Αφιερώματα

Επτά χρόνια χωρίς τον Άλκη Συνιώρη

Σαν σήμερα στις 16/7/2010 έφυγε από την ζωή ένας πολύ καλός φίλος και ένας εξαιρετικός συνάδελφος


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  17.07.2017

Είναι κάποιοι άνθρωποι που σε στιγματίζουν. Δεν τους ξεχνάς ποτέ, ακόμη και όταν δεν τους βλέπεις, δεν τους μιλάς. Από το 2001 που κάνω αυτή τη δουλειά είμαι πολύ χαρούμενος που έχω γνωρίσει τέτοιους ανθρώπους. Με μερικούς από αυτούς συναντιόμαστε, τα λέμε και θυμόμαστε ορισμένους που δυστυχώς έφυγαν από τη ζωή, αλλά όχι από τη σκέψη και την καρδιά μας

Ένας από αυτούς είναι και ο Άλκης. Τον γνώρισα στο 0300. Θυμάμαι το δέος που ένιωσα όταν έμαθα πως θα έρθει στο περιοδικό και το άγχος που είχα την πρώτη εκείνη ημέρα που ήρθε και έκατσε στο απέναντι γραφείο. Εννοείται πως δίσταζα να του μιλήσω, ακόμη και να τον κοιτάξω. Πίστευα πως ο Συνιώρης δεν θα με «έβλεπε». Τι ήμουν εγώ μπροστά του; Ένας δόκιμος συντάκτης, ενώ εκείνος ένας από τους καλύτερους, πιο γρήγορους συντάκτες και αγωνιζόμενους που είδαμε ποτέ στην Ελλάδα. Όταν μετά από λίγες ημέρες με ρώτησε την άποψή μου για ένα μηχανάκι, δεν πίστευα στα αυτιά μου. Ήμασταν μέλη της ομάδας του 0300 για πολλά χρόνια. Ήμουν τυχερός που τον συναναστράφηκα εντός και εκτός δουλειάς.

2 alkis sinioris

Τον είδα να κάνει απίστευτα πράγματα πάνω σε μοτοσυκλέτες όλων των κυβισμών. Περάσαμε καλά. Βιώσαμε μαζί τα καλύτερα χρόνια σε αυτήν τη δουλειά και μερικά από τα καλύτερα της ζωής μου.
Περιττό να σας πω πως δεν τον έχω ξεχάσει. Ούτε εγώ, ούτε όσοι είχαν την ευκαιρία να τον γνωρίσουν. Και θα τον θυμόμαστε πάντα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.