Αφιερώματα

Morbidelli V8: Η πιο ακριβή μοτοσυκλέτα το 1994

100.000 ιταλικές λιρέτες


12.02.2020

Η έμπνευση του Giancarlo Morbidelli. Μια τουριστική μοτοσυκλέτα με οχτακύλινδρο κινητήρα που παρουσιάστηκε το 1992 και κόστιζε πάνω από 50.000€

Στην λίστα με τις “εξωτικές” μοτοσυκλέτες όλων των εποχών περιλαμβάνονται κυρίως supersport μοτοσυκλέτες, με τεχνολογικές καινοτομίες. Σε αυτόν τον κατάλογο το 1998, όταν ακυρώθηκε η παραγωγή του, προστέθηκε μια “περίεργη” ιταλική μοτοσυκλέτα, που είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού από την εποχή που παρουσιάστηκε. Μια τουριστική μοτοσυκλέτα που δεν έκανε εντύπωση με την εμφάνιση της αλλά με τον οχτακύλινδρο κινητήρα της.

morbidelli v8 2

Με 850 κ.εκ. απέδιδε 120 ίππους και είχε τελική 249 χλμ/ώρα. Το βάρος του ήταν 200 κιλά. Υπήρξαν πολλές παραγγελίες και η παραγωγής της ξεκίνησε το 1997. Μόλις 4 Morbidelli V8 βγήκαν από το εργοστάσιο του Pesaro μέχρι το 1998 όταν και τα οικονομικά προβλήματα “γονάτισαν” τον αυτοδημιούργητο ιδιοκτήτη της εταιρείας Giancarlo Morbidelli, που έκανε μια μικρή επαρχιακή επιχείρηση, στυλοβάτη της οικονομίας της χώρα στις δεκαετίες του ’60 και ’70.

morbidelli v8 4

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η MV Agusta γιορτάζει 80 χρόνια ύπαρξης, σηματοδοτώντας οκτώ δεκαετίες καινοτομίας, αγωνιστικών επιτυχιών και μοναδικού σχεδιασμού στον κόσμο της μοτοσυκλέτας
Αν δεν είστε από αυτούς που μετακινούνται με δίκυκλο όλο τον χρόνο, τότε η κίνηση θα γίνει σύντομα η καθημερινότητά σας. Όμως, για όσους προτιμούν να «ξεκουράζουν» τη μοτοσυκλέτα ή το scooter τους κατά τους χειμερινούς μήνες, η σωστή συντήρηση είναι απαραίτητη
Το concept «scooter 800cc» μας παρουσιάστηκε ως μοντέλο της Gilera αλλά συνεχίστηκε ως Aprilia, όμως παρέμεινε το μεγαλύτερο, ισχυρότερο και πιο γρήγορο scooter που κατασκευάστηκε ποτέ
Στο άκουσμα «μοτοσυκλετιστικά βιβλία» ένας άνθρωπος εκτός χώρου θα σκεφτεί λαδωμένα service manual που αναφέρονται σε διάκενα βαλβίδων και ώρες λειτουργίας του κινητήρα ή ακόμη χειρότερα ότι δεν πρέπει να πιείς τα υγρά φρένων

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.