Αφιερώματα

Οδηγήστε με ασφάλεια "κόντρα στον αέρα"

Χρήσιμες και απλές συμβουλές


03.02.2022

Η οδήγηση μοτοσυκλέτας με δυνατούς ανέμους, είναι μία οδηγική κατάσταση που απαιτεί προσοχή και ιδανικά γνώση πριν σας συμβεί

Εντός πόλης με τα κτίρια να κόβουν την δύναμη του αέρα μπορεί να μην εμφανίζεται τόσο συχνά, αλλά φεύγοντας από την πόλη το φαινόμενο γίνεται πιο εύκολα αισθητό.

  • Χρησιμοποιήστε σωστά τον εξοπλισμό σας, κλείστε καλά το κράνος σας, το μπουφάν σας
  • Μην αφήνετε περιττά πράγματα να ανεμίζουν στον άνεμο
  • Δέστε σωστά ότι πράγματα κουβαλάτε όπως βαλίτσες, σαμάρια, tank bag κλπ
  • Εάν ο συνεπιβάτης δεν γνωρίζει προετοιμάστε τον για τις συνθήκες που πρόκειται να εκτεθείτε. Δεν θέλετε μέσα σε όλα να έχετε και έναν τρομαγμένο συνεπιβάτη.
  • Γίνεται ένα σώμα με τον συνεπιβάτη, αποκλείστε το ενδεχόμενο να περνάει αέρας ανάμεσα σας
  • Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, η αντιμετώπιση του ανέμου γίνεται με ανοιχτό σταθερό γκάζι, Σε καμία περίπτωση δεν το κλείνουμε.
  • Προσοχή στα προσπεράσματα καθώς τα ρεύματα αέρα εναλλάσσονται
  • Όσο µεγαλύτερη και βαρύτερη µοτοσικλέτα, τόσο µικρότερο είναι και το πρόβληµα και αντιθέτως
  • Μην αγνοείτε τα σήματα του ΚΟΚ για σημεία με αυξημένους ανέμους

Πηγή: e-moto.gr

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της
Δεν έχει σημασία τι οδηγείς: βέσπα, σκούτερ, παπί, touring, γυμνά, on-off, ηλεκτρικά, τελευταίας τεχνολογίας ή βγαλμένα από το χρονοντούλαπο – ένα είναι το ερώτημα: πόσα χιλιόμετρα κάνεις ημερησίως στα ταξίδια σου, ανεξαρτήτως διάρκειας ταξιδιού
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994, το γυμνό με τους δύο εξώφθαλμους προβολείς έχει σημαδέψει ολόκληρη τη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας του Hinckley
Η κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών βρισκόταν στα σπάργανα στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Τα “φτερά” χαμήλωναν, τα πλαστικά γίνονταν περισσότερα και τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα ήταν μονοκύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.