Αφιερώματα

MotoGP: Η εξέλιξη της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας της Suzuki 2002-2019

GSV-R 2002-2011 & GSX-RR 2015-2019


04.02.2019

Τα αγωνιστικά πρωτότυπα του εργοστασίου του Hamamatsu από το 2002 έως το 2019


Από την αρχή της «τετράχρονης εποχής» το 2002 έως το 2011 η Suzuki αγωνίζεται με το GSV-R, στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων ταχύτητας. Μετά από ένα διάλλειμα τριών ετών και μια wild card συμμετοχή το 2014 σε έναν αγώνα, η ιαπωνική εταιρεία επιστρέφει στο MotoGP με το GSX-RR το 2015 και από τότε είναι μία από τις έξι εργοστασιακές ομάδες του grid.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μοτοσυκλέτα, κράνος, βενζίνη. Αν πει κανείς ότι αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται για να πάρει τους δρόμους, τεχνικά, θα έχει δίκιο. Αλλά…
Για όσους σκέφτονται να μπουν στον χώρο της «χωμάτινης» οδήγησης, ακόμα και με εκδρομική διάθεση, προκύπτει ένα ερώτημα, κατά πόσο χρειάζεται ένα off road κράνος
Βρισκόμαστε στο 1994 και ο Max Biaggi με την RSW 250 κατακτά τον πρώτο τίτλο της Aprilia στην κατηγορία των 250 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας
Όλες οι πληροφορίες για τα ελαστικά αναγράφονται στο προφίλ και αποτελούνται από κωδικούς που προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους. Εδώ θα μάθετε το νόημά τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.