Αφιερώματα

6 on-off που έχουμε ξεχάσει

Τα on off της προηγούμενης γενιάς


12.02.2020

Τα on-off της δεκαετίας του 2000 έδειξαν τον δρόμο στους κατασκευαστές να εξελίξουν το είδος για να έχουμε σήμερα την δυνατότητα να οδηγούμε εξαιρετικές μοτοσυκλέτες

Τότε βέβαια οι ιππποδυνάμεις δεν ξεπέρναγαν τους 90 ίππους και από ηλεκτρονικά είχαμε μόνο ABS και αυτό στον προεραιτικό εξοπλισμό. Όμως και τότε τα on-off ταξίδευαν άνετα, φορτώνονταν και έμπαιναν σε χωματόδρομους.

Honda XL1000V Varadero 2001-2010

honda varadero 1000

Με το Africa Twin να έχει επανέλθει στην γκάμα της big H είναι φυσικό το Varadero να έχει ξεχαστεί. Με αξιόπιστο κινητήρα V2 του Firestrom, άφθονους χώρους και ικανοποιητικό γκάζι το Varadero ήταν ένα on off με δυνατότητες να ταξιδεύει άνετα.

Cagiva Navigator 2000-2005

cagiva navigator

Κοντεύουμε να ξεχάσουμε την ιταλική μάρκα, το Navigator θα θυμόμασταν. Το on off της Cagiva είχε “ιαπωνική καρδιά”, μιας και ο V2 του Suzuki TL1000S ήταν αυτός που χάριζε καλές επιδόσεις στο Navigator. Δεν πουλήθηκαν πολλά στην χώρα μας και κάποια βρίσκονται σε αγγελία. Δεν θα αποκτήσετε κάτι το εξαιρετικό αλλά κάτι που σε λίγα χρόνια θα είναι σπάνιο.

Aprilia ETV 1000 Caponord 2001-2004

aprilia caponord 1000

Η πρώτη προσπάθεια της Aprilia στις μεγάλες μοτοσυκλέτες περιπέτειας κρίνεται άκρως επιτυχημένη. Κινητήρας V2 προερχόμενος από το RSV, πλαίσιο αλουμινίου το έκαναν να μοιάζει με “”αεροπλάνο” την εποχή εκείνη. Είχε προβλήματα στα ηλεκτρικά αλλά σε γενικές γραμμές ήταν πολύ αξιόπιστο.

Moto-Morini Granpasso 1200 2008-2016

moto morini granpasso 1200

Η προσπάθεια αναγέννησης της ιταλικής μάρκας στα τέλη της δεκαετίας του 2000 έγινε με την παραγωγή μερικών μεγάλων δικύλινδρων μοτοσυκλετών. Μία από αυτές το αμφιλεγόμενης αισθητικής Granpasso. Άνετο, πρακτικό αλλά και με πολύ γκάζι ήταν η καλύτερη της Morini. Υπάρχουν ελάχιστες που πωλούνται ακόμη ως μεταχειρισμένες.

Benelli Tre-K1130 Amazonas 2007-2015

Benelli Tre K Amazonas

 

Η απάντηση της ιταλικής μάρκας στα adventure της BMW και της KTM. Με διαφορετική φιλοσοφία απ’ οτιδήποτε άλλο την εποχή εκείνη. Τρίκυλινδρος σε σειρά κινητήρας προερχόμενος από την σειρά TNT, εξάτμιση τοποθετημένη κάτω από την σέλα, αλλά και προβλήματα αξιοπιστίας. Στην Ελλάδα τόσο αυτό όσο και το απλό Tre-K τόσο με τον κινητήρα των 1130 κ.εκ. όσο και αυτό με τον τρικύλινδρο των 899 κ.εκ. δεν κυκλοφόρησαν.

Kawasaki KLV1000 2004-2006

kawasaki klv 1000

Ο κλώνος του V-Strom 1000 σε πορτοκαλί χρώμα (!). Ήταν ο καρπός της σύντομης συνεργασίας της Suzuki με την Kawasaki. Εμπορικά δεν κατάφερε να καθιερωθεί και κυκλοφορούν ελάχιστα στην χώρα μας. Όσοι αγόραζαν το συγκεκριμένο μοντέλο προτιμούσαν το V-Strom.

Το πρώτο Phazer ήταν τετρακύλινδρο 250 και ο προπομπός των FZR που ακολούθησαν
Με αφορμή το Kawasaki Ninja ZX-25R ας θυμηθούμε το γενάρχη μιας κατηγορίας μοτοσυκλετών που στιγμάτισε μια ολόκληρη εποχή και μια γενιά μοτοσυκλετιστών σε όλο τον κόσμο
Μικροί ή μεγάλοι τροχοί, σπορ ή τουριστικά; Πόσα κυβικά; Αυτά και άλλα ερωτήματα θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε για να σας βοηθήσουμε στην τελική επιλογή
Κλειδωμένη στο σπίτι έχετε γυαλίσει μέχρι την τελευταία βίδα της μοτοσυκλέτας σας. Καθήστε στον καναπέ σας και απολάυστε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.