Αφιερώματα

Triumph Daytona 675: Η εξέλιξη του καλύτερου μεσαίου supersport

Πόσο άλλαξε το Daytona και από πού προέρχεται το όνομά του;


10.01.2020

Από το 2006 έως το 2013 ένα από τα καλύτερα supersport παραγωγής όλων των εποχών έδινε μαθήματα σε Ιάπωνες και Ευρωπαίους εντός και εκτός πίστας

Πίστα Daytona, Florida, 20 Μαρτίου 1966. O Buddy Elmore κυριαρχεί στα 200 μίλα μπροστά από 92 μοτοσυκλετιστές με μέσο όρο ταχύτητας 155 χλμ/ώρα. Η μοτοσυκλέτα του είναι ένα τροποποιημένο Triumph Tiger T100R με δικύλινδρο κινητήρα 500 κ.εκ. Στην “πολιτική” του έκδοση παράγει 35 ίππους ενώ μετά τις φροντίδες των μηχανικών του αγωνιστικού τμήματος της Triumph και του τεχνικού διευθυντή Doug Hele, ο αγωνιστικός κινητήρας φτάνει τους 52 ίππους. Ένα χρόνο μετά ένα ακόμη Triumph κυριαρχεί στον ίδιο αγώνα με τον Gary Nixon. To όνομα Daytona γίνεται σύμβολο για την βρετανική εταιρεία αλλά και τους Βρετανούς μοτοσυκλετιστές.

Το μοντέλο επανήλθε στο προσκήνιο ξανά το 2006. Δεν θα μπορούσε να ήταν κάτι άλλο, εκτός από μια supersport έτοιμη να κυριαρχήσει στις πίστες.

Triumph Daytona 675 06

Daytona 675 2006
Ισχύς: 107,2 ίπποι στις 12.500 σ.α.λ.
Βάρος: 178 κιλά
Τελική ταχύτητα: 241 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-400 μέτρα: 10,9”

triumph daytona 675 09

Daytona 675 2009
Ισχύς: 111,6 ίπποι στις 12.500 σ.α.λ.
Βάρος: 176,8 κιλά
Τελική ταχύτητα: 256 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-400 μέτρα: 10,8”

triumph daytona675r 11

Daytona 675 R 2011
Ισχύς: 111,5 ίπποι στις 12.750 σ.α.λ.
Βάρος: 177,4 κιλά
Τελική ταχύτητα: 255 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-400 μέτρα: 10,8”

triumph daytona 675 r 13

Daytona 675 R ABS 2013
Ισχύς: 114,2 ίπποι στις 13.300 σ.α.λ.
Βάρος: 181 κιλά
Τελική ταχύτητα: 255 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-400 μέτρα: 10,7”

To 2019 το 675 έδωσε την θέση του στο Daytona Moto2 765 Limited Edition. H Triumph με την έκδοση περιορισμένης παραγωγής σηματοδοτεί την επιστροφή της στο υψηλότερο αγωνιστικό επίπεδο αφού το 2019 ήταν η πρώτη χρονιά της ως αποκλειστικός προμηθευτής της κατηγορίας Moto2.

triumph daytona moto2 765 20

Daytona Moto2 765 Limited
Ισχύς: 130 ίπποι στις 12.250 σ.α.λ.

Στην ιταλική πόλη, όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, συγκεντρώθηκε ευρωπαϊκή custom σκηνή
Στην ιταλική πόλη, όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, χτυπά η καρδιά της ευρωπαϊκής custom σκηνής
Από το 2006 έως το 2013 ένα από τα καλύτερα supersport παραγωγής όλων των εποχών έδινε μαθήματα σε Ιάπωνες και Ευρωπαίους εντός και εκτός πίστας
Θυμήθηκα την ημέρα που άλλαξα ελαστικά στο KTM που είχα… όταν στην πρώτη στροφή έπεσα!

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.