Αφιερώματα

MotoGP: Η εξέλιξη της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας της Suzuki 2002-2019

GSV-R 2002-2011 & GSX-RR 2015-2019


04.02.2019

Τα αγωνιστικά πρωτότυπα του εργοστασίου του Hamamatsu από το 2002 έως το 2019


Από την αρχή της «τετράχρονης εποχής» το 2002 έως το 2011 η Suzuki αγωνίζεται με το GSV-R, στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων ταχύτητας. Μετά από ένα διάλλειμα τριών ετών και μια wild card συμμετοχή το 2014 σε έναν αγώνα, η ιαπωνική εταιρεία επιστρέφει στο MotoGP με το GSX-RR το 2015 και από τότε είναι μία από τις έξι εργοστασιακές ομάδες του grid.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.