Αφιερώματα

400 νίκες Michelin στα MotoGP: Ταξίδι στο χρόνο (Video)

Από τον Findlay στον Marquez


08.05.2018

Η ιστορία μέσα από τους θριάμβους των θρυλικών αναβατών των Grand Prix οι οποίοι κατέκτησαν τίτλους μαζί με τη Michelin

Ένας εκ των σημαντικότερων κατασκευαστών ελαστικών μοτοσυκλέτας στον κόσμο, η Michelin, γιόρτασε στην πίστα της Jerez, τις 400 νίκες της στην κοσρυφαία κατηγορία των Grand Prix μοτοσυκλετών (MotoGP/500GP). 

400 wins michelin 2

H ένδοξη πορεία άρχισε με τον Jack Findley, o οποίος από το 1973 έως και το 1977 κατέκτησε τις δύο πρώτες νίκες της Michelin στα 500GP. Μέχρι την 400η του Marc Marquez στην πίστα της Jerez στις 6 Μαΐου όλα τα «μεγάλα» ονόματα τους σπορ κατέκτησαν νίκες και Παγκόσμιους τίτλους εμπιστευόμενη τα ελαστικά της γαλλικής εταιρείας.

Τις περισσότερες έχει ο Valentino Rossi και ακολουθεί ο Mick Doohan. Αρκετά πιο πίσω ονόματα θρυλικών αναβατών όπως ο Barry Sheene και ο Kevin Schwantz.

1973-1977: Jack Findlay 2 νίκες
1975-1981: Barry Sheene 19 νίκες
1982-1985: Freddie Spncer 20 νίκες
1987-1992: Wayne Gardner 18 νίκες
1988-1994: Kevin Schwantz 20 νίκες
1990-1998: Mick Doohan 54 νίκες
1992-2000: Alex Criville 15 νίκες
2000-2017: Valentino Rossi 65 νίκες
2001-2004: Sete Gibernau 9 νίκες
2016-2018: Marc Marquez 13 νίκες

 

 

 

 

 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της
Δεν έχει σημασία τι οδηγείς: βέσπα, σκούτερ, παπί, touring, γυμνά, on-off, ηλεκτρικά, τελευταίας τεχνολογίας ή βγαλμένα από το χρονοντούλαπο – ένα είναι το ερώτημα: πόσα χιλιόμετρα κάνεις ημερησίως στα ταξίδια σου, ανεξαρτήτως διάρκειας ταξιδιού
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994, το γυμνό με τους δύο εξώφθαλμους προβολείς έχει σημαδέψει ολόκληρη τη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας του Hinckley
Η κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών βρισκόταν στα σπάργανα στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Τα “φτερά” χαμήλωναν, τα πλαστικά γίνονταν περισσότερα και τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα ήταν μονοκύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.