Αφιερώματα

5 custom και 1 εργοστασιακό και σπάνιο Scrambler

Μπλέξατε!


23.05.2018

Δείτε τις φωτογραφίες των custom scrambler. Μετά κοιτάξτε πως ήταν τα συγκεκριμένα μοντέλα πριν τους αλλάξουν τα φώτα οι builders και απλά δεν θα το πιστεύετε

Ξεκινάμε πως κανένα από αυτά δεν κοστίζει μια περιουσία να το αποκτήσετε μεταχειρισμένο. Απλά προσέξτε μην σας βγει ξινό στο τέλος και μετανιώσετε την ώρα και τη στιγμή που μπλέξατε. Και τα τέσσερα μοντέλα του αφιερώματος ήταν πριν την μετενσάρκωσή τους on off. Διότι είναι κομματάκι πιο εύκολο να μετατρέψεις ένα on off σε scrambler παρά να προσπαθείς να υλοποιήσεις το όνειρο της μετατροπής ενός supersport τετρακύλινδρου σε «αγριοκάτσικο» μόνο και μόνο επειδή βγάζει άλογα!

Πάμε παρακάτω. Και τα τέσσερα είναι μονοκύλινδρα, ενώ μάλλον και έχουν και τα ανταλλακτικά τους είναι φτηνά αν κρίνουμε από την ηλικία τους αλλά και με το πόση συχνότητα τα βλέπουμε στο δρόμο. Γιατί καλό – λέμε τώρα - το Aprilia Moto 6.5 αλλά άντε βρες parts…

Πάμε πιο κάτω. Μην πάρεις εντελώς «χρέπι» όσο φτηνό και αν είναι. Θα το μετανιώσεις. Α! Μην «ψωνίσεις» από φωτογραφία. Ποτέ δεν ξέρεις πότε έχει τραβηχτεί…

Λίγο πριν φτάσουμε στο τέλος… να σου θυμίσω πως η φάση έχει ΠΟΛΥ λύσε - δέσε, ράβε - ξήλωνε, κόψε - ράψε, κόλα-  ξεκόλλα. Αν δεν έχεις ψυχραιμία άστο για άλλους. Εκτός και αν το πας στο «μάστορα» και σου το φέρει στα μέτρα σου.

Φτάνοντας στον πάτο ή εν κατακλείδι για να ασχοληθείς πρέπει να έχει στα τρία X. Χρόνο, χώρο, χρήμα. Αν λείπει ένα από τα τρία τότε το μηχανάκι αναμένεται ή να στο φάει ο σκώρος ή στο τέλος να το δώσεις όπως το πήρες.

Aν το έχεις πάρει απόφαση τότε θα χρειαστείς… εκτός από το μηχανάκι. Εργαλεία, μουσική, μπύρες και… μπύρες. Και τράβα και με το κινητό καμιά φωτογραφία απ’ όλες τις φάσεις μετατροπής.

custom scrambler 2

BMW F650 Funduro
Ωραίο μηχανάκι στα νιάτα του… Εκπληκτικό design ε; Τέλος πάντων η ομορφιά είναι υποκειμενικό πράγμα. Σε άλλους άρεσε… Ευτυχώς που βρέθηκε αυτός ο χριστιανός όμως και το μετέτρεψε σε όμορφο scrambler στα χρώματα της Gulf. Εύγε!

custom scrambler 4

Honda Dominator
To Domi αγαπιέται ακόμη στην εργοστασιακή του μορφή. Η μετατροπή του στο συγκεκριμένο scrambler πρέπει να επέβαλε στον builder αγορά ή ενοικίαση νέου χώρου για την αποθήκευση όλης αυτής της πλαστικούρας που υπήρχε πάνω στο δημοφιλές Dominator. Ούτε το μισό δεν έχει μείνει. Το μπροστινό φτερό όλα τα λεφτά.

custom scrambler 5

Honda FMX
Αυτός που δεν είχε μεγάλη αποθήκη επέλεξε το supermoto της Honda που βασίζεται στο Dominator. Έβαλε σε κούτα φτερά, ρεζερβουάρ, σέλα και λοιπά ανεπιθύμητα και «έπαιξε με το θύμα του» το «σαρκοβόρο τέρας». Ωραίο το αποτέλεσμα και η 17άρα ζάντα που έμεινε στη θέση με το «τακουνάτο» ταιριάζει.

custom scrambler 6

Suzuki DR650

Ωραίο το DR αλλά το έκανε πιο ωραίο ο builder. Ωραία τα αλουμινένια φτερά κα το εφέ στο στο στραντζαριστό που έχει για ψαλίδι. Και η εξάτμιση πυροβόλο... αντιαεροπορικό γιατί κοιτάει ψηλά. Ρεζερβουάρ από τα αζήτητα, τροχοί, αναρτήσεις "μαμά", υποπλαίσιο κομμένο και ραμμένο για να "δένει" με τα υπόλοιπα. Το μόνο που δεν μας άρεσε είναι το μπροστινό λάστιχο. Θα θέλαμε ένα πιο "μπακλαβαδωτό".

custom scrambler 7

Yamaha XT600

O πιο «αφαιρετικός» ήταν ο τύπος που μετέτρεψε το άμοιρο XT σε αυτό. Πρέπει να το μισούσε το μηχανάκι για να το καταντήσει έτσι. Πραγματικά το μόνο που μας άρεσε επάνω του είναι τα μαύρα στεφάνια και το κίτρινο number plate.

custom scrambler 3

Derbi Mulhacen
Όταν η Derbi έφτιαχνε scrambler για να μην γράψω tracker οι υπόλοιποι κοιμόσασταν. Όταν οι Ισπανοί πήραν το μοτέρ του XT660 και το έβαλαν πάνω σε αυτό το μηχανάκι κοροϊδεύατε. Δεν σας άρεσε και τώρα που το ψάχνετε δεν υπάρχει ούτε ζάντα στην Ελλάδα. Καλά να πάθετε. Αν το είχατε θα ήσασταν έτοιμοι. Ούτε customizing ούτε κόψε – ράψε.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της
Δεν έχει σημασία τι οδηγείς: βέσπα, σκούτερ, παπί, touring, γυμνά, on-off, ηλεκτρικά, τελευταίας τεχνολογίας ή βγαλμένα από το χρονοντούλαπο – ένα είναι το ερώτημα: πόσα χιλιόμετρα κάνεις ημερησίως στα ταξίδια σου, ανεξαρτήτως διάρκειας ταξιδιού
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994, το γυμνό με τους δύο εξώφθαλμους προβολείς έχει σημαδέψει ολόκληρη τη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας του Hinckley
Η κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών βρισκόταν στα σπάργανα στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Τα “φτερά” χαμήλωναν, τα πλαστικά γίνονταν περισσότερα και τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα ήταν μονοκύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.