22.07.2019
Νομίζατε πως η Audi έβγαζε πάντα Quattro, A4 και «στρουμπουλά» suv;
Audi, DKW, Horsch, Wanderer. Από την ένωση αυτών των τεσσάρων brand το 1932 δημιουργήθηκε η Auto Union, η σημερινή Audi. Ο κάθε κύκλος του σήματος της γερμανικής εταιρείας αντιστοιχεί σε έναν από αυτούς τους τέσσερις κατασκευαστές. Από αυτές η DKW ήταν αυτή που ασχολήθηκε περισσότερο με την κατασκευή μοτοσυκλετών. Οπότε στο DNA της Audi υπάρχουν οι δύο τροχοί.
Ήταν το 1976 όταν ο Ferdinand Piech, τότε υπεύθυνος έρευνας και εξέλιξης της Audi και μετέπειτα διευθυντής του Volkswagen group στο οποίο ανήκει η εταιρεία, έδωσε εντολή στους σχεδιαστές Treser και Gumpert να ξεκινήσει ένα ανεπίσημο project κατασκευής μιας μοτοσυκλέτας που θα χρησιμοποιεί κινητήρα Audi.
Έτσι ξεκίνησε η ιστορία του Z02 και η εξέλιξή του διατηρήθηκε μυστική για να αποφευχθεί πιθανή παρέμβαση της Volkswagen.
Χρησιμοποιήθηκε ένας κινητήρας 1.100 κ.εκ. με απόδοση 60 ίππων που συνδυάστηκε με κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων που προέρχονταν από Audi 50. Η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα βασιζόταν στο BMW R90 S.
Το πλαίσιο τροποποιήθηκε για να μπορέσει να φιλοξενήσει τον κινητήρα, ενώ οι σχεδιαστές της Audi ήταν υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό του ρεζερβουάρ, του φέρινγκ και της σέλας.
Παρά το γεγονός πως ήταν μια άκρως λετουργική μοτοσυκλέτα το project σταμάτησε και δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή. Και επειδή ο Piech είναι φανατικός μοτοσυκλετιστής και αφού το project Αudi Z02 δεν προχώρησε, το Volkswagen group απέκτησε το 2012, τρία χρόνια πριν αποχώρηση του από την γενική διεύθυνση του group, την Ducati. Τίποτα δεν είναι τυχαίο...
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.