Αφιερώματα

Πέντε από τις χειρότερες ιδέες των κατασκευαστών

Περίεργες και παράλογες


11.10.2019

Τι να σκέφτονταν άραγε όταν χρησιμοποιούσαν τα stand που έκλειναν μόνα τους ή όταν τοποθετούσαν τρεις διακόπτες για τα φλας;

Tα stand «αυτοκτονίας»

xeiroteres idees kataskebastvn 1

Θυμάστε που «ένα φεγγάρι» οι κατασκευαστές είχαν υιοθετήσει τα αυτόματα αναδιπλούμενα stand; Αυτά που με το που σήκωνες την μοτοσυκλέτα έκλειναν μόνα του, πολλές φορές με θόρυβο. Ήθελε μεγάλη προσοχή ακόμη και στο άνοιγμα γιατί ποτέ δεν είχες σαφή εικόνα αν είχε ανοίξει τελείως. Με το παραμικρό κούνημα, ακόμη και με δυνατό άνεμο το stand έκλεινε και μάζευες από κάτω την «αγαπημένη» σου. Ευτυχώς καταργήθηκε γρήγορα.

Τρείς διακόπτες για τα φλας

xeiroteres idees kataskebastvn 5

Οι σχεδιαστές της BMW έβαλαν τρεις διακόπτες για τα φλας, από έναν στα αριστερά και δεξιά των χειριστηρίων και έναν ακόμη για το σβήσιμο στο δεξί γκριπ. Εντελώς παράλογο… Ευτυχώς το 2008 αποφάσισαν να τους καταργήσουν και να βάλουν έναν για όλα.

Μοτοσυκλέτες που παίρνουν μπροστά μόνο με συμπλέκτη

xeiroteres idees kataskebastvn 3

Προφανώς τοποθετήθηκε για λόγους ασφαλείας. Για να μην προσπαθήσετε να βάλετε μπροστά με ταχύτητα και πέσετε. Ίσως να είναι φθηνότερη λύση από το να τοποθετηθεί αισθητήρας που να αφήνει την μοτοσυκλέτα να τεθεί σε λειτουργία μόνο με «νεκρά».

«Κυματιστοί» δίσκοι φρένων

xeiroteres idees kataskebastvn 2

Αναρωτηθείτε αν υπάρχει διαφορά στην απόδοση μεταξύ των «απλών» δίσκων και των κυματιστών. Καμία. Το μόνο που προσφέρουν είναι καλύτερη εμφάνιση. Επιπλέον οι κατασκευαστές έχουν μεγαλύτερο κέρδος, διότι χρησιμοποιούν λιγότερο μέταλλο.

Ρεζερβουάρ χωρίς tank pad

xeiroteres idees kataskebastvn 4

Από τα πρώτα πράγματα που γδέρνονται στην μοτοσυκλέτα χωρίς να το θέλουμε, είναι το ρεζερβουάρ. Ειδικά σε μοτοσυκλέτες με σπορ θέση οδήγησης το μπουφαν ακουμπάει και τρίβεται συνεχώς «σημαδεύοντας» γυαλιστερές και ματ επιφάνειες. Θα έπρεπε οι κατασκευαστές να είχαν τοποθετήσει ένα tank pad που να προστάτευε. Τόσο απλά!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μοτοσυκλέτα, κράνος, βενζίνη. Αν πει κανείς ότι αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται για να πάρει τους δρόμους, τεχνικά, θα έχει δίκιο. Αλλά…
Για όσους σκέφτονται να μπουν στον χώρο της «χωμάτινης» οδήγησης, ακόμα και με εκδρομική διάθεση, προκύπτει ένα ερώτημα, κατά πόσο χρειάζεται ένα off road κράνος
Βρισκόμαστε στο 1994 και ο Max Biaggi με την RSW 250 κατακτά τον πρώτο τίτλο της Aprilia στην κατηγορία των 250 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας
Όλες οι πληροφορίες για τα ελαστικά αναγράφονται στο προφίλ και αποτελούνται από κωδικούς που προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους. Εδώ θα μάθετε το νόημά τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.