολλές περιπτώσεις να έχετε και ρέστα, αυτά τα μοντέλα
ZX-12R (2000-2006)
H Kawasaki ανέκτησε την θέση του στην κορυφή των ταχύτερων μοτοσυκλετών στον κόσμο με το ZX-12R… ωστόσο στη συνέχεια αναγκάστηκε να υπογράψει συμφωνία με τις υπόλοιπες ιαπωνικές εταιρείες να περιορίσουν την τελική ταχύτητα των μοτοσυκλετών τους στα 300 χλμ/ώρα.
Το ZX-12R με τους 177 ίππους μπορεί ποτέ να μην είχε την επιτυχημένη εμπορική πορεία του Hayabusa της Suzuki, αλλά έδινε ευχαρίστηση σε όσους ήθελαν μια μεγάλη και άνετη σπορ μοτοσυκλέτα. Σήμερα ο “πρόγονος” του H2R κοστίζει λιγότερα από ένα “φτερό” του.
ZX-10R (2004-2005)
Η πρώτη γενιά ZX-10R ήταν ένα superbike με 181 ίππους και 170 κιλά βάρος. Με αυτό η Kawasaki μπήκε δυναμικά στο προσκήνιο των supersport του λίτρου και είδε στα μάτια τα CBR, GSX-R και R1.
Μπορεί να ήταν δύστρωπο στο δρόμο, αλλά στα κατάλληλα χέρια γινόταν στην πίστα απόλυτο όπλο. Μετά από 15 χρόνια κοστίζει λιγότερο από ένα carbon “φτεράκι” του H2R.
Z1000 (2007-2009)
Τα γυμνά Z επέστρεψαν το 2003 για να θυμίσουν σε όλους το ένδοξο παρελθόν της Kawasaki στην κατηγορία των σπορ μοτοσυκλετών. To δεύτερο Z1000 είχε ακόμη πιο περίεργη εμφάνιση από το πρώτο, αλλά στην ουσία ήταν ένα εντελώς νέο μοντέλο με διαφορετική φιλοσοφία. Μικρότερη ιπποδύναμη, πιο αργή γεωμετρία και μεγάλη αξιοπιστία. Το Z1000 έγινε πιο χρηστικό εξαιτίας της πιο γραμμικής απόδοσης του κινητήρα και ήταν μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να κάνεις τα πάντα μαζί της.
Ζ750 (2007-2011)
Το δεύτερης γενιάς Z750 προσαρμόστηκε στις προδιαγραφές Euro3και ξεχύθηκε στην αγορά για να αποτελέσει μια από τις πιο αγαπημένες naked μοτοσυκλέτες των Ελλήνων μοτοσυκλετιστών, κυρίως των νεότερων.
Με σχεδίαση δανεισμένη από το μεγάλο 1000, κινητήρα προσαρμοσμένο να αποδίδει καλύτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και πλαίσιο που χάριζε στο μεσαίο naked σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, το πανέμορφο Z750 κοστίζει σήμερα περίπου 3.500€.
Versys 650 (2010-2014)
H δεύτερη γενιά Versys ήταν πιο όμορφη, με τον δικύλινδρο κινητήρα να έχει πλέον πιο ραφιναρισμένη λειτουργία. Παρέμεινε χρηστικό και κατά την γνώμη είναι το πιο όμορφο έως τώρα, αν και λιγότερο ποιοτικό από το μοντέλο πρώτης γενιάς, με τον αμφιλεγόμενο προβολέα.
Ένα τίμιο commuter, με δυνατότητες ταξιδιού με δύο άτομα, αλλά και πολύ εύκολο να κυκλοφορεί καθημερινά εντός πόλης. Μπορείτε να βρείτε αρκετά μεταχειρισμένη από 3 έως 4 χιλιάδες ευρώ.
Ninja 250SL & Z250SL (2015-2018)
Θέλετε καινούργια μοτοσυκλέτα, που να οδηγείτε με δίπλωμα A2; Προλαβαίνετε να αποκτήσετε ένα από τα καινούργια μοντέλα που υπάρχουν ακόμη σε καταστήματα σε τιμή κάτω από 4000€.
Ελαφριές, χρηστικές με 28 ίππους, είναι μια πρώτης τάξεως λύση για όσους θέλουν μοτοσυκλέτα και όχι scooter, αλλά και για αυτούς που επιθυμούν μια μοτοσυκλέτα μεγαλύτερη των 125 κ.εκ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.