Αφιερώματα

MotoGP: Η εξέλιξη της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας της Suzuki 2002-2019

GSV-R 2002-2011 & GSX-RR 2015-2019


04.02.2019

Τα αγωνιστικά πρωτότυπα του εργοστασίου του Hamamatsu από το 2002 έως το 2019


Από την αρχή της «τετράχρονης εποχής» το 2002 έως το 2011 η Suzuki αγωνίζεται με το GSV-R, στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων ταχύτητας. Μετά από ένα διάλλειμα τριών ετών και μια wild card συμμετοχή το 2014 σε έναν αγώνα, η ιαπωνική εταιρεία επιστρέφει στο MotoGP με το GSX-RR το 2015 και από τότε είναι μία από τις έξι εργοστασιακές ομάδες του grid.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της
Δεν έχει σημασία τι οδηγείς: βέσπα, σκούτερ, παπί, touring, γυμνά, on-off, ηλεκτρικά, τελευταίας τεχνολογίας ή βγαλμένα από το χρονοντούλαπο – ένα είναι το ερώτημα: πόσα χιλιόμετρα κάνεις ημερησίως στα ταξίδια σου, ανεξαρτήτως διάρκειας ταξιδιού
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994, το γυμνό με τους δύο εξώφθαλμους προβολείς έχει σημαδέψει ολόκληρη τη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας του Hinckley
Η κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών βρισκόταν στα σπάργανα στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Τα “φτερά” χαμήλωναν, τα πλαστικά γίνονταν περισσότερα και τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα ήταν μονοκύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.