Αφιερώματα

Πέντε από τις χειρότερες ιδέες των κατασκευαστών

Περίεργες και παράλογες


11.10.2019

Τι να σκέφτονταν άραγε όταν χρησιμοποιούσαν τα stand που έκλειναν μόνα τους ή όταν τοποθετούσαν τρεις διακόπτες για τα φλας;

Tα stand «αυτοκτονίας»

xeiroteres idees kataskebastvn 1

Θυμάστε που «ένα φεγγάρι» οι κατασκευαστές είχαν υιοθετήσει τα αυτόματα αναδιπλούμενα stand; Αυτά που με το που σήκωνες την μοτοσυκλέτα έκλειναν μόνα του, πολλές φορές με θόρυβο. Ήθελε μεγάλη προσοχή ακόμη και στο άνοιγμα γιατί ποτέ δεν είχες σαφή εικόνα αν είχε ανοίξει τελείως. Με το παραμικρό κούνημα, ακόμη και με δυνατό άνεμο το stand έκλεινε και μάζευες από κάτω την «αγαπημένη» σου. Ευτυχώς καταργήθηκε γρήγορα.

Τρείς διακόπτες για τα φλας

xeiroteres idees kataskebastvn 5

Οι σχεδιαστές της BMW έβαλαν τρεις διακόπτες για τα φλας, από έναν στα αριστερά και δεξιά των χειριστηρίων και έναν ακόμη για το σβήσιμο στο δεξί γκριπ. Εντελώς παράλογο… Ευτυχώς το 2008 αποφάσισαν να τους καταργήσουν και να βάλουν έναν για όλα.

Μοτοσυκλέτες που παίρνουν μπροστά μόνο με συμπλέκτη

xeiroteres idees kataskebastvn 3

Προφανώς τοποθετήθηκε για λόγους ασφαλείας. Για να μην προσπαθήσετε να βάλετε μπροστά με ταχύτητα και πέσετε. Ίσως να είναι φθηνότερη λύση από το να τοποθετηθεί αισθητήρας που να αφήνει την μοτοσυκλέτα να τεθεί σε λειτουργία μόνο με «νεκρά».

«Κυματιστοί» δίσκοι φρένων

xeiroteres idees kataskebastvn 2

Αναρωτηθείτε αν υπάρχει διαφορά στην απόδοση μεταξύ των «απλών» δίσκων και των κυματιστών. Καμία. Το μόνο που προσφέρουν είναι καλύτερη εμφάνιση. Επιπλέον οι κατασκευαστές έχουν μεγαλύτερο κέρδος, διότι χρησιμοποιούν λιγότερο μέταλλο.

Ρεζερβουάρ χωρίς tank pad

xeiroteres idees kataskebastvn 4

Από τα πρώτα πράγματα που γδέρνονται στην μοτοσυκλέτα χωρίς να το θέλουμε, είναι το ρεζερβουάρ. Ειδικά σε μοτοσυκλέτες με σπορ θέση οδήγησης το μπουφαν ακουμπάει και τρίβεται συνεχώς «σημαδεύοντας» γυαλιστερές και ματ επιφάνειες. Θα έπρεπε οι κατασκευαστές να είχαν τοποθετήσει ένα tank pad που να προστάτευε. Τόσο απλά!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.