Αφιερώματα

Τι συμβαίνει όταν ένας αναβάτης MTB τα βάζει με έναν οδηγό WRC; (Video)

Hyundai 300+ ίππων vs Mountain Bike


17.10.2018

Andreu Lacondeguy εναντίον Dani Sordo; Δεν ακούγεται πραγματική κόντρα, αλλά αν δεις το video θα μείνεις έκπληκτος από το πόσο κοντά είναι αυτοί οι δύο καθώς κατεβαίνουν ένα βουνό στην Πορτογαλία


Τι γίνεται όταν δύο κορυφαίοι οδηγοί στο χώμα από διαφορετικά σπορ κοντράρονται μεταξύ τους; Έτσι, για να κάνουμε τα πράγματα ακόμα πιο ενδιαφέροντα, ο ένας είναι αστέρι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally καβάλα σε ένα αυτοκίνητο 300+ ίππων της Hyundai Motorsport και ο άλλος είναι ένας αστέρας του freeride MTB πάνω σε ένα ποδήλατο downhill. To μόνο σίγουρο είναι ότι θα ανακηρυχθεί μόνο ένας νικητής.

dani sordo andreu lacondeguy fast encounter

Ο Ισπανός freerider Andreu Lacondeguy δείχνει να έχει εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του. Για το λόγο αυτό αποφάσισε να προκαλέσει το συμπατριώτη του Dani Sordo που οδηγεί ένα αυτοκίνητο WRC σε μια κόντρα ανθρώπου-μηχανής. Οι δύο τους κατεβαίνουν παράλληλες διαδρομές, ο ένας σε διαδρομή Rally και ο άλλος σε μονοπάτια για ΜΤΒ σε έναν λόφο της Lousa στην Πορτογαλία.

Η περιοχή της Lousa είναι ευρέως γνωστή τόσο από το Louzanpark που περιλαμβανόταν στους αγώνες WRC που γίνονταν στην Πορτογαλία τη δεκαετία του 80 και του 90, όσο και από την φοβερή πίστα downhill ΜΤΒ που διαθέτει και η οποία είναι μια από τις αγαπημένες για προπόνηση των κορυφαίων Gee και Rachel Atherton, του Marcelo Gutierrez και φυσικά του Lacondeguy.

Γεγονός είναι πάντως ότι οι δύο πίστες δεν είχαν χρησιμοποιηθεί ποτέ ταυτόχρονα μέχρι το εντυπωσιακό “Fast Encounter”.

Οι καταβάσεις του Sordo και του Lacondeguy βέβαια είναι τελείως διαφορετικές. Ο οδηγός rally κατεβαίνει από τη μεγαλύτερη διαδρομή που περιλαμβάνει χωματόδρομους και άσφαλτο, ενώ ο downhillάς από μια σύντομη διαδρομή που όμως περιλαμβάνει τεχνικά σημεία, άλματα και μια 15μετρη δίοδο κάτω από το άλμα που κάνει ο Sordo.
Υπάρχουν πολλές εκπλήξεις βέβαια καθώς οι δύο διαδρομές συναντιούνται περισσότερες από μια φορές κατά τη διάρκεια της κατάβασης, με τον Sordo να επιβεβαιώνει τις μεγάλες ικανότητες του στην οδήγηση και τον Lacondeguy να τα δίνει όλα. Η δύναμη και ο θόρυβος του αυτοκινήτου του Sordo κόντρα στην ησυχία και τις γαλήνιες πτήσεις του Lacondeguy στην μαγευτική Lousa.

dani sordo andreu lacondeguy fast encounter finish line

“Ο Dani ήταν πραγματικά τρελός μέσα στο αυτοκίνητό του” δήλωσε ο Lacondeguy μετά τα γυρίσματα. Στο πρώτο πλάνο που φιλμάραμε έπρεπε να στρίψει σε μια ιδιαίτερα κακοτράχαλη στροφή και δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ο τύπος μπήκε με τα όλα”.

To video αυτό έγινε σε συνεργασία με την Hyundai που θα συμμετάσχει στο Rally Ισπανίας(25-28 Οκτωβρίου) και το Red Bull Rampage (26 Οκτωβρίου) και αμφότεροι πέρασαν με επιτυχία όλα τα εμπόδια αυτής της παραγωγής.

Για το φιλμ που ονομάστηκε “Fast Encounter” χρειάστηκαν πυροσβέστες και προσωπικό ασφαλείας, διαφορετικά κινηματογραφικά συνεργεία και μεγάλη ακρίβεια στο στήσιμο των πλάνων. Γιατί το να φιλμάρεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο rally μαζί με ένα ποδήλατο downhill δεν είναι εύκολο πράγμα.

“Είναι δύσκολο να τραβήξεις πλάνα όταν δουλεύεις με τέτοιους τύπους που οδηγούν τόσο πολύ γρήγορα. Ειδικά όταν κάνουν κόντρα μεταξύ τους”, μας λέει ο σκηνοθέτης του “Fast Encounter”, ο Oisin Tymon.

Πάντως μετά από αυτή την επική κόντρα ο Lacondeguy δήλωσε με λιτά λόγια “Ήταν τρελό. Πραγματικά τρελή κόντρα”.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.