11.10.2019
Τι να σκέφτονταν άραγε όταν χρησιμοποιούσαν τα stand που έκλειναν μόνα τους ή όταν τοποθετούσαν τρεις διακόπτες για τα φλας;
Tα stand «αυτοκτονίας»
Θυμάστε που «ένα φεγγάρι» οι κατασκευαστές είχαν υιοθετήσει τα αυτόματα αναδιπλούμενα stand; Αυτά που με το που σήκωνες την μοτοσυκλέτα έκλειναν μόνα του, πολλές φορές με θόρυβο. Ήθελε μεγάλη προσοχή ακόμη και στο άνοιγμα γιατί ποτέ δεν είχες σαφή εικόνα αν είχε ανοίξει τελείως. Με το παραμικρό κούνημα, ακόμη και με δυνατό άνεμο το stand έκλεινε και μάζευες από κάτω την «αγαπημένη» σου. Ευτυχώς καταργήθηκε γρήγορα.
Τρείς διακόπτες για τα φλας
Οι σχεδιαστές της BMW έβαλαν τρεις διακόπτες για τα φλας, από έναν στα αριστερά και δεξιά των χειριστηρίων και έναν ακόμη για το σβήσιμο στο δεξί γκριπ. Εντελώς παράλογο… Ευτυχώς το 2008 αποφάσισαν να τους καταργήσουν και να βάλουν έναν για όλα.
Μοτοσυκλέτες που παίρνουν μπροστά μόνο με συμπλέκτη
Προφανώς τοποθετήθηκε για λόγους ασφαλείας. Για να μην προσπαθήσετε να βάλετε μπροστά με ταχύτητα και πέσετε. Ίσως να είναι φθηνότερη λύση από το να τοποθετηθεί αισθητήρας που να αφήνει την μοτοσυκλέτα να τεθεί σε λειτουργία μόνο με «νεκρά».
«Κυματιστοί» δίσκοι φρένων
Αναρωτηθείτε αν υπάρχει διαφορά στην απόδοση μεταξύ των «απλών» δίσκων και των κυματιστών. Καμία. Το μόνο που προσφέρουν είναι καλύτερη εμφάνιση. Επιπλέον οι κατασκευαστές έχουν μεγαλύτερο κέρδος, διότι χρησιμοποιούν λιγότερο μέταλλο.
Ρεζερβουάρ χωρίς tank pad
Από τα πρώτα πράγματα που γδέρνονται στην μοτοσυκλέτα χωρίς να το θέλουμε, είναι το ρεζερβουάρ. Ειδικά σε μοτοσυκλέτες με σπορ θέση οδήγησης το μπουφαν ακουμπάει και τρίβεται συνεχώς «σημαδεύοντας» γυαλιστερές και ματ επιφάνειες. Θα έπρεπε οι κατασκευαστές να είχαν τοποθετήσει ένα tank pad που να προστάτευε. Τόσο απλά!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.