Αφιερώματα

Αφιέρωμα: Μεσαία Roadster

Από 650 έως 900 κ.εκ.


20.06.2018

Στην χώρα μας προτιμάμε «περιπετειώδης» μοτοσυκλέτες. Όμως όλα σχεδόν τα εργοστάσια εκτός από επιβλητικά on off έχουν στην γκάμα τους και λιγότερα εντυπωσιακά σε εμφάνιση, αλλά εξίσου όμορφα, χρηστικά και οικονομικά roadster

Με δικύλινδρους, τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες και προηγμένα ηλεκτρονικά, «διαστημική» εμφάνιση, έτοιμα ακόμη και να στρίψουν σε track day.
Οι τιμές τους είναι για όλες τις τσέπες. Από 6.895€ για το τίμιο Suzuki SV650 μέχρι και 11.490€ για το ολοκαίνουργιο KTM 790 Duke, μπορείτε να βρείτε τα πάντα. Γιαπωνέζικα, γερμανικά, ιταλικά, βρετανικά και αυστριακά από 650 έως 900 κ.εκ. τα μεσαία roadster είναι μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που μπορεί να επιλέξει κάποιος, αλλά και να «πειραματιστεί» μαζί της τόσο στην πίστα όσο και στο customizing.

Aprilia Shiver 900 8.320€

Aprilia Shiver 900

Το νέο Aprilia Shiver 900 αποτελεί εξέλιξη του αρχικού πρότζεκτ μιας μοτοσυκλέτας η οποία, από την πρώτη της εμφάνιση το 2007, αποτέλεσε σημείο καμπής ως το πρώτο εργοστασιακό μοντέλο με τεχνολογία Ride-by-wire Ο νέος κινητήρας V2 αναβαθμίζεται σε 900 κ.εκ. από τα 750 κ.εκ. της πρώτης έκδοσης. Με ισχύ 95 ίππων και μεγαλύτερη ροπή στις μεσαίες σ.α.λ., αποτελεί μία από τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας

Διαβάστε την δοκιμή του Aprilia Shiver 900

BMW F800R 9.750€

BMW F800R

Μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερη εμφάνιση η οποία αποτελούσε μέχρι την έλευση των G310R την πιο προσιτή BMW. Βρίσκεται στην γκάμα του γερμανικού εργοστασίου από το 2009, ενώ το 2015 άλλαξε ριζικά παραμένοντας μία από τις καλύτερες all-rounder.

Ducati Monster 797 9.850€

DUCATI MONSTER 797

Ένα από τα πιο «ιστορικά» roadster όλων των εποχών που φέτος κλείνει 25 χρόνια στην παραγωγή. Το «εξωτικό» Monster αποτελούσε και αποτελεί τον πόθο πολλών μοτοσυκλετιστών νέων αλλά και έμπειρων. Το πιο προσιτό μοντέλο της γκάμας είναι το entry level Ducati με 73 ίππους από τον αερόψυκτο L2 κινητήρα με τα 803 κ.εκ. και το δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Ducati Monster 797

Honda CB650F 8.600€

HONDA CBF650

Ένα από τα λίγα μοντέλα με τετρακύλινδρο κινητήρα στην κατηγορία. Το μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2014 και αποτέλεσε τον αντικαταστάτη του πιο «τολμηρού» Hornet 600 που έγραψε «χρυσές» σελίδες στην ιστορία της Honda. To 2017 ανανεώθηκε με έμφαση στον σαφώς πιο σπορ και νεανικό σχεδιασμό. Ο κινητήρας του αποδίδει 90 ίππους και είναι μια μοτοσυκλέτα που είναι ικανή για όλα.

Kawasaki Z650 7.390€

KAWASAKI Z650

«Γεννήθηκε» πριν από 13 χρόνια ως ER-6n και από τότε είναι μία από τις πιο δημοφιλής μοτοσυκλέτες της Kawasaki. Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός, η προσιτή τιμή του και η ευκολία στο χειρισμό της την έκαναν ιδανική επιλογή για νέους αναβάτες. Το 2017 πήρε κάτι από την αίγλη των «Zed» αφού μετονομάστηκε σε Z650. Η σχεδίαση του ανανεώθηκε, το πλαίσιο χωροδικτύωμα μοιάζει με αυτό του υπερτροφοδοτούμενου H2 και είναι μια από τις μοτοσυκλέτες που είναι κατάλληλη για όλους και για όλα.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Kawasaki Z650

KTM 790 Duke 11.490€

KTM 790 DUKE

Το πιο πρόσφατο μοντέλο της κατηγορίας αλλά και του αυστριακού εργοστασίου. Το 790 Duke είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της KΤΜ με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα που αναμένεται να αποτελέσει την «καρδιά» πολλών ακόμη μοντέλων. Διχάζει με την εμφάνισή του όπως τα περισσότερα KTM αλλά διαθέτει την READY TO RACE αύρα όπως και όλα τα μοντέλα της εταιρείας κάτι που διαπιστώσαμε οδηγώντας το στην πίστα των Σερρών.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του KTM 790 Duke

Suzuki SV650 6.895€

SUZUKI SV650

Ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα της κατηγορίας. Πρωτοπαρουσιάστηκε το 1999 με τον V2 κινητήρα που κατόπιν χρησιμοποιήθηκε από την Suzuki στο V-Strom 650. Πάντα αποτελούσε μια προσιτή οικονομικά πρόταση και ταυτόχρονα μια μοτοσυκλέτα ιδανική για αρχάριους λόγω του φιλικού της χαρακτήρα. Το τελευταίο update το δέχθηκε το 2016 και παρ’ ότι τα χρόνια έχουν περάσει εξακολουθεί να αποτελεί μια πρώτης τάξεως μοτοσυκλέτα για όλες τις χρήσεις.

Suzuki GSX-S 750 9.350€

SUZUKI GSX S750

Ένα από τα λίγα τετρακύλινδρα της κατηγορίας και από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες που μπορεί να αποκτήσει κανείς αν του αρέσουν τα roadster. Ο κινητήρας του προέρχεται από το GSX-R750 K5 και αποδίδει 113 ίππους, που στην πράξη προσφέρουν πολλές συγκινήσεις στον αναβάτη τους. Η σχεδίαση του το κάνει να διαφέρει από τις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας που δείχνουν «λίγες» απέναντί του.

Triumph Street Triple 765 S 8.990€

TRIUMPH STREET TRIPLE 765 S

Μία από τις καλύτερες roadster που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Με τον τρικύλινδρο σήμα κατατεθέν της Triumph να δίνει «μαθήματα» ιπποδύναμης και ροπής σε όλους τους ανταγωνιστές του και ένα πλαίσιο που μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτά των supersport μοτοσυκλετών στην τιμή των 8.990€ αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις. Με 111,4 ίππους και εμφάνιση που πάντα προκαλεί το Street Triple με τον νέο κινητήρα των 765 κ.εκ. είναι από τα πιο «ετοιμοπόλεμα» μεσαία roadster.

Yamaha MT-07 7.100€

Yamaha MT 07

Η δικύλινδρη μοτοσυκλέτα της Yamaha είναι αποδεδειγμένα μία από τις επιτυχημένες στην Ευρώπη. Από το 2013 όταν πρωτοείδαμε το MT-07 σε πρώτη φάση η σχεδίαση του έκλεψε την παράσταση, ενώ και ο κινητήρας των 689 κ.εκ. με τους 74 ίππους αποτελούσε σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Το 2017 ανανεώθηκε εμφανισιακά και έγινε καλύτερο στο δρόμο. Η δεύτερη «φτηνότερη» μοτοσυκλέτα του αφιερώματος που «χάνει» σε αυτόν τον τομέα μόνο από το Suzuki SV.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.